روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

مراکز آموزشی و اطلاعاتی والدین و مراکز منابع اصلی جامعه در سراسر ایالات‌متحده وجود دارند . مرکز اطلاعات والدین و وب سایت منابع در هر ایالت .
اداره آموزش و پرورش اطلاعات کاملی در مورد قوانینی دارد که سازوکارهایی را برای فراهم کردن وسایل مناسب برای کودکان با نیازهای فردی و با هدف کمک به موفقیت آن‌ها در مدرسه فراهم می‌کند . این قانون همچنین یک وب سایت بر روی افراد دارای ناتوانی‌های آموزشی دارای معلولیت دارد و اداره حقوق مدنی اد به سایر قوانین فدرال اطلاعاتی دارد که تبعیض براساس معلولیت در برنامه‌های عمومی مانند مدارس را ممنوع می‌سازد .
بسیاری از سازمان‌هایی که در این بروشور لیست شده‌اند به عنوان منابع اضافی نیز اطلاعات مربوط به کار با مدارس و همچنین سایر اطلاعات کلی مربوط به اختلالات کودکان را ارائه می‌دهند .
پرداختن به اختلالات بر کودکان
پژوهش حاضر به بررسی و حمایت از تحقیقات انجام‌شده در زمینه تشخیص و درمان اختلالات روانی که در کودکی رخ می‌دهد , کمک می‌کند . این تحقیق شامل بررسی عوامل خطر , از جمله عوامل مرتبط با ژنتیک و تجربه و محیط است که ممکن است سرنخ‌هایی به چگونگی توسعه این اختلالات و چگونگی شناسایی آن‌ها ارائه کند . این برنامه همچنین از تلاش‌ها برای توسعه و آزمایش مداخلات جدید شامل درمان, روان‌درمانی و درمان‌های دارویی حمایت می‌کند . پژوهش حاضر علاوه بر ارائه روش‌هایی برای تشخیص و درمان اختلالات در دوران کودکی می‌تواند به تعیین اثرات مفید درمان در دوران کودکی و بزرگسالی کمک کند .
شرکت در مطالعه تحقیقاتی برای کودکان
کودکان کوچک نیستند , اما اغلب داروها و داروهایی داده می‌شوند که فقط در بزرگسالان آزمایش شده‌اند . شواهد زیادی وجود دارد که مغز و بدن کودکان در حال توسعه می‌توانند به داروها و درمان‌های متفاوت واکنش نشان دهند . روش دریافت بهترین درمان برای کودکان از طریق تحقیقات طراحی شده‌است.
از طیف وسیعی از تحقیقات حمایت می‌کند که شامل کارآزمایی‌های بالینی است که به دنبال راه‌های جدید برای پیش‌گیری , تشخیص , یا درمان بیماری‌ها و بیماری‌ها هستند . در طول آزمایش‌های بالینی بر روی شرایط موثر بر سلامت روانی , درمان‌های موجود ممکن است درمان‌های رفتاری جدید , داروهای جدید یا ترکیبات جدید داروها و یا روش‌های جدید برای افزایش درمان‌های موجود باشد . هدف کارآزمایی‌های بالینی تعیین این است که آیا یک آزمایش یا درمان جدید وجود دارد یا خیر . اگرچه ممکن است شرکت کنندگان از بخشی از یک آزمایش بالینی بهره‌مند شوند , شرکت کنندگان باید آگاه باشند که هدف اولیه یک آزمایش بالینی کسب دانش علمی جدید است تا دیگران در آینده بهتر باشند .
توجه داشته باشید : تصمیمات مربوط به اینکه آیا برای یک آزمایش بالینی مناسب هستند و چه آن‌هایی که برای کودک شما مناسب هستند , به بهترین شکل با هم‌کاری با متخصص بهداشت روانی مجاز خود انجام می‌شوند . برای اطلاعات بیشتر در زمینه تحقیقات بالینی , از تحقیقات بالینی nih و شما استفاده کنید .
پیدا کردن یک مطالعه بالینی
محققان در این زمینه تحقیقاتی را در حوزه‌های مختلف مطالعه شامل شناخت , ژنتیک , اپیدمیولوژی و روان‌پزشکی انجام می‌دهند . این مطالعات در موسسه ملی بهداشت و درمان در ایالت مریلند انجام شده‌است . برای یافتن مطالعاتی برای کودکان و نوجوانان , مراجعه به مطالعه : کودکان . می‌توانید بفهمید که آیا مطالعه‌ای برای کودک شما مناسب است یا نه .
علاوه بر آزمایش‌های انجام‌شده , آزمایش‌ها کلینیکی در حال انجام است که در سراسر ایالات‌متحده و سراسر جهان اجرا می‌شوند . برای پیدا کردن یک محاکمه بالینی در کنار شما , می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید .

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: