روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

چهار درصد بزرگسالان جوان ، علی‌رغم نیازهای بهداشت روانی خود ، در سال گذشته ، forgoing بهداشت روانی را گزارش کرده‌اند . ( پی دی اف ) ( پی پی دی - ۶۱۵ کیلوبایت ) - افراد مبتلا به اختلالات روانی و اختلال دوقطبی ، به ترتیب ۴۵ درصد و ۲۶ درصد کم‌تر از اختلالات روانی هستند . ( AHRQ ) ( پی پی ، ۶۱۵ کیلوبایت )
افسردگی
اختلال افسردگی اساسی علت اصلی ناتوانی در ایالات‌متحده در سنین ۱۵ تا ۴۴ سال است . این بیماری در حدود ۱۴ / ۸ میلیون بزرگ‌سال آمریکایی را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد ، یا در حدود ۶.۷ درصد از جمعیت ایالات‌متحده در طی یک سال در حدود ۶ / ۷ درصد از جمعیت آمریکا را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . ( NIMH ) در حالی که اختلال افسردگی بزرگ می‌تواند در هر سنی رشد کند ، سن میانه در آغاز ۳۲ است . اختلال افسردگی عمده در زنان رایج‌تر از مردان است . ( NIMH )
اضطراب
حدود ۴۰ میلیون بزرگ‌سال آمریکایی در سنین ۱۸ و ۱۸ سال، یا در حدود ۱۸.۱ % از افراد در این گروه سنی در یک سال ، دچار اختلال اضطراب می‌شوند . اختلالات اضطراب و اضطراب اغلب با اختلالات افسردگی یا سو استفاده از مواد رخ می‌دهد .
( NIMH ) نزدیک به سه چهارم افرادی که اختلال اضطراب دارند ، اولین اپیزود آن‌ها را به سن ۲۱.۵. ( NIMH ) خواهند داشت .
اختلالات روانی
بالغ بر هر نوع بیماری روانی در سال گذشته : ۴۵ / ۴۵ میلیون نفر. ( SAMHSA ) بزرگسالان مبتلا به بیماری‌های روانی جدی : ۱۱ میلیون نفر. مطالعات منتشر شده منتشر شده حاکی از آن است که حدود ۲۵ درصد از تمامی بزرگسالان آمریکا یک بیماری روانی دارند و نزدیک به ۵۰ درصد از بزرگسالان آمریکا در طول زندگی خود حداقل یک بیماری روانی را ایجاد خواهند کرد . ( سی‌دی سی) نزدیک به یک چهارم از تمام اقامت بزرگسالان در بیمارستان‌های جامعه ایالات‌متحده شامل افسردگی ، دو قطبی ، اسکیزوفرنی و دیگر اختلالات روانی و اختلالات مربوط به مصرف مواد می‌باشد . ( AHRQ ) ( پی پی ، ۶۱۵ کیلوبایت )
بدنام سازی
اغلب بزرگسالان مبتلا به علائم سلامت روانی ( ۷۸ درصد ) و بدون علایم سلامت روانی ( ۸۹ درصد ) بر این باورند که درمان می‌تواند به افراد مبتلا به بیماری‌های روانی کمک کند . ( سی‌دی سی) ۵۷ درصد از تمام بزرگسالان معتقد بودند که افراد با بیماری ذهنی نسبت به افراد دلسوز و دلسوز هستند . ( سی‌دی سی) تنها ۲۵ درصد از بزرگسالان مبتلا به علائم بیماری روانی بر این باورند که افراد مبتلا به بیماری روانی ، نسبت به افراد دلسوز و دلسوز هستند . ( سی‌دی )
منابع درباره قانون توازن سلامت روانی
منابع درباره قانون توازن سلامت روانی
اختلالات روانی مشکلات عمده ناتوانی در ایالات‌متحده هستند . طبق گفته اداره خدمات بهداشتی و بهداشت روان ( SAMHSA ) ، بیش از ۴۱ میلیون آمریکایی در سال ۲۰۱۲ در حال تجربه بیماری روانی بوده‌اند . با این حال ، اکثریت قریب به اتفاق آمریکایی‌ها از این که بیمه گران بهداشتی برای پوشش سلامت روانی ، سلامت رفتاری و اختلالات استفاده از مواد که قابل‌مقایسه با پوشش سلامت جسمی است ، آگاهی ندارند .
در یک بررسی ( پی پی دی، ۶۵۱ کیت ) که اخیرا ً توسط انجمن روانشناسی آمریکا ( APA ) اجرا شده‌است ، تنها چهار درصد از آمریکایی‌ها می‌گویند آن‌ها از وضعیت سلامت روانی و قانون حقوق اعتیاد سال ۲۰۰۸ که نیاز به پوشش ذهنی و رفتاری برای درمان اختلالات روانی یا استفاده از مواد مخدر دارد ، آگاهی دارند . این قانون در مورد بسیاری از برنامه‌های بهداشتی ارائه‌شده توسط کارفرما و طرح‌های فردی که از طریق بازارهای جدید و بیمه سلامت فدرال خریداری شده‌اند ، اعمال می‌شود .
بیشتر در مورد قانون برابری فدرال در مرکز کمک روانشناسی بخوانید.
بررسی توازن سلامت روانی - بهداشت روانی ۲۰۱۴ - گزارش ( پی پی دی، ۶۵۱ کیت ) تعداد کمی از Americans مطلع از حقوق خود برای رسیدگی به مسائل سلامت روانی - راهنمای ReleaseConsumer Press : آنچه شما باید در مورد راهنمای سلامت ذهنی و راهنمای سلامت روانی و قانون حقوق اعتیاد بدانید .
برای یک ذهن و بدن سالم … با یک روانشناس صحبت کنید .
برای یک ذهن و بدن سالم … با یک روانشناس صحبت کنید .
زندگی می‌تواند روی ذهن و بدن شما تاثیر بگذارد

منبع سایت سازمان روانشناسی امریکا





:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: