روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

شما دوست دارید با مردم کار کنید
روان‌شناسی ، با ماهیت بسیار ، حرفه شخص محور است . همه مسیرهای شغلی در روان‌شناسی شامل مشتریان مشاوره هستند ، اما تقریبا ً هر گزینه کاری مستلزم تعامل و هم‌کاری با افراد دیگر است . اگر شما بیشتر از نوع مستقل و مستقل هستید ، ممکن است جنبه اجتماعی روان‌شناسی را به عنوان یک چالش واقعی بیابید .
فقط برای پول .
یکی از بزرگ‌ترین سو تفاهمات زمانی است که من با دانش آموزانی که در حال برنامه‌ریزی برای رشد در روانشناسی هستند صحبت می‌کنم ، این است که آن‌ها انتظار دارند که بلافاصله پس از کسب مدرک لیسانس خود شروع به ساخت چند دلار کنند . بله ، قطعا ً این پتانسیل برای کسب درآمد بالا در برخی زمینه‌ها وجود دارد . آیا آن حقوق‌های عادی هستند ؟ نه ، مخصوصا ً برای آن‌هایی که مدرک دکترای خود را ندارند .
شما در اداره استرس به خوبی کار نمی‌کنید
روانشناسان از انواع منابع استرس دارند . Deadlines ، ساعات نامنظم ، کوه‌هایی از کاغذبازی ، و مشتریانی که با بحران‌های شدید زندگی سر و کار دارند ، تنها چند مورد از چیزهایی هستند که ممکن است باعث تخلیه احساسات شما شوند . مهارت‌های مدیریت استرس خوب ضروری هستند . با اینکه کارهایی وجود دارند که می‌توانید برای بهبود مهارت‌های مقابله خود انجام دهید ، این ممکن است بهترین حرفه برای شما نباشد اگر شما از لحاظ عاطفی ناپایدار بوده و یا با اضطراب مبارزه کنید .
شما نسبت به تحصیلات تکمیلی علاقه ندارید
مطمئنا ً گزینه‌های مشاغل در سطح ورودی با درجه bachelor's وجود دارد . با این حال ، واقعیت این است که اگر شما به دنبال فرصت‌های شغلی بهتر و حقوق بالاتر هستید ، پس شما به مدرک فارغ‌التحصیل نیاز خواهید داشت . Master's حداقل برای بسیاری از مسیرهای شغلی مانند مشاوره ، روانشناسی سازمانی - سازمانی ، روانشناسی مدرسه و روانشناسی سلامت در نظر گرفته می‌شود . شغل در روان‌شناسی بالینی نیازمند درجه دکترا به علاوه دوره‌های آموزشی نظارت شده و گذراندن امتحانات ملی و ملی است . الزامات آموزشی و آموزشی قطعا ً چیزی برای عطسه کردن نیستند ، پس از خودتان بپرسید که آیا تعهد خود را دارید و به دنبال مدرک فارغ‌التحصیلی باشید .
شما در مورد روان‌شناسی مشتاق نیستید
من زمانی یک مکالمه طولانی با دانش‌آموزی داشتم که در سال سوم به عنوان یک متخصص روانشناسی بود . وقتی از او پرسیدم که چرا به دنبال مدرک روانشناسی است ، شانه‌هایش را بالا انداخت و جواب داد: " مردم همیشه به من می‌گویند که من باید درمانگر باشم . می دونم . وقتی او را بیشتر فشار دادم ، او اقرار کرد که واقعا ً به این موضوع اهمیت می‌دهد ، اما در آن نقطه ، او احساس می‌کرد که به مسیر خود متعهد است و برای تغییر تصمیمش دیر شده‌است .
Don't مرتکب اشتباهی شده که این زن جوان مرتکب شده‌است . هرگز برای تعویض دنده و جهت تغییر خیلی دیر نشده است . اگر به طور ناگهانی متوجه شوید که شیمی یا میکروبیولوژی در ارتباط با علایق و اهداف شما بیشتر است ، اما به دنبال کردن رویاهای خود تردید دارید . اولین کاری که باید انجام دهید این است که با مشاور تحصیلی خود صحبت کنید . من استرس دارم که به شدت استرس دارم . مشاور شما می‌تواند به شما کمک کند یک برنامه عملی را طراحی کنید و بفهمید که کدام یک از این دوره‌ها الزامات اصلی شما را پر خواهند کرد و به شما در تعیین یک برنامه آموزشی کمک خواهد کرد که به شما این امکان را می‌دهد که اهداف خود را به دست آورید .
در اقتصاد غیرقابل‌پیش‌بینی today's ، مردم اغلب بر اهمیت پی‌گیری شغلی که برای وضعیت فعلی بهتر است تاکید می‌کنند . ممکن است برای دنبال کردن یک شغل بزرگ دانشگاهی و یا یک مسیر شغلی مجبور شوید به سادگی به این دلیل که به نظر می‌رسد the یا مالی ترین گزینه باشد ، تحت فشار قرار بگیرید . اما باید در مورد حوزه‌ای که در حال پی‌گیری آن هستید ، هیجان‌زده و مشتاق باشید .
اگر روان‌شناسی موضوعی است که شور و اشتیاق شما را پرورش می‌دهد، پس باید آن را با تمام قلبتان دنبال کنید . اما اگر مطمئن نیستید که آیا برای چالش‌های آموزشی و حرفه‌ای که این مسیر شغلی ارائه می‌دهد ، بریده شدید ، در شروع به جستجوی گزینه‌های دیگر تردید نکنید . این ممکن است شامل سوییچینگ به یک رشته مرتبط مانند مشاوره ، کار اجتماعی ، یا آموزش باشد . یا حتی ممکن است به معنای تغییر مسیر کاملا ً متفاوت باشد . مهم نیست که چه تصمیمی می‌گیرید که تنها به خاطر داشته باشید که بهترین انتخاب برای موقعیت منحصر به فرد شماست .

منبع سایت very well mind





:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: