روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

افسردگی در کودکان و نوجوانان
افسردگی در نوجوانان رایج است . طبق گفته NIMH ، در سال ۲۰۱۴ ، حدود ۲.۸ میلیون کودک زیر ۱۷ سال در ایالات‌متحده ( بیش از ۱۱ درصد ) دست‌کم یک اپیزود افسرده مبتلا به افسردگی داشتند .
نوجوانان اغلب مودی هستند . اما اگر کودک شما بی‌نهایت کج‌خلق است ، مشکلات مداوم با انگیزه را در پیش دارد ، یا ناراحتی مداوم دارد که دو هفته یا بیشتر طول می‌کشد ، یک ایده خوب برای داشتن افسردگی و یا ارزیابی او برای افسردگی .
با اینکه داروهای ضد افسردگی می‌توانند برای کودکان و نوجوانان مفید باشند ، آن‌ها می‌توانند اثرات جانبی زیادی در جوانان داشته باشند ، از جمله ریسک فزاینده افکار خودکشی . به همین دلیل ، بسیاری از والدین و ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی ترجیح می‌دهند در ابتدا درمان کودکان با روان‌درمانی را امتحان کنند . هم CBT و هم IPT پیشنهادی درمان‌های موثر برای جوانان مبتلا به افسردگی هستند . مطالعات نشان می‌دهند که ترکیبی از داروهای ضد افسردگی و رفتار شناختی رفتار شناختی در درمان افسردگی نوجوانان بسیار موثر است .
خبر خوب این است که بیشتر بچه‌ها از افسردگی رهایی می‌یابند . با این حال ، تحقیقات نشان می‌دهد که افرادی که دچار افسردگی می‌شوند در معرض خطر بیشتری قرار دارند که بعدا ً در بزرگسالی یا بزرگسالی دارند . هردوی آن‌ها می‌توانند به کودکان کمک کنند علائم افسردگی را تشخیص دهند تا آن‌ها بتوانند علایم آن‌ها را زیر نظر داشته باشند و به سرعت به آن‌ها کمک کنند اگر این اتفاق دوباره تکرار شود.
انجمن روانشناسی آمریکا از لورا Mufson ، دکترای ، لین Bufka ، PhD ، و C قدردانی می‌کند . Vaile رایت ، دکترای خود را در این رابطه بیان می‌کند .
منتشر شده در اکتبر ۲۰۱۶
متن کامل مقالات مرکز کمک APA ممکن است تکثیر شده و برای اهداف غیرتجاری و با اعتبار داده‌شده به انجمن روانشناسی آمریکا توزیع شود . هر گونه reproductions الکترونیکی باید به مقاله اصلی در مرکز کمک APA متصل شود . هر گونه استثنا در این مورد ، از جمله excerpting ، paraphrasing یا تولید مثل در یک اثر تجاری ، باید در نوشتن به APA ارایه شود . تصاویر مرکز کمک APA نباید تکثیر شوند .
تشخیص علائم شیزوفرنی
تشخیص علائم شیزوفرنی
Schizophrenia یک بیماری روانی جدی است که افکار ، احساسات ، حالت روحی و عملکرد کلی فرد را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . این اختلال می‌تواند باعث ایجاد توهم ، هذیان و رفتارهای غیرعادی شود . افراد مبتلا به این اختلال ممکن است دارای چالش‌های شناختی مانند مشکلات حافظه ، توجه و تمرکز باشند .
عوامل خطر
حدود یک نفر از ۱۰۰ آمریکایی مبتلا به اسکیزوفرنی هستند . یک جز ژنتیکی برای شیزوفرنی وجود دارد ، و افرادی که دارای والد یا sibling با این بیماری هستند ، خطر ابتلا به این بیماری را کمی افزایش داده‌اند ، هر چند که احتمالات هنوز هم وجود دارد که آن‌ها این کار را نمی‌کنند . دانشمندان بر این باورند که یک ژن تکی برای شیزوفرنی وجود ندارد . به احتمال زیاد ، انواع ژن‌ها و عوامل محیطی مسئول توسعه این بیماری هستند . اغلب افرادی که برای اولین بار در سنین نوجوانی یا ۲۰ سالگی علائم بیماری را نشان می‌دهند . کم‌تر معمول است که اختلالی را در midlife و یا فراتر از آن گسترش دهید .
نشانه‌ها و نشانه‌ها
Hallucinations ، از قبیل شنیدن صداهای شنوایی یا دیدن چیزهایی که دیگران به طور غیر عادی رفتار نمی‌کنند و یا اینکه دیگران هنگام استفاده از اطلاعات به هنگام استفاده از اطلاعات با حافظه کار می‌کنند ( نوعی حافظه کوتاه‌مدت که در پردازش اطلاعات دست داشته باشند ) .
چگونه روانشناسان می‌توانند کمک کنند
قبلا ً تصور می‌شد که بازیابی از شیزوفرنی نادر است . با این حال ، شواهد حاکی از آن است که اسکیزوفرنی یک بیماری قابل‌درمان است و امکان بهبودی در آن وجود دارد . برخی از افراد یک اپیزود روان‌پریشی اولیه دارند اما علائم reoccur ندارند . برای بسیاری از افراد ، علائم شیزوفرنی ، به طور طبیعی افزایش می‌یابد . پژوهشگران بالینی نیز خوشبین هستند ، چرا که برنامه‌های درمانی تخصصی جدید به نظر می‌رسد که عملکرد بهتر و نتایج بهتر را ترویج می‌کنند .

منبع سایت سازمان روانشناسی امریکا





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: