روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

یک دوره ناهنجار از نشانه‌ها چیست ؟
به نظر می‌رسد که کودکانی که pandas دارند ، در شدت دادن به OCD و / یا tics ، فراز و نشیب‌های بسیاری دارند . OCD یا tics که تقریبا ً همیشه در یک سطح نسبتا ً ثابت حضور دارند ، یک دوره episodic را نشان نمی‌دهند . بسیاری از کودکان مبتلا به OCD یا tics روزه‌ای خوب و روزه‌ای بد ، یا حتی هفته‌های خوب و هفته‌های بد دارند . با این حال ، کودکانی که pandas دارند شروع ناگهانی و یا بدتر شدن علایم خود دارند و پس از آن یک بهبود تدریجی و تدریجی رخ می‌دهد . اگر کودکان مبتلا به pandas عفونت strep دیگری به دست آورند ، علائم آن‌ها ناگهان دوباره بدتر می‌شود . شدت علایم مشاهده‌شده معمولا ً حداقل تا چند هفته ادامه دارد، اما ممکن است چند ماه یا بیشتر دوام بیاورد .
کودک من پیش از این گلو strep دارد ، و مبتلا به OCD ، OCD یا هر دو آن را دارد . آیا این بدان معنی است که او pandas دارد ؟
نه ، بسیاری از کودکان مبتلا به OCD و / یا tics هستند و تقریبا ً همه کودکان مدرسه‌ای در برخی موارد گلوی strep دارند . در حقیقت ، هر ساله دانش‌آموز کلاس متوسط به طور متوسط دارای دو یا سه عفونت گلو مبتلا خواهد بود .
پاندا زمانی که رابطه بسیار نزدیکی بین شروع ناگهانی یا بدتر شدن OCD و / یا tics و عفونت strep وجود دارد ، به عنوان یک تشخیص در نظر گرفته می‌شود . اگر strep با دو یا سه قسمت از OCD ، tics یا هر دوی آن‌ها یافت شود ، ممکن است که کودک pandas داشته باشد.
آنتی‌بادی elevated ضد streptococcal به چه معناست ؟ این برای بچه من بد است ؟
آنتی‌بادی ضد streptococcal ( مقدار مولکول در خون که عفونت قبلی را نشان می‌دهد ) آزمایشی است که مشخص می‌کند آیا کودک عفونت strep قبلی دارد یا خیر .
یک titer ضد - به این معنی است که کودک در چند ماه گذشته دچار عفونت strep شده‌است و بدن او آنتی‌بادی تولید می‌کند تا با باکتری strep مبارزه کند .
برخی از کودکان آنتی‌بادی بسیار زیادی ایجاد می‌کنند و titers بسیار بالایی دارند ( بالا تا ۲۰۰۰ ) ، در حالی که برخی از آن‌ها ارتفاعات متواضعانه بیشتری دارند . ارتفاع titer elevation doesn't و titers بالا الزاما ً برای کودک شما بد نیستند . آن‌ها یک واکنش عادی و سالم را اندازه‌گیری می‌کنند - تولید آنتی‌بادی برای مبارزه با عفونت . آنتی‌بادی در بدن برای مدتی بعد از عفونت باقی می‌ماند ، اما مقدار زمانی که آنتی‌بادی باقی می‌ماند ، تا حد زیادی بین افراد مختلف فرق می‌کند . برخی از کودکان پس از یک عفونت ، آنتی‌بادی " مثبتی " دارند .
چه زمانی یک strep در نظر گرفته می‌شود که غیر عادی یا " ترفیع مقام" محسوب می‌شود ؟
آزمایشگاه ملی سلامت strep titers را بین ۰ - ۴۰۰ بررسی می‌کند تا نرمال باشد . آزمایشگاه‌های دیگر حد بالایی را در ۱۵۰ یا ۲۰۰ تنظیم کردند . از آنجا که هر آزمایشگاه به روش‌های متفاوتی عمل می‌کند ، مهم است که دامنه مورد استفاده آزمایشگاهی را بدانید که در آن آزمون انجام شد - فقط بپرسید در کجا مسیر بین titers منفی یا مثبت را رسم می‌کنند .
اگر پزشک کودک من متوجه نشود و یا نمی‌خواهد pandas را در نظر بگیرد چه ؟
با موسسه بین‌المللی OCD ( www.iocdf.org / find-help /) یا the pandas ) تماس بگیرید تا دکتری پیدا کنید که ممکن است در مورد پانداهای اطلاعات داشته باشد .
لطفا ً توجه داشته باشید: NIMH صلاحیت حرفه‌ای و صلاحیت ارائهکنندگان خدمات بهداشت و سلامت را که در این وب سایت‌ها فهرست شده‌اند ، ارزیابی نمی‌کند . منابع تنها برای اهداف اطلاع‌رسانی عمومی تامین می‌شوند . NIMH قصد ارائه مشاوره پزشکی خاص به وب سایت‌ها را ندارد بلکه به بازدیدکنندگان کمک می‌کند تا سلامت و اختلالات روانی را بهتر درک کنند . NIMH توصیه‌های پزشکی ویژه‌ای ارائه نمی‌کند و از شما می‌خواهد با یک پزشک متخصص بهداشت و درمان واجد شرایط برای تشخیص و پاسخ به سوالات شخصی خود مشورت کنید .
درمان:
گزینه‌های درمانی برای کودکان مبتلا به نارساخوانی چه هستند ؟
درمان با آنتی‌بیوتیک‌ها
بهترین درمان برای قسمت‌های حاد of ، درمان عفونت strep است که علائم ( اگر هنوز وجود دارد ) با آنتی‌بیوتیک‌ها است.
فرهنگ گلو باید برای مستند کردن حضور باکتری‌های strep در گلو انجام شود .

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: