روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

کارفرمایان می‌توانند اطلاعاتی در مورد خدمات بهداشتی دریافت کنند که یک کارمند دریافت می‌کند ، حتی اگر از بیمه شرکت استفاده کند .
برخی از شرکت‌ها به برنامه‌های کمکی کارمندان ( eaps ) می‌پردازند که خدمات بهداشت روانی را به کارمندان ارائه می‌کنند . معمولا ً شرکت به سادگی این سرویس را ارایه می‌کند اما doesn't اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده هر کارمند دریافت می‌کند . با این حال ، اگر شما سوالی در مورد حریم خصوصی و organization's EAP دارید ، با یک نماینده منابع انسانی برای جزئیات بیشتر صحبت کنید .
I'm زیر ۱۸ سال. آیا روانشناس به والدین من می‌گوید که درباره چی صحبت می‌کنیم ؟
ایالت‌های مختلف سنین متفاوتی دارند که در آن جوانان می‌توانند به دنبال خدمات بهداشت روانی بدون اطلاع والدین باشند . در اغلب موارد ، یک والد در هنگام دریافت خدمات روان‌درمانی کمی درگیر است .
روانشناسان از جوانان می‌خواهند که احساس راحتی در احساسات خود داشته باشند و مراقب باشند به حریم خصوصی خود احترام بگذارند . اغلب در اولین دیدار روان‌درمانی کودک ، والدین و روان‌شناس با هم می‌نشینند تا درباره قوانین زمین برای حریم خصوصی بحث و تبادل نظر کنند . به این ترتیب والدین و کودکان دقیقا ً می‌دانند که چه نوع اطلاعاتی ممکن است با والدین در میان گذاشته شود ، و چه او و چه او به طور خصوصی نگهداری خواهد کرد . برای مثال ، این برای والدین مشترک است که تنها در صورتی که کودک خردسال آن‌ها درگیر فعالیت‌های خطرناک باشد ، به آن‌ها اطلاع داده شود .
بیش از ۱۸ سال سن دارد ، اما هنوز از بیمه پدر و مادرم استفاده می‌کند . من باید راجع به حریم خصوصی چیزی بدونم ؟
بسیاری از مراکز مشاوره دانشگاهی نیازمند بیمه هستند . در آن موارد ، دانش آموزان باید بتوانند خدمات بهداشت روانی را بدون آگاهی والدین خود ، اگر می‌خواهند ، دریافت کنند .
هنگامی که یک فرد با استفاده از بیمه پزشکی خدمات خود را دریافت می‌کند ، شرکت بیمه بیانیه‌ای را به نام توضیح مزایا ( EOB ) می‌فرستد که توضیح می‌دهد که کدام سرویس‌ها مورد استفاده و پرداخت شده‌اند . اگر از بیمه والدین خود برای خدمات روان‌درمانی استفاده می‌کنید ، والدین شما ممکن است یک EOB دریافت کنند که خدمات مورد استفاده شما را مشخص کند . با این حال ، آن‌ها قادر نخواهند بود به سوابق شما دسترسی داشته باشند و یا آنچه را که در طی جلسات شما با یک روان‌شناس بررسی کردید را پیدا کنند .
چه اطلاعاتی می‌توانم در مورد درمان روان‌درمانی خود به اشتراک بگذارم ؟
حریم خصوصی حق شما به عنوان یک بیمار یا مشتری است . اگر می‌خواهید به دوستان و یا خانواده خود بگویید که شما یک روانشناس را می‌بینید ، شما آزاد هستید که این کار را بکنید . چقدر اطلاعاتی که تصمیم می‌گیرید بین شما تقسیم شود چقدر است . روان شناسان از نظر اخلاقی موظف به حفاظت از حریم خصوصی شما هستند، صرف‌نظر از اینکه چه اطلاعاتی را برای سهیم شدن با دیگران انتخاب می‌کنید . به عنوان مثال ، روانشناسان نوعا ً با مشتریان در سایت‌های ارتباط جمعی ارتباط برقرار می‌کنند ، حتی اگر مشتری این درخواست را آغاز کند .
گاهی ، روان شناسان برای بحث در مورد نگرانی‌های شما و یا رفتار با افراد دیگر در زندگی خود ، مفید هستند . یک روانشناس ممکن است بخواهد با همسرتان مصاحبه کند تا بهتر درک کند که در منزل تان چه می‌گذرد . اگر کودک در مدرسه دچار مشکل شده باشد ، روانشناس ممکن است بخواهد با معلمان child's مصاحبه کند . اما این که آیا می‌خواهید دیگران را درگیر کنید ، کاملا ً به شما بستگی دارد . روان شناسان به طور کلی بدون رضایت کتبی شما با کس دیگری تماس می‌گیرند .
اگر شما نگرانی‌های خاص درباره رازداری دارید و یا اینکه چه اطلاعاتی یک روانشناس برای افشای آن لازم است ، آن را با روان‌شناس بررسی کنید . او از اینکه به شما در درک حقوق شما کمک کند خوشحال خواهد شد .
روان‌درمانی:
درک درمان گروهی
روان‌درمانی : درک درمان گروهی
اگر در نظر دارید روان‌درمانی را مد نظر داشته باشید ، چندین گزینه در دسترس هستند . یکی از این گزینه‌ها روش درمانی گروهی است . بسته به ماهیت مشکل شما ، درمان گروهی می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل برای پرداختن به نگرانی‌های شما و ایجاد تغییرات مثبت در زندگی شما باشد .
انتظار چه چیزی را داشته باشم ؟
درمان گروهی شامل یک یا چند روانشناس است که گروهی تقریبا ً پنج تا ۱۵ بیمار را رهبری می‌کنند . معمولا ً گروه‌ها یک یا دو ساعت در هفته یکدیگر را ملاقات می‌کنند . برخی از مردم علاوه بر گروه‌ها در درمان انفرادی شرکت می‌کنند، در حالی که دیگران تنها در گروه‌ها شرکت می‌کنند .

منبع سایت سازمان روانشناسی امریکا





:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: