روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

گزینه‌های درمان :
نتایج ارزیابی ممکن است نشان دهند که رفتار کودک با تغییرات و یا فشار در خانه یا مدرسه مرتبط است ؛ یا نتیجه یک اختلال است که درمان آن توصیه می‌شود . توصیه‌های درمان ممکن است شامل موارد زیر باشد :
روان‌درمانی ( " درمان کننده " ) . رویکردهای مختلفی برای روان‌درمانی ، از جمله psychotherapies ساختار یافته در شرایط خاص وجود دارد . اطلاعات مربوط به انواع psychotherapies در موسسه ملی سلامت روانی ( NIMH ) در دسترس است ( www.nimh.nih.gov ؛ دوره جستجو : psychotherapies ) . روان‌درمانی موثر برای کودکان همیشه شامل موارد زیر است :
مشارکت والدین در درمان ( به خصوص برای کودکان و نوجوانان )
مهارت‌های آموزش و تمرین مهارت‌ها در خانه و یا در مدرسه ( بین تکالیف تکالیف کلاس " )
معیارهای پیشرفت ( به عنوان مثال ، مقیاس‌های درجه‌بندی ، بهبود تکالیف تکالیف ) که در طول زمان پی‌گیری می‌شوند .
داروها . دارو ممکن است همراه با روان‌درمانی به کار رود . همانند بزرگسالان ، نوع داروهای مورد استفاده برای کودکان به تشخیص بستگی دارد و ممکن است شامل داروهای ضد افسردگی ، محرک ، stabilizers و غیره باشد . اطلاعات عمومی در مورد کلاس‌های ویژه داروها در صفحه داروهای سلامت روانی s ( www.nimh.nih.gov ؛ دوره جستجو : داروها ) موجود است . داروها اغلب در ترکیب با روان‌درمانی استفاده می‌شوند . اگر متخصصان مختلف درگیر باشند ، درمان باید هماهنگ باشد .
مشاوره خانوادگی . گنجاندن والدین و دیگر اعضای خانواده در درمان می‌تواند به خانواده‌ها کمک کند درک کنند که چگونه چالش‌های فردی کودک ممکن است بر روابط با والدین و خواهر و برادر تاثیر بگذارد و بالعکس .
حمایت از والدین . جلسات انفرادی یا گروهی که شامل آموزش و فرصت صحبت با والدین دیگر است، می‌توانند استراتژی‌های جدیدی برای حمایت از کودک و مدیریت رفتار مشکل به شیوه‌ای مثبت فراهم کنند . درمانگر همچنین می‌تواند والدین را در مورد نحوه برخورد با مدارس راهنمایی کند .
برای یافتن اطلاعات درباره گزینه‌های درمان برای اختلالات خاص ، مراجعه به www.nimh.nih.gov / health /.
انتخاب یک متخصص بهداشت روانی
مهم است که به دنبال یک متخصص سلامت روانی کودک باشید که با مشکلات خاص که کودک شما تجربه می‌کند ، تمرین و تجربه کند . سوالات زیر را در هنگام ملاقات با ارائه دهندگان احتمالی درمان بپرسید :
آیا از رویکردهای درمانی که توسط تحقیقات حمایت می‌شوند استفاده می‌کنید ؟
آیا در این درمان والدین را درگیر می‌کنید ؟ اگر اینطور است ، والدین چطور درگیر می‌شوند ؟
آیا جلسات بین جلسات وجود دارد ؟
چگونه می‌توان از این درمان را ارزیابی کرد ؟
چه زود می‌توانیم انتظار پیشرفت را داشته باشیم ؟
آخرین درمان چه مدت طول خواهد کشید ؟
اطلاعات اضافی مربوط به شناسایی گزینه‌های موثر درمان سلامت روانی و موثر در وب سایت NIMH در www.nimh.nih.gov / findhelp و نیز از طریق سایر سازمان‌هایی که در بخش منابع این بروشور آورده شده‌اند ، در دسترس است .
کار کردن با مدرسه
اگر کودک شما دارای چالش‌هایی رفتاری یا احساسی باشد که با موفقیت یا موفقیت او در مدرسه تداخل داشته باشد ، ممکن است قادر به بهره‌مند شدن از برنامه‌ها و امکانات رفاهی باشد که تحت قوانین در اصل برای جلوگیری از تبعیض علیه کودکان معلول وضع شده‌اند . متخصصان بهداشتی که مراقب کودک خود هستند می‌توانند به شما کمک کنند با مدرسه ارتباط برقرار کنید . اولین قدم ممکن است این باشد که از مدرسه بپرسید آیا برنامه آموزشی فردی یا برنامه ۵۰۴ برای کودک مناسب است . تخته‌سیاه می‌تواند شامل معیارهای ساده‌ای مانند تهیه یک کودک با یک دستگاه ضبط برای یادداشت‌برداری ، و اجازه انعطاف‌پذیری با میزان زمان مجاز برای تست‌ها و یا تنظیم صندلی در کلاس برای کاهش حواس‌پرتی باشد . منابع زیادی در مورد آنچه که مدارس می‌توانند و در برخی موارد ، باید برای کودکانی فراهم کنند که از محل اقامت بهره‌مند خواهند شد و چگونه والدین می‌توانند برای فرزندان خود از ارزیابی و خدمات درخواست کنند :

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: