روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

carskadon از ۲۷ آوریل تا ۲۸ آوریل در یک کنفرانس ملی در واشنگتن دی سی ، یک کنفرانس ملی در واشنگتن دی سی ، در یک کنفرانس ملی در واشنگتن دی سی به اشتراک گذاشته خواهد شد . این رویداد که توسط دکتر جودی Owens ، مدیر پزشکی خواب در بیمارستان بوستون Children's و استاد سابق دانشگاه براون سازماندهی شده‌بود ، دانشمندان ، پزشکان و K - ۱۲ را از سراسر کشور افتتاح خواهد کرد تا در مورد پیامدهای سیاست ، آموزشی و بحث‌برانگیز این موضوع بحث و تبادل نظر کنند .
این موضوع یک دکمه داغ در چندین ایالت از جمله رود آیلند است که در آن یک قانون پیشنهادی تازه ، زمان شروع دبیرستان سطح ایالت را ساعت ۸ : ۳۰ صبح تنظیم می‌کند ، در همین حال ، برای رسیدگی به انجمن رود آیلند در ماه مه حتی زمانی که او برای مطالعه جدید تابستان امسال آماده می‌شود دعوت شده‌است .
زیست‌شناسی وقت خواب
کار Carskadon's در دهه ۷۰ میلادی زمانی آغاز شد که او دانشجوی کارشناسی‌ارشد در دانشگاه استنفورد بود . او به نوجوانان در مورد عادات و اولویت‌های خواب آن‌ها توجه کرد . شاید عجیب نباشد ، نتایج نشان داد که نوجوانان دیرتر بیدار ماندند و کم‌تر از زمانی که کوچک‌تر بودند خوابیدند . فرضیه غالب این بود که آن‌ها به خواب کم‌تر نیاز داشتند . اما زمانی که او به طور آزمایشی نوجوانان را در یک برنامه قرار داد که به آن‌ها اجازه خوابیدن بیشتر می‌داد ، آن‌ها این کار را کردند . او نتیجه‌گیری کرد که نوجوانان didn't به خواب کمتری نسبت به بچه‌های کوچک‌تر نیاز دارند . این واقعیت که آن‌ها همچنین از بیدار شدن بر روی خودشان دست کشیدند ، در داده‌ها آشکار بود ، اما در آن زمان متمرکز نبود .
او گفت : " ما به گونه‌ای از دست دادیم تا اینکه به روش‌های مختلف به آن نگاه کردیم . "
در دور ملی تحقیقات در اوایل دهه ۱۹۹۰ ، او از کلاس ششمی پرسید که در طول روز بهترین احساس را دارند و ترجیحات خواب آن‌ها چه بوده‌است . او همچنین از آن‌ها خواست تا بلوغ خود را افزایش دهند . او یک گرایش جالب پیدا کرد .
او گفت : " آن‌ها خود را بیشتر ارزیابی کردند ، هر چه بیشتر آن‌ها خود را ارزیابی می‌کردند ، اشاره داشت که شاید چیزی در زمان توسعه pubertal که باید با سیستم شبانه‌روزی باشد در حال رخ دادن است .
در آزمایشگاه بیمارستان بردلی منینگ واقع در محوطه بیمارستان باتلر در جزیره "رود" ، carskadon شروع به گسترش تحقیقاتش در جهت استفاده از نشانگرهای زیستی مانند سطوح بزاق " ملاتونین " ، هورمون طبیعی که از طریق ریتم شبانه‌روزی ناشی می‌شود و در اثر خواب‌آلودگی به کار می‌رود ، آغاز کرد . او دریافت که با توجه به برنامه زمان‌بندی روشن / تاریک ، نوجوانان در زمان‌های بعد از بچه‌های کوچک‌تر ، "ملاتونین " را تولید خواهند کرد و این نشان می‌دهد که ریتم شبانه‌روزی اساسا ً بعد از سن رشد می‌کند .
یکی از مهم‌ترین یافته‌های او در اواخر دهه ۱۹۹۰ بود ، زمانی که دانش آموزان کلاس دهم را مطالعه کرد که زمان شروع دبیرستان را حدود ساعت ۷ : ۲۰ صبح داشت و مانیتورهای خواب فرسوده نشان داد که در حدود ۷ ساعت خواب در شب دارند . زمانی که او آن‌ها را به آزمایشگاه می‌آورد ، she'd آن‌ها را برای شروع مدرسه معمولی خود بیدار می‌کند ، اما بعد به آن‌ها اجازه می‌دهد که از ساعت ۸ : ۳۰ صبح به خواب بروند - - زمانی که انتظار می‌رود در مدرسه به خوبی با گرفتن امتحانات و گوش دادن به سخنرانی در جریان باشد .
او گفت : " در حدود نیمی از آن‌ها به نظر می‌رسید که یک اختلال خواب بزرگ دارند . در ساعت ۸ : ۳۰ ، نیمی از کودکان زیر یک دقیقه به خواب رفتند و مستقیما ً به خواب REM رفتند که به این معنی است که مغز آن‌ها راه‌اندازی شده‌است .
تا به خواب عمیقی فرو رود . زمانی که سعی دارید آموزش دهید و یاد بگیرید ، از یک non استفاده کنید ."
زمانی که آزمایشگاه او رشد کرد و تخصص خود را به تیم اضافه کرد ، او همچنین شروع به نگاه به الگوهای موج مغزی نوجوانان کرد . این کار به او کمک کرد تا افزایش فشار خواب را مشاهده کند . یافته lab's او این بود که فشار خواب بیشتر در کودکان بزرگ‌تر ایجاد می‌شود . برای آن‌ها آسان‌تر است که بیش از این بیدار بمانند . اما چیزی که تغییر می‌کند این است که آن‌ها چقدر سریع فشار خواب را کاهش می‌دهند : آن‌ها فقط به اندازه خواب نیاز دارند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: