روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

محققان سی‌دی نتایج بررسی جمعیت ۲۰۰۶ - ۲۰۰۷ را ارزیابی کردند که توسط شبکه نظارت فعال بیماری‌ها ( FoodNet ) انجام شد . این تحقیق اطلاعات مربوط به شیوه‌های مصرف مواد غذایی ، نتایج سلامتی و ویژگی‌های جمعیتی ساکنان سایت‌های برنامه عفونت‌های در حال ظهور را جمع‌آوری می‌کند . این تحقیق در Connecticut ، جورجیا ، مریلند ، مینه سوتا ، نیومکزیکو ، اورگون ، تنسی ، و همچنین پنج بخش در منطقه خلیج سانفرانسیسکو ، هفت بخش در منطقه دنور بزرگ و ۳۴ بخش در غرب و شمال شرقی نیویورک انجام شد .
از شرکت کنندگان در نظرسنجی از رفتارهایی پرسیده شد که می‌توانند با قرار گرفتن to و cwd ، از جمله سفر به نه کشور که در نظر گرفته می‌شوند BSE - بومی ( بریتانیا ، فرانسه ، پرتغال ، سوییس ، ایتالیا ، اسپانیا ) و طول تجمعی اقامت در هر یک از این کشورها باشد . از پاسخ دهندگان پرسیده شد که آیا آن‌ها تا به حال برای گوزن یا گوزن شمالی شکار کرده بودند و اگر شکار در مناطق در نظر گرفته شده‌بود بومی be - بومی ( شمال شرقی کلرادو ، جنوب شرقی وایومینگ و یا جنوب غربی نبراسکا ) . همچنین از آن‌ها پرسیده شد که آیا گوشت گوزن ، یا فراوانی مصرف را مصرف کرده و آیا گوشت از حیات وحش گرفته شده‌است یا نه.
نسبت of نظرسنجی که گزارش دادند حداقل یکی از ۹ کشور endemic BSE از سال ۱۹۸۰ به ۲۹ / ۲۹ % رسید . مسافرت به انگلستان توسط ۱۹.۴ درصد از پاسخ دهندگان ، بیشتر از هر کشور BSE - بومی دیگر گزارش شد . در میان کسانی که سفر می‌کردند ، مدت‌زمان سفر به بریتانیا ( ۱۴ روز ) بیش از هر کشور BSE - endemic بود . مسافران در بریتانیا به احتمال زیاد حداقل ۳۰ روز در این کشور ( ۲۴.۹ % ) در مقایسه با مسافران دیگر country BSE به سر می‌برند . رواج و میزان سفر به انگلستان حاکی از آن است که نگرانی‌های بهداشتی در انگلستان نیز ممکن است به مسائل مربوط به ساکنان آمریکا تبدیل شود .
نسبت دهندگان نظرسنجی که برای گوزن یا گوزن شمالی شکار کرده بودند، ۱۸.۵ % و ۱.۲ درصد گزارش دادند که شکار گوزن یا گوزن شمالی را در مناطق cwd - بومی شکار کرده‌اند . مصرف گوشت گوزن by درصد از FoodNet پاسخ دهندگان گزارش شده‌بود و ۸۸.۶ درصد از آن‌ها مصرف گوشت گوزن را از حیات وحش به دست آورده بودند . این یافته‌ها اهمیت برنامه‌های نظارت و کنترل cwd برای گوزن وحشی و گوزن شمالی را برای کاهش exposure انسان تقویت می‌کند . شکارچیان در نواحی cwd - بومی توصیه می‌شود که اقدامات احتیاطی ساده‌ای مانند : اجتناب از مصرف گوشت از گوزن بیمار یا گوزن شمالی ، اجتناب از مصرف مغز و بافت‌های طناب نخاعی ، به حداقل رساندن کنترل مغز و بافت‌های طناب نخاعی ، و پوشیدن دستکش در هنگام لاشه موش‌های صحرایی .
به گفته آبرامز " بررسی جمعیت FoodNet ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۷ ، اطلاعات مفیدی را در مورد این که عفونت prion به افزایش نگرانی عمومی در آینده تبدیل شود ، فراهم می‌کند . داده‌های ارایه‌شده شامل شیوع رفتارهای مهم و ارتباط آن‌ها با خصوصیات جمعیتی است . نظارت بر بیماری‌های گاوی ، cwd ، و بیماری‌های prion انسان جنبه‌های مهمی از پرداختن به بار این بیماری‌ها در جمعیت‌های حیوانی و نحوه ارتباط آن با سلامت انسان است ."
این مقاله توسط جوزف Y نوشته شده‌است . آبرامز ، MPH ، رایان A . Maddox ، MPH ، Alexis R ، MPH ، لارنس B . - Schonberger ، MD و Ermias د . Belay ، MD.
آزمون خون حساس و حساس برای بیماری prion انسان
مبدا :
موسسه ملی بهداشت و بیماری‌های عفونی
خلاصه :
دانشمندان یک روش - - ۱۰، ۰۰۰ بار نسبت به روش‌های دیگر - - برای شناسایی بیماری Creutzfeldt - ژاکوب ( vCJD ) در پلاسمای خون ایجاد کرده‌اند . vCJD نوعی بیماری prion در انسان است که منجر به آسیب مغزی و مرگ می‌شود . محققان همچنین از این آزمون برای تشخیص سریع scrapie ، بیماری prion گوسفند ، در hamsters عفونی ، و برخی از نشانه‌های بیماری استفاده کردند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: