روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

به گفته نویسندگان ، جنگجویان در مدت ثابت ۶۰ روز ، بدون در نظر گرفتن علایم در حال پیشرفت ، به حالت تعلیق در آمده‌اند و می‌توانند توسط هر پزشک دارای CT ، MRI یا electroencephalogram ، پاک‌سازی شوند . این در مقایسه با شرح موقعیت انجمن پزشکی پزشکی آمریکا است ، که تشخیص ، ارزیابی جانبی ، تست neurophysiologic استاندارد شده و بازگشت به تصمیمات بازی توسط یک ارایه‌دهنده مراقبت بهداشتی آشنا با ورزش‌کار و آگاهی در مورد شناسایی و ارزیابی آسیب‌های سر انجام می‌شود .
دکتر لاک‌وود در ادامه گفت که مقررات باید به جای این مسئولیت که تنها در مورد شرکت‌کننده در مجلس عمل متحده است ، به طور فعال در ایمنی جنگنده مشارکت داشته باشند .
او گفت : " در حال حاضر ، در مورد میزان شیوع ، عوامل خطر یا اثرات عصبی طولانی‌مدت آسیب‌های سر که در این موضوع متحمل شده‌اند ، وجود ندارد و تنها تحقیقات observational با کیفیت پایین در این زمینه انجام شده‌است .
امواج مغزی ممکن است پیش‌بینی کنند و به طور بالقوه از صرع جلوگیری کنند
مبدا :
دانشگاه American ، دانشگاه بن گوریون ، دانشگاه‌های آمریکا
خلاصه :
یافته‌ها نشان می‌دهند که چگونه با استفاده از EEGs برای شناسایی تغییرات در الگوهای موج مغزی در طول زمان می‌تواند پیش‌بینی کند که بیماران دچار آسیب پس از سانحه دچار صرع خواهند شد .
دانشگاه بن گوریون ( BGU ) ، محققان امیدبخشی را برای پیش‌بینی و پیش‌گیری از حمله‌های ناگهانی صرع در بیماران مبتلا به آسیب‌های مغزی با استفاده از recordings EEG ( electroencephalographic ) کشف کرده‌اند .
یافته‌های آن‌ها که در مجله علم اعصاب منتشر شده‌است نشان می‌دهند که چگونه با استفاده از EEGs برای شناسایی تغییرات در الگوهای موج مغزی در طول زمان می‌تواند پیش‌بینی کند که بیماران دچار آسیب پس از سانحه دچار صرع خواهند شد . اختلال نورولوژیکی و عصبی که فعالیت سلول‌های عصبی را در مغز به هم می‌زند ، صرع به ایجاد صرع می‌شود که در آن افراد تجربه کنترل کنترل‌نشده و حرکت و یا از دست دادن آگاهی را تجربه می‌کنند .
BGU پروفسور Alon Friedman ، محقق مرکز تحقیقات Imaging مغز و مرکز Zlotowski علم اعصاب می‌گوید : " صرع پس از آسیب ( PIE ) یک پیامد مخرب و unpreventable از آسیب مغزی ناشی از ضربه و سکته مغزی است که در ۱۰ تا ۴۰ درصد از بازماندگان و یا حتی سال‌ها بعد رشد می‌کند . "
بنیاد صرع تخمین می‌زند که بیش از دو میلیون نفر از مردم آمریکا مبتلا به صرع هستند ؛ بسیاری از آن‌ها به دارو واکنش نشان نمی‌دهند . علاوه بر رنج بردن از غیرقابل‌پیش‌بینی ، اغلب برای کنترل تصرف مشکل است ، بیماران مبتلا به PIE نیز مستعد ابتلا به شرایطی مانند کاهش شناختی و افسردگی هستند .
پروفسور Friedman می‌گوید : " در حالی که اخبار مربوط به داروهای امیدبخش برای جلوگیری از هجوم صرع ، از تحقیقات علمی سرچشمه می‌گیرد ، ما باید ابتدا نشانگرهای زیستی قابل‌اعتماد در مغز را شناسایی کنیم که پیش‌بینی می‌کند بیماران این بیماری را توسعه خواهند داد . "
تیم BGU از طریق تحقیقات خود کشف کرد که امواج تتا که به عنوان بخشی از EEG اندازه‌گیری می‌شوند می‌توانند پنج نوع مختلف از صرع پس از آسیب را در موش‌ها و موش‌ها پیش‌بینی کنند . امواج Theta ، الگوی نوسان عصبی - عصبی را در سیگنال‌های EEG تولید می‌کنند که یا از درون مغز ثبت می‌شوند و یا از الکترودهای چسبیده به جمجمه ثبت می‌شوند . محققان با ردیابی ضبط پیوسته ، از زمان آسیب ناشی از حمله به خودی خود، الگوی خاصی از فعالیت تتا را در طول زمان به عنوان نشانه‌هایی از توسعه صرع کشف کردند . هم چنین به نظر می‌رسد که این الگو با اختلالات در چرخه‌های خواب - بیداری همراه باشد .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: