روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

مارک مارک الماس , مدیر مرکز تحقیقات بیماری‌های نورودژنراتیو و نورودژنراتیو می‌گوید: " این احتمالا ً بزرگ‌ترین یافته ما در تاریخ است , هر چند که ممکن است مدتی پیش از تحقق هر گونه منافع در کلینیک باشد . مارک مارک دایموند , مدیر مرکز بیماری‌های نورودژنراتیو و نورودژنراتیو , می‌گوید : " این تغییرات بیشتر در مورد این مشکل است . "
مطالعه منتشر شده در این مقاله در تضاد با این باور قبلی است که یک پروتئین تاو ایزوله شکل مشخصی ندارد و تنها پس از شروع به سرهم کردن پروتئین‌های تاو دیگر برای تشکیل گره‌های مجزا که در مغز بیماران آلزایمری دیده می‌شوند , مضر است .
دانشمندان پس از استخراج پروتئین تاو از مغز انسان و جداسازی آن‌ها به عنوان تک مولکول , این کشف را انجام دادند . آن‌ها دریافتند که شکل مضر پروتئین تاو قسمتی از خود را نشان می‌دهد که به طور معمول درون آن چین‌خورده است . این بخش آشکار باعث می‌شود که آن به دیگر پروتئین‌های تاو بچسبند , که باعث تشکیل گره‌های عصبی می‌شود که نورون‌ها را می‌کشند .
الماس الماس با اشاره به نظریه رایج در مورد شکل‌گیری جهان , گفت : " ما به این مساله به عنوان بیگ بنگ پاتولوژی فکر می‌کنیم . " این راهی برای مراقبت از آغاز روند بیماری است . این حرکت ما را به سمت یک نقطه بسیار محتاطانه سوق می‌دهد که در آن ظاهر اولین تغییر مولکولی را می‌بینیم که منجر به اختلال در آلزایمر می‌شود . این کار متکی به هم‌کاری نزدیک با هم‌کار من بود . "
علی‌رغم اینکه میلیاردها دلار صرف آزمایش‌های بالینی طی دهه‌های اخیر شده‌است , بیماری آلزایمر یکی از مخرب‌ترین بیماری‌های انگلی در جهان است که بیش از ۴۰۰ میلیون آمریکایی را به خود اختصاص داده‌است.
الماس طلایی امیدوار است که زمینه علمی یک گوشه داشته باشد , با توجه به اینکه شناسایی پیدایش بیماری به دانشمندان یک هدف حیاتی در تشخیص شرایط در مراحل اولیه خود ارائه می‌کند , قبل از اینکه علائم افت حافظه و کاهش شناختی آشکار شوند .
گام بعدی تیم او , ایجاد یک آزمایش بالینی ساده است که خون و یا مایع نخاع بیمار را برای تشخیص نخستین نشانه‌های زیستی پروتئین تاو غیر طبیعی بررسی می‌کند . او گفت : " اما به همان اندازه که مهم است , تلاش‌ها برای توسعه درمانی که تشخیص را عملی کند در جریان است .
او دلیل قانع‌کننده‌ای برای خوش بینی محتاطانه بیان می‌کند: یکی از داروهای مورد تایید که اخیرا ً مورد تایید قرار گرفته‌است , یک پروتئین تغییر شکل مختلف نامیده می‌شود که باعث تجمع پروتئین در قلب می‌شود , شبیه به این که چگونه تاو در مغز وجود دارد .
دایموند می‌گوید : " شکار بر روی این یافته بنا نهاده شده‌است و درمانی را ایجاد می‌کند که فرآیند قطعه‌بندی را مسدود کند . اگر این بیماری کارساز باشد , شیوع بیماری آلزایمر به شدت کاهش می‌یابد . شگفت‌انگیز است . "
آزمایشگاه الماس , در خط مقدم بسیاری از یافته‌های مهم مربوط به تاو , قبلا ً مشخص کرده بود که تاو مانند یک پروتئین است که می‌تواند مانند یک ویروس در مغز پخش شود . این آزمایشگاه مشخص کرده‌است که پروتئین تاو در مغز انسان می‌تواند تعداد زیادی از نژاده‌ای مجزا را تشکیل دهد . او گفت که جدیدترین تحقیقات نشان می‌دهد که یک فرم پاتولوژیک پروتئین تاو ممکن است چندین شکل ممکن داشته باشد که هر یک با یک شکل متفاوت از جنون مرتبط است .
لوزی , که صندلی برجسته در آسیب و ترمیم اولیه مغز را نگه می‌دارد , مدیر مرکز بیماری‌های نورودژنراتیو و نورودژنراتیو , و استاد عصب‌شناسی و عصب‌شناسی با پیتر o " اودانل " است . مرکز مغز در جنوب غربی او در این مطالعه با یک نویسنده هم‌کار در مرکز بیماری‌های نورودژنراتیو و نورودژنراتیو و یک محقق ماری کین در تحقیقات پزشکی هم‌کاری کرد .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: