روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

این تیم در حال حاضر برای بررسی بیشتر ارتباط بین دیابت نوع ۱ ، افسردگی و galectin - ۳ برنامه‌ریزی می‌کند ، به طوری که این یافته‌ها نشان می‌دهند که سطوح galectin - ۳ با دیابت و افسردگی مرتبط هستند ، آن‌ها برای نشان دادن هر رابطه‌ای، کافی نیستند . مطالعات بزرگ‌تر و بلند مدت مورد نیاز هستند و همچنین تحلیل‌های بیشتری در مورد اینکه چگونه سطوح galectin - ۳ به خطر افزایش‌یافته افسردگی مرتبط هستند ، چه فرآیندهای inflammatory تغییر می‌کنند و اینکه آیا آن‌ها می‌توانند برای درمان افسردگی هدف قرار بگیرند یا نه.
دکتر Melin می‌گوید : " افسردگی یک اختلال رایج با پیامدهای بسیار جدی و ناتوان‌کننده‌ای است ، بنابراین این یافته‌ها نشان می‌دهند که تحقیق بیشتر در مورد نقش of - ۳ می‌تواند منجر به بهبود تشخیص و شاید درمان بهتری برای بیماران در آینده شود ."
آیا درمان آرتروز منافع سلامت روانی را تامین می‌کند ؟
مبدا :
ویلی
خلاصه :
داروهایی که برای درمان التهاب مفاصل و روماتیسم مورد استفاده قرار می‌گیرند ، ممکن است با بهبود درد و سفتی و با هدف قرار دادن فرآیندهای فتنه‌انگیز متداول در التهاب مفاصل و افسردگی ، بر سلامت روان تاثیر بگذارند ؛ با این حال ، بررسی اخیر نشان می‌دهد که تکیه به درمان‌های ورم مفاصل به تنهایی ممکن است به طور معناداری سلامت روان بیماران را بهبود بخشد .
داروهایی که برای درمان التهاب مفاصل و روماتیسم مورد استفاده قرار می‌گیرند ، می‌توانند با بهبود درد و سفتی و با هدف قرار دادن فرآیندهای فتنه‌انگیز متداول در التهاب مفاصل و افسردگی ، بر سلامت روان تاثیر بگذارند ؛ با این حال ، بررسی اخیر مطالعات منتشر شده نشان می‌دهد که تکیه کردن به درمان‌های ورم مفاصل به تنهایی ممکن است به طور معناداری سلامت روان بیماران را بهبود بخشد .
یافته‌ها ، که در ورم مفاصل & Rheumatology منتشر می‌شوند ، نشان می‌دهند که ارائه خدمات بهداشت روانی اختصاصی برای کمک به بیماران آرتروز و دیگر شرایط ذهنی ضروری است .
نویسنده پیشرو ، دکتر ایمان Matcham ، از موسسه روانشناسی ، روانشناسی و علم اعصاب ، کالج King's لندن ، گفت : " این بررسی یافته‌های بیش از ۷۰ آزمایش بالینی را به منظور بررسی ارتباط بین درمان التهاب مفاصل مختلف و پیامدهای سلامت روانی به طور خلاصه بیان می‌کند. "
یافته‌های ما نشان می‌دهد که غیر ممکن است pharmacotherapy موثر به تنهایی تاثیری بر پیامدهای سلامت ذهنی برای اکثریت بیماران روماتیسم مفصلی داشته باشد . نتایج سلامت روانی مطلوب ممکن است از طریق فراهم نمودن حمایت روانی یکپارچه در کنار مراقبت روتین تحقق یابد ."
مداخله روشنایی ، خواب و حالت را برای بیماران Alzheimer's بهبود می‌بخشد .
در معرض نور روزانه ، اختلالات خواب ، افسردگی و اضطراب را کاهش می‌دهد .
مبدا :
آکادمی پزشکی آمریکا
خلاصه :
براساس یافته‌های اولیه یک مطالعه جدید ، یک مداخله نورپردازی مناسب در خانه‌های سالمندان می‌تواند به طور مثبت بر خواب ، حالت و رفتار بیماران مبتلا به بیماری Alzheimer's تاثیر بگذارد .
براساس یافته‌های اولیه یک مطالعه جدید ، یک مداخله نورپردازی مناسب در خانه‌های سالمندان می‌تواند به طور مثبت بر خواب ، حالت و رفتار بیماران مبتلا به بیماری Alzheimer's تاثیر بگذارد .
افراد مبتلا به بیماری Alzheimer's و dementias مرتبط ممکن است مشکلات خواب ، سرگردانی ، و زود رنجی روز را تجربه کنند . این مطالعه بررسی می‌کند که آیا یک مداخله روشنایی روز مناسب می‌تواند خواب و رفتار را در بیمارانی که در تسهیلات مراقبت بلند مدت زندگی می‌کنند ، بهبود بخشد یا نه.
در مقایسه با شرایط روشنایی غیر فعال ، مداخله روشنایی به طور قابل‌توجهی اختلالات خواب ، افسردگی و اضطراب را کاهش داد . در حالی که همه اقدامات بهبود یافته بودند ، مهم‌ترین بهبود در کیفیت خواب مشاهده شد .
محقق اصلی و نویسنده اصلی ماریانا Figueiro ، دکتر ماریانا Figueiro ، پروفسور و مدیر در مرکز تحقیقات نورپردازی در موسسه پلی‌تکنیک Rensselaer در شهر تروا ، نیویورک ، گفت : " در اینجا ما نشان می‌دهیم که اگر محرک به دقت تحویل داده شود ، می‌تواند تاثیر زیادی بر خواب ، افسردگی و اضطراب داشته باشد .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: