روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

مطالعه شامل ۴۳ نفر مبتلا به بیماری Alzheimer's و dementias مربوطه بود که در معرض یک مداخله روشن و غیر فعال نور برای دوره‌های متوالی ۴ هفته‌ای ، فاصله با یک دوره ۴ هفته‌ای شسته شده قرار داشتند . مداخله روشنایی به فضاهایی اضافه شد که در آن بیماران بیشتر ساعات بیداری خود را سپری می‌کردند و از زمان بیدار شدن تا ساعت ۶ بعد از ظهر که meters شخصی را تنظیم می‌کردند، نیرو می‌گرفتند . معیارهای اختلالات خواب ( شاخص کیفیت خواب پیتزبورگ ) ، حالت ( معیار Cornell برای افسردگی در Dementia ) و آشفتگی ( Cohen - Mansfield ) در سطح پایه و در طول هفته قبل از مداخله جمع شدند .
این تحقیق به تازگی در یک مکمل آنلاین خواب ژورنال منتشر شده‌است و سه‌شنبه ، ۵ ژوئن ، در بالتیمور در SLEEP ۲۰۱۸ ، سی و دومین نشست سالانه انجمن متخصصان خواب حرفه‌ای LLC ( APSS ) ، که یک سرمایه‌گذاری مشترک در آکادمی پزشکی آمریکا و انجمن تحقیقات خواب است ، ارایه خواهد شد.
مطالعه ارتباط بین زمان صفحه نمایش علائم افسردگی و علائم افسردگی در نوجوانان
تنظیم بار صفحه نمایش می‌تواند سلامتی خواب را بهبود بخشیده و افسردگی را کاهش دهد .
مبدا :
آکادمی پزشکی آمریکا
خلاصه :
نتایج اولیه از یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که مقادیر بیشتری از زمان نمایش روزانه با علائم بی‌خوابی بیشتر و مدت کوتاه خواب میان نوجوانان مرتبط است .
نتایج اولیه از یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که مقادیر بیشتری از زمان نمایش روزانه با علائم بی‌خوابی بیشتر و مدت کوتاه خواب میان نوجوانان مرتبط است .
نتایج نشان می‌دهند که برای پیام‌رسانی اجتماعی ، موج‌سواری وبی و تماشای فیلم ، علائم بی‌خوابی و مدت خواب به طور کامل ارتباط بین فعالیت‌های مبتنی بر صفحه و علائم افسردگی را توضیح می‌دهد .
postdoctoral Stella ، researcher ، و دکترا ، Penn لی ، PhD ، Soomi لی ، PhD ، و دانشگاه ویسکانسین ( Lauren برگر ، PhD ) ، و دانشگاه ویسکانسین ( Lawrence برگر ، PhD ) ، گفت : " نرخ‌های بالاتر علائم افسردگی در بین نوجوانان می‌تواند تا حدی از طریق استفاده از فعالیت‌های مبتنی بر صفحه توضیح داده شود " .
این نتایج حاکی از آن است که والدین ، مربیان و متخصصان بهداشت و درمان می‌توانند به آموزش نوجوانان و تنظیم زمان نمایش آن‌ها ، به عنوان مداخلات ممکن برای بهبود سلامت خواب و کاهش افسردگی فکر کنند . وی افزود : " ما بسیار علاقمند هستیم که ببینیم تاثیر منفی رسانه‌های اجتماعی و استفاده از آن بر روی خواب و سلامت روانی در طول انتقال به بزرگسالی ادامه دارد ."
این مطالعه شامل اطلاعاتی از ۲، ۸۶۵ نوجوان در خانواده آسیب‌پذیر و نظرسنجی نوجوانان Wellbeing Study's است . شرکت کنندگان یک سن متوسط از ۱۵.۶۳ سال داشتند و ۵۱ درصد مرد بودند . تحقیقات شامل ویژگی‌های خواب : دو بیماری بی‌خوابی ( مشکلات در حال خواب رفتن، مشکلات خواب ماندن ) ، مدت خواب weeknight عادی و علائم افسردگی است . نوجوانان به طور معمول روزانه ( ساعت‌ها ) را بر روی چهار فعالیت بر روی صفحه نمایش دادند ( پیام‌رسانی اجتماعی ، موج‌سواری وب ، تلویزیون / سینما ، و بازی ) .
این تحقیق به تازگی در یک مکمل آنلاین خواب ژورنال منتشر شده‌است و دوشنبه ، ۴ ژوئن ، در بالتیمور در SLEEP ۲۰۱۸ ، سی و دومین نشست سالانه انجمن حرفه‌ای Associated LLC ( APSS ) ، که یک سرمایه‌گذاری مشترک در آکادمی پزشکی آمریکا و انجمن تحقیقات خواب است ، ارایه خواهد شد .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: