روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

Suresky پیشنهاد کرد که مداخلات و حمایت از همه اعضای خانواده - - و نه تنها مراقبت کننده اصلی - ممکن است به ایجاد یک تیم منسجم و حامی کمک کند که برای اعضای خانواده بیمار روانی و همگی درگیر باشد .
Suresky اولین نویسنده در این مطالعه بود که " عوامل موثر بر اخلال در خانواده‌ها با بیماری روانی " ، منتشر شده توسط چشم‌اندازهایی در مراقبت از اختلالات روانی.
تفکر فازی در افسردگی ، اختلال دو قطبی : یافته‌های تحقیق جدید واقعی است .
مبدا :
سامانه بهداشت دانشگاه میشیگان
خلاصه :
افراد مبتلا به افسردگی یا اختلال دوقطبی اغلب احساس می‌کنند که توانایی تفکر آن‌ها " فازی " یا کم‌تر از قبل از شروع علایم آن است . در حال حاضر ، محققان در یک مطالعه گسترده نشان داده‌اند که اثر در واقع واقعی است - و ریشه در تفاوت‌های فعالیت مغزی دارد که بر اسکن مغزی پیشرفته تاثیر می‌گذارند . افراد مبتلا به افسردگی یا اختلال دوقطبی ، اغلب احساس می‌کنند که توانایی تفکر آن‌ها " فازی " یا کم‌تر از قبل از شروع علایم آن است . در حال حاضر، محققان در یک مطالعه بسیار بزرگ نشان داده‌اند که اثر در واقع واقعی است - و ریشه در تفاوت‌های فعالیت مغزی دارد که بر اسکن مغزی پیشرفته تاثیر می‌گذارند .
علاوه بر این ، نتایج به شواهد رو به افزایش اضافه می‌کند که این شرایط هر دو در طیفی از اختلالات روحی قرار می‌گیرند به جای اینکه کاملا ً بی‌ربط باشند . این کار می‌تواند روش درمان پزشکان و بیماران برای تشخیص ، تشخیص و درمان آن‌ها را تغییر دهد .
در یک مقاله جدید در مجله journal ، محققان دانشکده پزشکی دانشگاه میشیگان و همکاران آن‌ها نتایج آزمایش‌ها انجام‌شده به ۶۱۲ زن را گزارش دادند - - بیش از دو سوم از آن‌ها افسردگی یا اختلال دوقطبی را تجربه کرده بودند . پژوهشگران همچنین اطلاعات مربوط به اسکن دقیق ۵۲ زن را که در حین انجام آزمایش‌ها مغزی انجام گرفتند ، ارائه می‌دهند .
تعداد بیماران درگیر در این نوع مطالعه سلامت ذهنی ، بزرگ است - - که منجر به معنی‌دار شدن یافته‌ها می‌شود . پژوهشگران داده‌ها را از چندین مطالعه U - M از جمله مطالعه طولی آزمایشی اختلالات دو قطبی استفاده کردند . آن‌ها بر روی نتایج زنان تمرکز کردند تا تفاوت‌های جنسیتی را از ترکیب بردارند .
به عنوان یک گروه ، زنان مبتلا به اختلال دوقطبی یا اختلال دوقطبی ، به همان اندازه روی آزمایش که نیازمند تمرکز پایدار بود ، بد عمل کردند . این آزمایش از آن‌ها خواست که به سرعت واکنش نشان دهند وقتی که حروف خاصی روی یک صفحه ، در میان یک دنباله تصادفی از حروف دیگر چشمک می‌زنند . در مقایسه با این گروه با هیچ شرایط سلامتی ذهنی ، گروه‌ها با هر دو تشخیص به طور قابل‌توجهی در این آزمون استاندارد از کنترل شناختی تاخیر داشته‌اند .
و در حالی که بسیاری از زنان مبتلا به افسردگی و یا دو قطبی نیز در تست به عنوان شرکت کنندگان سالم به دست آمدند ، تقریبا ً همه افراد تست در ۵ درصد پایین یکی از دو اختلالات خلقی را داشتند .
در اسکن مغزی ، محققان دریافتند که زنان مبتلا به اختلال دوقطبی یا اختلال دوقطبی ، سطوح مختلفی از فعالیت را نسبت به زنان سالم در یک ناحیه خاص از مغز که مغز استخوان آهیانه راست نامیده می‌شود ، دارند . در افراد مبتلا به افسردگی ، فعالیت در این منطقه بالاتر از افراد سالم بود ، در حالی که در افراد مبتلا به اختلال دوقطبی ، آن کم‌تر بود . حوزه‌ای که در آن تفاوت‌ها دیده می‌شوند به کنترل " عملکرد اجرایی " - فعالیت‌هایی مانند حافظه فعال ، حل مساله و استدلال کمک می‌کند .
کلی رایان ، مدرک دکترا ، نویسنده U - M neuropsychologist و نویسنده این مطالعه می‌گوید : " در کل ، ما یک اختلال شناختی مشترک در زنان با اختلالات روحی نشان می‌دهیم که در آزمون‌های کنترل شناختی و دقیق‌تر در اسکن مشخص شدند . "

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: