روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

اما در سرتاسر زمین‌های وسیع آمریکای شمالی ، این استادیوم‌ها معمولا ً از پزشکانی که می‌توانند به سرعت تشخیص دهند و آسیب‌های سر را درمان کنند ، بسیار دور هستند .
اولین مطالعه از نوع خود از " پیتر اودانل " در این زمینه است . موسسه مغز و کلینیک مایو نشان می‌دهد که تکنولوژی برای تسکین این معضل وجود دارد : با استفاده از یک روبات کنترل از راه دور ، یک متخصص اعصاب که صدها مایل دورتر از میدان نشسته می‌تواند ورزشکارانی را برای ضربه مغزی با دقت مشابه پزشکان سایت مورد ارزیابی قرار دهد .
این مطالعه داده‌های اولیه برای حمایت از یک حرکت در حال پیدایش برای استفاده از تجهیزات teleconcussion در همه رویداده‌ای ورزشی مدرسه را فراهم می‌کند که متخصصان عصب شناسان و دیگر متخصصان ضربه مغزی بلافاصله در دسترس هستند .
دکتر برت وارگاس ، نویسنده پیشتاز study's ، که در موسسه مغزی "اودانل " در مرکز پزشکی جنوب غربی دانشگاه " O " را هدایت می‌کند ، می‌گوید : " من می‌بینم که access در هر جایی قابل کاربرد هستند " .
ضربه مغزی به جریان اصلی گفتگوی ملی در سال‌های اخیر منتقل شده‌است و با افشا شدن این موضوع که بازیکنان سابق NFL به دلیل تاثیرات مکرر سر ، آسیب دائمی به مغز خود متحمل شده‌اند .
دکتر وارگاس گفت که داشتن پرسنل برای شناسایی سریع و حذف بازیکنان concussed از بازی‌ها بخش مهمی از حفاظت در برابر چنین جراحت‌های بلند مدت است . اما در سرتاسر کشور - - و به خصوص در مناطق روستایی - - بیش از نیمی از مدارس عمومی در دسترس مربیان ورزشی قرار دارند تا چنین حوادثی را تشخیص دهند و این احتمال را افزایش می‌دهد که ضربه مغزی نادیده گرفته شود و ممکن است با آسیب‌های بیشتر تشدید شود .
دکتر وارگاس ، استادیار بخش عصب‌شناسی و عصب‌شناسی ، می‌گوید : " بدترین حالت ، شما کسی را در این بازی‌ها ندارید که بتواند آسیب‌های مغزی بالقوه را شناسایی یا رسیدگی کند .
در حالی که تحقیقات قبلی teleconcussion بر تشخیص آسیب مغزی ناشی از ضربه مغزی ( TBI ) در ارتش تمرکز دارد ، پژوهش دکتر وارگاس اولین مورد برای اندازه‌گیری میزان دقیق پزشکی از راه دور است که می‌تواند به تشخیص ضربات مغزی - - شکل ملایم of - - در رویداده‌ای ورزشی کمک کند .
این مطالعه که در عصب‌شناسی منتشر شد، از یک ربات متحرک استفاده کرد که برای دو فصل در کنار زمین‌بازی و اتاق تمرین ورزشی در بازی‌های فوتبال University's آریزونا مستقر شده بود. یک متخصص اعصاب می‌تواند بازی را از دوربین robot's ببیند و ارزیابی‌های بازیکنان را انجام دهد .
تحقیقات نشان می‌دهند که ربات‌های زمینی که توسط پزشکان کنترل می‌شوند می‌توانند ضربات مغزی ورزشی را با همان دقت پزشکان در محل تشخیص دهند . محققان می‌گویند که این فن‌آوری می‌تواند یک تغییر بازی در مناطق روستایی باشد که در آن تعداد کمی از پزشکان و مربیان ورزشی برای تشخیص آسیب‌های سر در طول ورزش‌کاران دبیرستان در دسترس هستند . برخی واقعیات و ارقام کلیدی :
۶۳ درصد مدارس عالی عمومی یک مربی ورزش تمام‌وقت را استخدام نمی‌کنند که می‌تواند ضربات مغزی بالقوه را تشخیص دهد.
کودکان زیر ۱۵ سال برای آسیب‌های مغزی ناشی از ضربه وارد اتاق اورژانس می‌شوند .
تا ۳ / ۳ میلیون ماهیگیر تفریحی و ورزشی در هر سال در ایالات‌متحده رخ می‌دهند .
موسسه مغز O " Donnell " در مرکز پزشکی جنوب غربی تگزاس در حال هدایت یک ثبت مغزی در سطح ایالت در تگزاس است . contex بزرگ‌ترین تلاش دولت برای ردیابی ضربات مغزی در بین ورزش‌کاران جوان است .
( منابع : جنوب غربی ، مرکز کنترل بیماری‌ها ، فدراسیون ملی انجمن‌های دبیرستان دولتی ، انجمن مربیان ورزشی ملی )
محققان فرضیه خود را با داشتن چک باکس در سطح دانش آموزان که به راحتی چک می‌شوند ، آزمایش کردند و در حالی که دارای پدهای شانه بالا و اصلاح‌شده بودند ، چک را " بسیار سخت " به سر می‌برند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: