روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

پزشکان مدتهاست که صرع را به عنوان اختلال مغزی مشخص کرده‌اند ، اما محققان در دانشگاه کیس وسترن Reserve دریافته اند که بخشی از سیستم عصبی خود مختار در طول غیبت صرع ، به طور متفاوتی در صرع عمل می‌کند .
این اتصال به بخش غیر ارادی سیستم عصبی ممکن است پیامدهایی برای تشخیص و درمان بیماری و درک مرگ ناگهانی غیرمنتظره در صرع باشد ( SUDEP ) .
این تحقیق در ژورنال of به صورت آنلاین منتشر شده‌است .
روبرتو Fernandez ، استادیار علوم مهندسی و علوم کامپیوتر و مولف ارشد این مطالعه ، گفت : " همه یافته‌های مطالعه ما در مورد تغییرپذیری ضربان قلب در حمله صرع ، فعالیت را در سیستم عصبی در طول خواب افزایش می‌دهد .
به طور خاص ، سیستم عصبی - - یا " rest - - - اعصاب " تنفس می‌کند و ضربان قلب کودکان خفته را به طور قابل‌توجهی بیش از کودکان سالم به طور قابل‌ملاحظه‌ای کاهش می‌دهد .
در کمال تعجب ، محققان دریافتند که بسیاری از کودکانی که به عنوان neurologically طبیعی تشخیص‌داده شده‌اند - - اما دارای مدولاسیون قوی مشابه و نرخ پایین قلبی هستند - - بعدها مبتلا به صرع تشخیص‌داده شده‌اند .
این کشف نشان می‌دهد که تغییرات در لحن گفتار ، مقدم بر ظهور صرع در کودکان است .
تحقیقات
Galan با محقق دانشگاه کیس وسترن رزرو ، Siddharth Sivakumar ، از مدرسه ذخیره غربی پزشکی ، آمال یا Namath ، که اخیرا ً با مدرک لیسانس در فیزیولوژی پزشکی فارغ‌التحصیل شده‌است ، کار کرده‌است ؛ Ingrid Tuxhorn ، پروفسور عصب‌شناسی کودکان ، و استفن لوییس ، دکترای طب کودکان .
این گروه به مطالعه the ۹۱ کودک و نوجوانان مبتلا به صرع تعمیم‌یافته ، و ۲۵ کودک عادی عادی در طول ۳۰ دقیقه مرحله ۲ ، یا نور و خواب پرداختند . در طی این وقفه‌ها هیچ فرد دچار صرع نمی‌شد .
محققان دریافتند که بی‌نظمی تنفسی - - افزایش نرخ قلب در طول نفس کشیدن و کاهش در طول عمل بازدم ، بیشتر در بیماران مبتلا به صرع مشخص‌تر بود و ضربان قلب آن‌ها نیز به طور قابل‌توجهی کم‌تر بود .
محققان پیشنهاد می‌کنند که این تغییرات با افزایش شدید اعصاب خرد شده در کودکان مبتلا به صرع ، در مقایسه با افرادی که فاقد آن‌ها هستند ، سازگار هستند . عصب vagus تنه اصلی سیستم عصبی است . هر چه بیشتر آتش‌سوزی رخ دهد ، بیشتر قلب را کند می‌کند، به خصوص در طول عمل .
محققان هیچ تفاوتی در فشار خون بین دو گروه از کودکان پیدا کردند که نشان‌دهنده سیستم عصبی دلسوز است که مسئول واکنش‌های مبارزه یا گریز است .
همه کودکان در این مطالعه بر فعالیت‌های مغزی خود در طول دوره‌های ۳۰ دقیقه‌ای خواب نظارت داشتند . هیچ فعالیت غیر عادی وجود نداشت .
Ramifications
Galan گفت که با مشخص کردن تفاوت بین بیماری‌های تنفسی بین کودکان با و بدون epileptics ، آن‌ها ممکن است قادر به شناسایی آستانه ، یا biomarkers ، شناسایی افراد مبتلا به صرع یا در معرض خطر توسعه این بیماری باشند .
محققان می‌گویند که یافته‌ها همچنین این احتمال را افزایش می‌دهند که داروهایی که به کنترل سیستم عصبی خود مختار کمک می‌کنند ممکن است به صرع کنترل کند .
دیگر محققین ، از جمله کنت Loparo ، رئیس دپارتمان مهندسی برق و علوم کامپیوتر در کیس وسترن رزرو ، و Samden Lhatoo ، استاد عصب‌شناسی دانشکده پزشکی کیس وسترن ، نشان داده‌اند که اختلال عملکرد خودکار ممکن است در SUDEP ، شایع‌ترین علت مرگ در میان افراد مبتلا به صرع غیرقابل‌کنترل ، نقش ایفا کند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: