روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

تلاش‌های قبلی در پیش‌بینی مصادره صرع توسط نرخ قلب دارای دقت بالایی نبود . تعیین تفاوت بین ضربان قلب معمولی و ضربان قلب درست قبل از شروع حمله دشوار بود . علاوه بر این، تفاوت‌های بین افراد زیاد بود و بسیاری از تشخیص‌های مثبت کاذب وجود داشت . بنابراین کاربرد عملی دشوار در نظر گرفته شد .
دکتر Toshitaka Yamakawa ، استادیار دانشگاه Kumamoto ، گفت : " ما نوسانات نرخ قلب در داده‌های electrocardiographic ۱۴ بیمار را بررسی کردیم که برای نظارت ویدیویی دراز مدت EEG با استفاده از یک تکنیک جدید در بیمارستان بستری شده‌اند ."
محققان از یک کنترل فرآیند آماری Multivariate ( MSPC ) برای تجزیه و تحلیل تنوع ضربان قلب استفاده کردند . نتایج حاصل از پیش‌بینی‌های دقیق ( ۹۱ % ) برای حمله‌های ناگهانی صرع بود . علاوه بر این، پیش‌بینی‌ها را می‌توان به طور متوسط ۸ دقیقه ( ۴۹۴ - ۲۶۲ قبل ) قبل از شروع حمله ایجاد کرد . تفاوت بین نرخ ضربان نرمال و preictal ( قبل از حمله ) بسیار واضح بود ، و تعداد کمی اشتباه کاذب وجود داشت ( ۰.۷ بار / ساعت ) . این نتیجه نشان می‌دهد که می‌توان پیش‌بینی‌های دقیق از حمله‌های ناگهانی صرع را پیش‌بینی کرد .
دکتر Yamakawa گفت : " مرحله بعدی توسعه یک دستگاه پیش‌بینی ضبط و ضبط است . با این نوع وسیله ، بیماران می‌توانند قبل از وقوع تشنج ، ایمنی خود را تضمین کنند و از آنجا که دستگاه envisioned به سینه متصل خواهد شد ، آن‌ها می‌توانند در هنگام پوشیدن آن ، زندگی روزمره خود را داشته باشند . آن‌ها باید از حفظ آسیب ناشی از حمله غیر منتظره می‌ترسند ."
بررسی‌های بالینی دستگاه‌های پیش‌بینی حمله به صرع در برخی از موسسات پزشکی ژاپنی در ماه ژانویه آغاز شد .
این تحقیق در مجله مهندسی پزشکی ، معاملات IEEE بر روی مهندسی پزشکی و در بخش انتخاب ویراستاران پزشکی Translational معرفی شد .
حتی با حمله صرع ، کودکان مبتلا به صرع می‌تواند با مشکلات اجتماعی مانند بزرگسالان مواجه شود .
مطالعه بر اهمیت کنترل کودکان مبتلا به صرع برای یادگیری ، مشکلات رفتاری تاکید می‌کند .
مبدا :
آن & Robert H . بیمارستان Children's Children's شیکاگو
خلاصه :
با توجه به یافته‌های یک مطالعه ، مشکلات یادگیری و مشکلات رفتاری در دوران کودکی می‌تواند منجر به نتایج suboptimal اجتماعی و آموزشی در بین جوانان با صرع در دوران کودکی شود ، حتی زمانی که seizures تحت کنترل و بیماری آن‌ها در بهبود است .
مشکلات یادگیری و مشکلات رفتاری در دوران کودکی می‌تواند منجر به نتایج a اجتماعی و آموزشی در بین جوانان با صرع در دوران کودکی شود ، حتی هنگامی که seizures تحت کنترل و بیماری آن‌ها در بهبود است . بیمارستان Children's Children's شیکاگو .
نتایج تحقیقات بودجه فدرال ، که در روز ۱۶ مارس در ژورنال پزشکان اطفال منتشر شد، نشان می‌دهد که عوامل دیگری بجز ناتوانی‌های یادگیری - - به ویژه ناتوانی‌های یادگیری مانند افسردگی و اختلال دو قطبی - می‌توانند نقش قدرتمندی در موفقیت اجتماعی و آموزشی ایفا کنند .
محققان می‌گویند این یافته‌ها بر اهمیت غربال کردن همه کودکان مبتلا به صرع برای مشکلات یادگیری ، صرف‌نظر از میزان کنترل آن‌ها ، تاکید می‌کنند .
این تیم می‌گوید که شناسایی اولیه چنین مشکلاتی ممکن است به دفع نتایج غیر مطلوب کودکان در بزرگسالی کمک کند .
در حالی که متخصصان برخی اوقات می‌دانند که کودکان مبتلا به تاریخ صرع معمولا ً پیامدهای اجتماعی بدتری نسبت به همتایان خود دارند ، این اولین مطالعه‌ای است که بر نقش کنترل تسخیر در مقابل مشکلات یادگیری و رفتاری در تغذیه این نابرابری غلبه می‌کند . محققان می‌گویند که اغلب یک کودک تا چه حد مورد حمله قرار گرفته بود ، معلوم شد که نقش مهمی را که قبلا ً فکر کرده بود ایفا نکرده است .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: