روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

محققان در مرکز تحقیقات کودکان بیمارستان اطفال در دانشکده پزشکی دانشگاه تمپل و دانشگاه پنسیلوانیا مدرک مرتبط با ویروس papillomavirus انسانی ( HPV۱۶ ) را دارند - - شایع‌ترین علت سرطان رحم - - به شکل متداول صرع در دوران کودکی . آن‌ها برای اولین بار نشان داده‌اند که HPV۱۶ ممکن است در مغز انسان وجود داشته باشد و کشف کرد که وقتی یک پروتیین ویروسی را به مغز موش جنین اضافه کردند ، همه موش‌ها مشکلات رشدی را در پوسته مغزی که با این نوع صرع ، به نام type focal cortical cortical ) در ارتباط بودند ، نشان دادند . یافته‌ها حاکی از آن است که این ویروس می‌تواند نقشی در توسعه صرع داشته باشد.
این نتایج همچنین به این معنی است که پزشکان احتمالا ً باید رویکرد خود برای درمان این نوع صرع را دوباره تصور کنند و شاید گزینه‌های درمانی دیگر مربوط به اچ پی وی ، یک بیماری عفونی را در نظر بگیرند .
پیتر Crino ، PhD ، پروفسور عصب‌شناسی در دانشکده پزشکی دانشگاه تمپل ، عضو مرکز تحقیقات کودکان بیمارستان تمپل ، و مولف ارشد یک گزارش اخیر در کتاب تاریخ عصب‌شناسی ، گفت : " این یک مکانیزم جدید است ، و شکاف در درک ما از رشد ناهنجاری‌های مادرزادی مغزی را پر می‌کند . "
" اگر داده‌های ما درست باشد ، درمان آینده dysplasia cortical می‌تواند شامل درمان هدفمند در برابر عفونت HPV۱۶ با هدف توقف حملات باشد . شناسایی یک عامل عفونی به عنوان بخشی از بیماری‌زایی ناهنجاری‌های مغزی می‌تواند مجموعه‌ای از رویکردهای درمانی جدید را علیه اشکال مختلف صرع باز کند ."
FCDIIB یک ناهنجاری رشد در قشر مخ ، ناحیه مغز است که نقش‌های کلیدی در تفکر ، ادراک و حافظه بازی می‌کند . این بیماری شایع است که مبتلا به صرع در کودکان و کودکان مبتلا به صرع مبتلا به صرع است - - و تصور می‌شود در رحم و نیز در طول رشد اولیه مغز رخ می‌دهد . شرایطی که توسط یک ساختار سلولی نامنظم و بزرگ مشخص می‌شود ، " سلول‌های بادکنک " است و درمان‌های فعلی شامل جراحی و دارو می‌باشند .
سلول‌های Balloon شامل یک آبشار سیگنال دهی به نام هدف مختلط rapamycin ۱ است که برای رشد سلولی ، تکثیر و تقسیم ، به ویژه در توسعه مغز مهم است . دانشمندان دیگر اخیرا ً مسیر mTOR را یافته‌اند که توسط the E۶ oncoprotein فعال شده‌است .
او گفت : " در حالی که هیچ مطالعه‌ای نشان نداده است که HPV۱۶ می‌تواند مغز را آلوده کند ، دکتر Crino یک ارتباط بالقوه را دید و گفت : " این یک ناهنجاری در مغز است که مرتبط با سیگنال دهی mTOR بدون هیچ زمینه ژنتیکی است .
برای این که بفهمیم ، محققان اولین نمونه‌های بافت FCDIIB را از ۵۰ بیمار برای اثبات پروتیین HPV۱۶ E۶ مورد آزمایش قرار دادند . آن‌ها دریافتند که همه نمونه‌ها برای پروتئین در سلول‌های بادکنک مثبت بودند ، اما نه در مناطق بدون سلول‌های بادکنک و یا در ۳۶ نمونه کنترل از افراد سالم .
آن‌ها بعد از بررسی مطالب ژنتیکی نمونه‌ها توسط چندین تکنیک مولکولی پیچیده برای یافتن شواهدی از HPV۱۶ E۶ ، و در مقایسه با یافته‌های به‌دست‌آمده از کنترل سالم و بافت از بیماران مبتلا به انواع مختلف ناهنجاری‌های مغزی و صرع ، بررسی کردند . مجددا ً، هر نمونه از FCDIIB حاوی پروتیین E۶ HPV۱۶ یافت، در حالی که نمونه‌های کنترل و بافت از انواع دیگر of و شرایط موجود نبودند .
دکتر Crino توضیح داد که در نهایت ، در یک سری آزمایش‌ها ، دانشمندان با زحمت پروتئین E۶ را به مغز موش بالغ تحویل دادند . وقتی دانشمندان این کار را کردند ، دریافتند که مغز جنین در واقع ناهنجاری‌های مغزی را توسعه داده‌است .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: