روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

علاوه بر این ورزش ، اندورفین را افزایش می‌دهد و اندورفین طبیعی و تقویت‌کننده حالت طبیعی خود را افزایش می‌دهد . تعهد خود را به پیاده‌روی روزانه و یا نوع ورزش کنید - گامی کوچک که می‌تواند در کاهش سطح استرس ، تفاوت بزرگی ایجاد کند .
خیالتان راحت باشد . طبق نظرسنجی APA's ۲۰۱۲ در آمریکا ، استرس بیش از ۴۰ درصد افراد بزرگ‌سال را در شب بیدار نگه می‌دارد . برای کمک به کسب اطمینان از اینکه هفت یا هشت ساعت کار توصیه می‌شود ، از کافئین دوری کنید ، عوامل حواس‌پرتی مانند تلویزیون یا کامپیوتر را از اتاق‌خواب خود بردارید و همزمان هر شب به رختخواب بروید . تحقیقات نشان می‌دهد که فعالیت‌هایی مانند تمرینات یوگا و تمدد اعصاب نه تنها به کاهش استرس کمک می‌کند بلکه عملکرد ایمنی را نیز افزایش می‌دهد . ۸ کمک بگیرید . اگر احساس درماندگی می‌کنید، با یک روان‌شناس و یا یک متخصص بهداشت روانی که دارای مجوز فعالیت هستید ، مشورت کنید و به شما کمک می‌کند یاد بگیرید چطور استرس خود را به طور موثر مدیریت کنید . او می‌تواند به شما کمک کند شرایط یا رفتارهایی را که به استرس مزمن شما کمک می‌کنند شناسایی کنید و سپس یک برنامه عملی برای تغییر آن‌ها ایجاد کنید .
رئیس آکادمی Practice روانشناسی آمریکا با قدردانی از کمک دیوید اس . Krantz ، دکترای حقوق، بورلی ۴۶ ، PhD ، و Janice Kiecolt - گلاسر ، PhD ، در توسعه این حقیقت .
استرس زیادی داشت
خواب شیرین
بخواب . ما به آن نیاز داریم . ما مشتاق آن هستیم . این برای سلامتی و سلامت ما مهم است . با این حال ، طبق مرکز ملی تحقیقات اختلالات خواب ، ۴۰ میلیون آمریکایی دچار اختلال خواب هستند . اختلالات خواب شامل بی‌خوابی ، گرفتگی تنفس ، حمله خواب و سندرم پا بی‌قراری هستند .
"نانسی Molitor " ، روانشناس Illinois می‌گوید : "بیش از ۵۰ درصد از بیماران من در حال مبارزه با خواب هستند " ، گاهی اوقات بیماران آن را بالا نمی‌برند چرا که دلیل اصلی دیدن من نیست . چیزی که آن‌ها نمی‌فهمند این است که بین خواب و حالت روحی و سلامت کلی یک رابطه وجود دارد ."
خواب ناکافی نه تنها بر حالات ما تاثیر می‌گذارد بلکه می‌تواند به تصمیم‌گیری ضعیف و نحوه عملکرد روزانه ما کمک کند . کمبود خواب در یک دوره طولانی می‌تواند خطر فشار خون بالا ، مشکلات قلبی ، افسردگی و دیگر شرایط سلامتی را افزایش دهد .
یک روانشناس دقیقا ً چطور می‌تواند به افراد مبتلا به خواب کمک کند ؟ APA از Molitor خواست تا ما را از یک وضعیت درمانی معمولی عبور دهد .
سناریوی زندگی واقعی : روانشناسان به تغییر رفتار کمک می‌کنند
یک زن میانسال با مسائل بهداشتی موجود ، توسط پزشک خود به Molitor ارجاع داده شد . این زن مسائل خواب و اضطراب داشت که وضعیت بهداشت و روده موجود و بیماری Crohn را تشدید می‌کرد .
چرا یک پزشک بیمار را به یک روانشناس ارجاع می‌دهد ؟
Molitor : بسیاری از بیماران من توسط پزشکان به من مراجعه می‌کنند ، زیرا تشخیص می‌دهند که بیماران در حال مدیریت شرایط سلامتی هستند . Insomnia معمولا ً یک مشکل رایج است . پزشکان زمان یا ظرفیت لازم برای درمان مسایل روان‌شناختی که می‌توانند به مشکلات خواب کمک کنند ندارند . در مورد این زن میانسال ، پزشک او گفت که بی‌خوابی برای مدیریت شرایط سلامتی اش سخت‌تر شده و دارو کمکی نمی‌کند .
در طی مشاوره اولیه با یک روانشناس چه اتفاقی می‌افتد ؟
Molitor : به طور معمول با ارجاع پزشک ، بیماران برای اولین بار به من زنگ می‌زنند تا یک قرار ملاقات اولیه را برنامه‌ریزی کنند . من معمولا ً چند دقیقه وقت صرف پرسیدن این موضوع می‌کنم که چه اتفاقی دارد می‌افتد . در اولین جلسه ، من بر ایجاد رابطه خوب تمرکز می‌کنم و به کاهش هر گونه اضطرابی که ممکن است فرد در مورد دیدن روانشناس احساس کند ، کمک می‌کنم . من همیشه در مورد تاریخچه پزشکی خود سوال می‌کنم ، اگر آن‌ها دارو مصرف می‌کنند و چه نوع درمان پزشکی آن‌ها برای هر شرایط پزشکی تجویز می‌شود . همچنین اطلاعاتی در مورد اتفاقاتی که در زندگی آن‌ها رخ می‌دهد ، از جمله هر گونه تغییر در کار یا خانه را جمع‌آوری می‌کنم . و از مردم می‌خواهم شکلی را تکمیل کنند که شامل تمام اطلاعات بهداشتی آن‌ها باشد .

منبع سایت سازمان روانشناسی امریکا





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: