روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

تنها با درک پیچیدگی آنچه که در انواع خاص سلول رخ می‌دهد در نواحی خاص مغز در طول این بیماری می‌تواند درمان بیماری‌های Parkinson's را مورد هدف قرار دهد .
تغییرات در DNA سلول‌ها
تحقیقات نشان می‌دهد که در بیماری Parkinson's یک منطقه brainstem به نام هسته pedunculopontine ( PPN ) تغییراتی را در DNA یافت‌شده در میتوکندری کشف می‌کند - - باتری‌ها در سلول - - همانطور که تولید می‌کنند و انرژی ذخیره می‌کنند که سلول‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند.
این مطالعه به نورون‌های cholinergic نگاه می‌کند که مسئول تولید استیل کولین شیمیایی مغز هستند ، که توسط سلول‌های عصبی cholinergic آزاد می‌شود تا سیگنال‌ها را از نورونی به نورون دیگر ارسال کنند .
گفته می‌شود مرگ این سلول‌ها در PPN علت برخی از علائم بیماری Parkinson's مانند مشکلات توجه ، پیاده‌روی و وضعیت بدنی است .
تشخیص تغییرات در DNA میتوکندری در نورون‌های PPN cholinergic پتانسیل ایجاد درمان‌های موثرتر برای انواع خاص سلول را دارد .
The بخش understudied از مغز است و محققان از بافت پس از کالبدشکافی از بانک مغز نیوکاسل ، مستقر در دانشگاه نیوکاسل ، برای مجزا کردن نورون‌های تک برای آنالیز عمق استفاده کردند .
دکتر Ilse Pienaar ، a در دانشگاه ساسکس گفت : " در حال حاضر، درمان‌ها هدف کل مغز of با بیماری Parkinson's است .
" تنها با درک پیچیدگی آنچه که در انواع خاص سلول رخ می‌دهد در نواحی خاص مغز در طول این بیماری می‌تواند درمان را مورد هدف قرار دهد .
وی گفت : " ما معتقدیم که نه تنها درمان‌های هدفمند مورد هدف ، موثرتر هستند ، بلکه با اثرات جانبی کمتری نیز مرتبط هستند ."
The به این دلیل مورد علاقه بود که در مطالعات قبلی ، بیمارانی با بیماری Parkinson's سطوح پایین‌تر DNA میتوکندری ( mtDNA ) را در نورون‌های dopaminergic باقی مانده نمایش دادند .
این مطالعه نشان داد که سطوح mtDNA در نورون‌های cholinergic موجود در brainstem بالاتر است ، اما با هر دو نوع سلولی که در طول بیماری Parkinson's از انحطاط عمیق رنج می‌برند .
این یافته نشان می‌دهد که چگونه گروهه‌ای آسیب‌پذیر واکنش نشان می‌دهند و واکنش متفاوتی به تجمع آسیب DNA میتوکندری در این بیماری مشاهده می‌کند و نیاز به درمان‌های خاص سلول را برجسته می‌کند .
بیماری Parkinson's
بیماری Parkinson's یک بیماری است که در آن بخشی از مغز به تدریج در طول سال‌ها آسیب می‌بیند . تخمین زده می‌شود که حدود یک نفر از ۵۰۰ نفر در انگلستان تحت‌تاثیر این وضعیت قرار دارند .
دکتر Elson گفت : " این تنها مطالعه برای توصیف خطاهای DNA میتوکندری در نورون‌های cholinergic ، یک جمعیت نورونی است که در برابر مرگ سلولی بیماران مبتلا به بیماری Parkinson's آسیب‌پذیر است .
" با این کار ، ما شروع به درک نقشی هستیم که در DNA میتوکندری در مرگ نورون‌های cholinergic ایفا می‌کند ، که نشان‌داده شده‌است که در آغاز و پیشرفت علائم بیماری Parkinson's موتور و غیر موتوری نقشی اساسی ایفا می‌کند ."
این تیم هم اکنون قصد دارد تا تحقیقات بیشتری را برای بررسی یافته‌ها و آزمایش مکانیزمی که با آن درمان هدفمند می‌تواند به بیماران تحویل داده شود ، ادامه دهد .
فلج مغزی پس از ضربه مغزی
مدل جدید به مطالعه توانایی قابل‌توجه animal's در احیای بافت مغزی زخمی کمک می‌کند.
مبدا :
جامعه علم اعصاب
خلاصه :
یک مدل ساده و کم‌هزینه از ضربه مغزی ، مسیرهای ژنتیکی را نشان می‌دهد که توانایی قابل‌توجهی در تولید دوباره بافت مغزی آسیب‌دیده دارد . درک مکانیسم‌های تجدید حیات در مغز zebrafish می‌تواند در نهایت به شناسایی راه‌های جدید برای ترویج بهبودی از آسیب سر انسان کمک کند .
یک مدل ساده و ارزان مغزی ناشی از ضربه مغزی ، که در eNeuro گزارش شده‌است ، مسیرهای ژنتیکی را در زمینه توانایی قابل‌توجه animal's برای احیای بافت مغزی زخمی نشان می‌دهد . درک مکانیسم‌های تجدید حیات در مغز zebrafish می‌تواند در نهایت به شناسایی راه‌های جدید برای ترویج بهبودی از آسیب سر انسان کمک کند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: