روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

تشویق مردم به دسترسی به خدمات بهداشتی و ایجاد تغییرات سبک زندگی سالم می‌تواند تاثیر مثبتی بر هر دو جامعه همجنسگرا و غیر همجنس باز داشته باشد . دسترسی موثر به جوامع همجنسگرا که به تفاوت‌های نژادی , نژادی و فرهنگی حساس هستند می‌تواند منجر به تشخیص زودتر شود که با نتایج بهتر مرتبط بوده‌است . "
یافته‌های ما بر نیاز به مراقبت‌های بهداشتی شایسته و عملی برای اقلیت‌های جنسی قدیمی‌تر در معرض خطر , یا در حال حاضر در حال زندگی با بیماری آلزایمر یا جنون دیگر تاکید می‌کند . همچنین پیامدهای مهمی برای رفع نیازهای خدمات مراقبت طولانی‌مدت و نیازهای مراقبتی این جامعه وجود دارد . او گفت : " با توجه به نگرانی‌های انزوای اجتماعی و دسترسی محدود به دوستان و مراقبین خانوادگی , نیاز شدیدی به ایجاد یک محیط مراقبت‌های بهداشتی حمایتی و مراقبت از منابع مراقبت برای افراد بالغ با جنون وجود دارد . "
جامعه همجنسگرا و جنون
با توجه به موضوع " کوتاه : آل جی بی تی جی " و " جنون " , انتشار هم‌کاری انجمن آلزایمر و sage ( خدمات و حمایت از بزرگ‌ترها ) , در طی چند سال آینده دو میلیون آل جی بی تی آل جی نیز وجود دارد . در حالی که جامعه همجنس گرایان با نگرانی‌های بهداشتی مشابهی به عنوان عموم مردم مواجه است , جمعیت همجنسگرا که تشخیص جنون را دریافت می‌کنند با شرایط چالش برانگیزی روبرو هستند .
حتی با پیشرفت‌های اخیر در حقوق اقلیت‌های جنسی , بسیاری از بزرگسالان مسن‌تر , اغلب به حاشیه رانده می‌شوند و با تبعیض رو به رو هستند .
آن‌ها دو برابر احتمال دارد که بدون همسر یا شریک زندگی کنند , دو برابر احتمال دارد که تنها و سه‌تا چهار برابر کم‌تر از آن‌ها زندگی کنند .
همچنین کمبود شفافیت به عنوان چهل درصد از افراد خانواده آل جی آل جی آل جی در برنامه‌های خود وجود دارد .
موسسه دارو , موارد زیر را برای افراد همجنسگرا اعلام کرد : نرخ پایین دسترسی به مراقبت‌ها ( به میزان 64 / 7 % ) ; افزایش میزان ابتلا به چاقی در جمعیت لزبین , میزان بالای ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی برای لزبین ها; و حوادث بیشتر اچ آی وی / ایدز برای مردان همجنس باز و دو جنسی ( برنان - 05 , 2007 , لارسون , و جمعه , 2007 ) . عوامل خطر بیماری‌های قلبی - از جمله دیابت , مصرف دخانیات , فشار خون بالا و کلسترول بالا - نیز عوامل خطرساز بیماری‌های آلزایمر و سکته مغزی هستند .
به دلیل چالش‌های مرتبط با مراقبت بهداشتی , آن‌ها و سایرین با آن مواجه شده‌اند , یک فرد همجنسگرا ممکن است برای خدمات و حمایت خود به آن دسترسی نداشته باشد زیرا آن‌ها از درمان ضعیف به خاطر هویت بی تی آل ان هراس دارند , زیرا از ننگ بودن بیماری با جنون و یا هر دو می‌ترسند . مطالعات متعددی مبنی بر دسترسی سالمندان به خدمات ضروری از جمله پرستاران بازدید کننده, تمبر غذایی , مراکز ارشد و برنامه‌های غذایی , بسیار کم‌تر از جمعیت سالمندی است .
در میان توصیه‌هایی که برای سازمان‌ها و ارائه دهندگان خدمات در این زمینه ارائه شده‌است , انجمن آلزایمر و sage پیشنهاد می‌کنند:
تعریف خانواده خود را گسترش دهید .
به خودتان و کارکنان خود در مورد شایستگی فرهنگی همجنسگرا آموزش دهید .
گروه‌های حمایتی را به ویژه برای افراد همجنسگرا پیدا یا ایجاد کنید .
شریک با گروهه‌ای اجتماعی همجنسگرا و سازمان‌های سیاسی .
کمک به افراد همجنسگرا و خانواده‌های آن‌ها با برنامه‌ریزی قانونی و مالی .
زمان بقای زوال عقل , بدون توجه به سن شروع کوتاه است .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: