روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

واضح است که افراد مبتلا به اسکیزوفرنی جمعیت بسیار آسیب‌پذیر هستند . Fuller - تامسون می‌گوید که دانش خطر افزوده تلاش‌های انتحاری مربوط به سو استفاده از کودکان و سو مصرف مواد می‌تواند به پزشکان کمک کند تا هدف قرار دادن و دسترسی به این جمعیت را بهبود بخشند .
اهمیت پروتیین non با motor سیناپسی در حفظ plasticity سیناپسی یک مکانیزم جدید است.
مبدا :
دانشگاه of
خلاصه :
گیرنده‌های گلوتامات ، که به عنوان گیرنده‌های پیوند با glutamates عمل می‌کنند ، به طور عمیق در حافظه حیوانات و یادگیری دخیل هستند . به منظور ایجاد حافظه در درون مغز ، این گیرنده‌های گلوتامات باید ابتدا باید به to منتقل شوند و در سیناپس‌ها انباشته شوند .
گیرنده‌های گلوتامات ، که به عنوان گیرنده‌های پیوند با glutamates عمل می‌کنند ، به طور عمیق در حافظه حیوانات و یادگیری دخیل هستند . به منظور ایجاد حافظه در درون مغز ، این گیرنده‌های گلوتامات باید ابتدا باید به to منتقل شوند و در سیناپس‌ها انباشته شوند .
پروفسور Yosuke Takei ، استاد دانشکده علوم پزشکی دانشگاه توکیو ، در یک مطالعه مشترک با دانشگاه توکیو ، برای اولین بار مکانیسم مغز را روشن ساخت که از انحراف مسیر انتقال گیرنده که از حافظه پشتیبانی می‌کند جلوگیری می‌کند .
گروه تحقیق مشخص کرده‌است که یک مولکول که به عنوان MAP۱A شناخته می‌شود گیرنده‌های گلوتامات را به the متصل می‌کند که به سیناپس‌ها متصل می‌شوند ، receptors را تثبیت کرده و از تبدیل شدن آن‌ها به " ریل شدن" جلوگیری می‌کنند و نقش مهمی در بهبود بهره‌وری کلی و پایداری فرآیند حمل و نقل ایفا می‌کنند . در سلول‌های عصبی موش که فاقد MAP۱A هستند ، گیرنده‌های گلوتامات به طور موثر به سیناپس‌ها حمل نمی‌شوند ، که منجر به از دست دادن قابل‌توجه قابلیت‌های حافظه در موش‌ها می‌شود .
انتقال گیرنده‌های گلوتامات یک سیستم بنیادی است که از کارکرده‌ای مغز مانند حافظه و یادگیری پشتیبانی می‌کند . با این حال ، به تازگی ، کشفیات مانند abnormalities انتقال گیرنده در مغز بیماران شیزوفرنی ، شروع به نشان دادن دخالت عمیق این گیرنده‌ها در اختلالات neuropsychiatric کرده‌اند . توسعه روش‌های درمان اعتیاد و ژن‌ها که می‌تواند روی سیستم پشتیبانی انتقال گیرنده موثر باشد روشن است که در این مطالعه انتظار می‌رود که استراتژی‌های درمانی جدید برای اختلال حافظه و شیزوفرنی افزایش یابد .
دانشمندان ارتباط مولکولی بین اختلالات روانی و دیابت نوع ۲ را کشف کردند
مبدا :
مجله FASEB
خلاصه :
دانشمندان نشان می‌دهند که یک ژن به نام " DISC۱ " ، که باور دارد نقش در اختلالات روانی را ایفا می‌کند ، مانند اسکیزوفرنی ، اختلال دوقطبی و برخی اشکال افسردگی ، بر عملکرد سلول‌های بتای لوزالمعده که انسولین را تولید می‌کنند تا سطوح گلوکز خون نرمال را حفظ کنند ، تاثیر می‌گذارد .
ممکن است ارتباط ژنتیکی بین برخی اختلالات سلامتی ذهنی و دیابت نوع ۲ وجود داشته باشد . در یک گزارش جدید که در شماره فوریه ۲۰۱۶ مجله FASEB منتشر شد ، دانشمندان نشان می‌دهند که یک ژن به نام " DISC۱ " که باور دارد نقش در اختلالات سلامتی ذهنی مانند اسکیزوفرنی ، اختلال دوقطبی و برخی اشکال افسردگی ایفا می‌کند ، بر عملکرد سلول‌های بتای لوزالمعده که انسولین را تولید می‌کنند تا سطوح گلوکز خون نرمال را حفظ کنند ، تاثیر می‌گذارد .
Rita Bortell ، محقق در کار از مرکز برتر دیابت در مدرسه پزشکی Universityof ماساچوست در ووستر ، ماساچوست می‌گوید : " امید ما این است که انجمنی که ما در ارتباط با بیماری دیابت و اختلالات روانی پیدا کرده‌ایم ، مکانیسم‌های بهبود روش‌های درمانی ، حتی مراقبت‌های پیشگیرانه ، را برای تسکین درد ناشی از هر دو بیماری که بسیار پرهزینه ، بسیار عامی ، و اغلب بسیار تضعیف‌کننده هستند ، کشف کنیم ."

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: