روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

این مطالعه می‌گوید : " مطالعه ما از این امر حمایت می‌کند که آسیب عروقی که منجر به فروپاشی سیستم ایمنی می‌شود , ممکن است یک رشته مشترک بین بیماری‌های مختلف با مانع خونی - مغزی باشد . " هدف قرار دادن فیبرین با ایمونوتراپی یک روش جدید است که می‌تواند برای تست مزایای درمانی سرکوب این مکانیسم بیماری زا در زمینه‌های مختلف بیماری استفاده شود . "
استفاده از این روش می‌تواند در موقعیت مناسبی برای حفاظت نورونی در اختلالات مختلف بدون بستن پاسخ‌های ایمنی و انعقاد خون باشد .
مرحله بعدی تهیه نسخه از آنتی‌بادی است که می‌تواند در بیماران انسان مورد استفاده قرار گیرد . با توجه به اینکه درمان یک پاسخ ایمنی و عامل انعقاد خون را هدف قرار می‌دهد , توصیه می‌شود که تست‌های کنترل سیستم ایمنی و لخته شدن خون در طول ارزیابی بالینی مهم باشند .
دانشمندان راز چگونگی فرآیند سگ‌ها را دنبال می‌کنند
مطالعه جدید روی مکانیسم‌های مغز برای تمایز بین کلمات متمرکز است
منبع :
علوم پزشکی
خلاصه :
نتایج تجربی نشان می‌دهد که سگ‌ها حداقل یک نمایش عصبی ابتدایی از معنا برای کلماتی دارند که به آن‌ها آموزش داده شده‌اند , و کلماتی را که قبلا ً شنیده بودند , تشخیص دادند .
وقتی برخی از سگ‌ها می‌شنوند که " سنجاب " می‌گویند " سنجاب " به هیجان می‌آید . آن‌ها حتی ممکن است به یک پنجره بروند و به بیرون نگاه کنند . معنی این کلمه چیست ? یعنی , " توجه کنید , چیزی اتفاق می‌افتد ? آیا این سگ در واقع یک جونده کوچک و پشمالو را در ذهن خود مجسم می‌کند ?
مرزه‌ای علم اعصاب یکی از اولین مطالعات را با استفاده از تصویربرداری مغز برای بررسی نحوه پردازش زبان افراد سگ توسط دانشمندان در دانشگاه اموری منتشر کرده‌است . نتایج نشان می‌دهد که سگ‌ها حداقل یک نمایش عصبی ابتدایی از معنا برای کلماتی دارند که به آن‌ها آموزش داده شده‌اند , و کلماتی را که قبلا ً شنیده بودند , تشخیص دادند .
او می‌گوید : " بسیاری از مالکان سگ فکر می‌کنند که سگ‌هایشان می‌دانند برخی کلمات چه معنایی دارند, اما مدرک علمی زیادی برای حمایت از آن وجود ندارد . " ما می‌خواستیم از خود سگ‌ها اطلاعات بگیریم - - نه فقط گزارش‌های مربوط به مالک . "
اموری می‌گوید : " ما می‌دانیم که سگ‌ها توانایی پردازش حداقل برخی از جنبه‌های زبان انسان را دارند , زیرا آن‌ها می‌توانند از دستورها شفاهی پیروی کنند . " با این حال , تحقیقات پیشین حاکی از آن است که سگ‌ها ممکن است به بسیاری از نشانه‌های دیگر برای پیروی از دستور شفاهی مانند نگاه کردن, حرکات و حتی ابراز احساسات از صاحبان خود متکی باشند . "
محققان اموری به سوالاتی پیرامون مکانیسم‌های مغز که سگ‌ها برای تمایز بین کلمات استفاده می‌کنند تمرکز کرده‌اند , یا حتی چیزی که یک کلمه به یک سگ را تشکیل می‌دهد .
او بنیانگذار پروژه سگ است که در حال تحقیق درباره سوالات تکاملی در مورد بهترین و قدیمی‌ترین دوست انسان است . این پروژه اولین باری بود که سگ‌ها را آموزش دادند تا داوطلبانه یک دستگاه تصویربرداری تشدید مغناطیسی کارکردی ( fmri ) وارد کنند و در طول اسکن , بدون محدودیت یا تسکین باقی بمانند . مطالعات انجام‌شده توسط پروژه سگ درک واکنش عصبی سگ‌ها به پاداش مورد انتظار را افزایش داده , نواحی تخصصی مشخص‌شده در مغز سگ را برای پردازش تصویر مشخص کرده‌است , پاسخ‌های بویایی را به بوی انسانی و سگ , و عملکرد پیش پیشانی مرتبط با مهار مهار نشان می‌دهد .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: