روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

" وجود چنین علائم هشدار " برای بیماری آلزایمر و بیماری پارکینسون به خوبی پذیرفته شده‌است , اما تحقیقات کمی در مورد یک الگوی مشابه برای ms وجود دارد . " " اکنون باید به کاوش عمیق ‌تری در این پدیده بپردازیم . ما می‌خواهیم ببینیم آیا الگوهای مشخصی در ارتباط با جنس , سن یا نوع ms وجود دارند یا خیر . "
کد سری سولفات که به تاو بد اجازه می‌دهد
تحقیقات فاش می‌کند که چگونه پروتئین‌های مرتبط با آن‌ها وارد سلول می‌شوند .
منبع :
جامعه آمریکا برای بیوشیمی و بیولوژی مولکولی
خلاصه :
محققان جزئیات چگونگی دعوت سلول‌ها به پروتئین‌های فاسد را فاش کرده‌اند که می‌توانند پروتئین‌های طبیعی را فاسد کنند که منجر به بیماری‌های نورودژنراتیو مانند آلزایمر و پارکینسون می‌شوند . درک جزییات مولکولی این که چگونه این پروتئین‌ها از سلول به سلول پخش می‌شوند , می‌تواند منجر به درمان پیشرفت بیماری شود .
خون‌آشام‌ها می‌توانند انسان‌ها را به خون‌آشام تبدیل کنند , اما برای ورود به خانه انسان , آن‌ها باید به داخل دعوت شوند . محققان در مرکز پزشکی جنوب غربی ut , در ژورنال شیمی زیست‌شناسی , جزئیات چگونگی دعوت سلول‌ها به پروتئین‌های فاسد را فاش کرده‌اند که می‌توانند پروتئین‌های طبیعی را فاسد کنند, که منجر به بیماری‌های نورودژنراتیو مانند آلزایمر و پارکینسون می‌شوند . درک جزییات مولکولی این که چگونه این پروتئین‌ها از سلول به سلول پخش می‌شوند , می‌تواند منجر به درمان پیشرفت بیماری شود .
آلزایمر و پارکینسون با پروتئین‌های خاص در مغز , تجمع و القای پروتئین‌های طبیعی به پروتئین و توده همراه هستند . گروه مارک الماس در جنوب غربی این کشور کشف کرد که برای ورود به سلول‌های جدید و تکثیر سلول‌ها , پروتئین‌های مرتبط با بیماری در پروتئین تاو , آلفا - سینوکلئین و بتا - بتا باید به یک مولکول پروتئین - پروتیین متصل شوند که در سطح سلول نامیده می‌شود . این اتصال باعث تحریک سلول در داخل سلول می‌شود . در مطالعه جدید , گروه به دنبال درک بیشتر درباره نحوه کار این فرآیند بود .
سوال این بود که این فرآیند چقدر خاص است ? یا اصلا ً خاص نیست ? باربارا پلت , پزشک و محقق آزمایشگاه الماس که بر کاره‌ای جدید نظارت می‌کرد , پرسید : " جزییات ارتباط شیمیایی بین پروتئین تاو و تاو با ورود این پروتئین به سلول‌ها چیست ? و آیا این فرآیند برای پروتئین آلفا سینوکلئین در ارتباط با بیماری پارکینسون وجود دارد ?
آن‌ها می‌توانند از اندازه‌های مختلف و ساختارهای متفاوتی باشند ; آن‌ها می‌توانند با الگوهای مختلف قندها تزیین شوند و قندها می‌توانند حاوی الگوهای متفاوتی از گروه‌های حاوی گوگرد ( ترکیبات سولفات ) باشند . مواد و روش‌ها : این مطالعه از نوع کارآزمایی بالینی تصادفی شده بود .
او دریافت که پروتئین تاو قادر به ورود به داخل سلول‌ها می‌باشد . از طرف دیگر , پروتئین آمیلوئید بتا و آلفا سینوکلئین در انواع ترکیبات سولفات که موجب جذب آن‌ها شده , انعطاف‌پذیرتر بودند . علاوه بر این , آنزیم‌های آنتی ژنی این آنزیم‌ها را در سلول‌هایی شناسایی کردند که الگوهای خاصی را در سلول‌ها ایجاد می‌کردند . هنگامی که این آنزیم‌ها حذف شدند , پروتئین تاو دیگر به سلول‌ها منتقل نشد , احتمالا ً به این دلیل که تزئینات قندی و الگوهای پروتئینی تغییر کرد , به این معنی که پروتئین تاو دیگر رمز عبور مولکولی را نمی‌دانست .
تیم اکنون می‌خواهد درک کند که آیا این فرآیندها به همان شیوه در مغز کار می‌کنند یا نه . الماس امید دارد که درک چگونگی حرکت پروتئین‌ها بین سلول‌های مغزی به روش‌هایی برای توقف آن‌ها منجر شود .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: