نوشته شده توسط : فهیمه

درمان با باکتری‌های مفید باعث می‌شود مغز استرس بیشتری داشته باشد.
مبدا :
دانشگاه کلرادو در بولدر
خلاصه :
Rats که در هفته به مدت سه هفته از باکتری‌های مفید محافظت می‌کنند ، سطوح بالاتری از پروتیین‌های ضد التهاب در مغز را نشان می‌دهند ، انعطاف‌پذیری بیشتری در برابر تاثیرات فیزیکی استرس و رفتار کم‌تر اضطراب وار دارند . اگر در انسان‌ها تکرار شود، محققان می‌گویند که یافته‌ها می‌تواند منجر به immunizations جدید مبتنی بر microbiome برای اختلالات روحی مانند اضطراب و اختلال استرس پس از حادثه شود .
طبق تحقیقات جدید دانشگاه کلرادو در بولدر ، Immunization با باکتری‌های مفید می‌تواند اثرات طولانی‌مدت ضد التهابی بر روی مغز داشته باشد و آن را نسبت به اثرات فیزیکی و رفتاری استرس مقاوم کند .
نویسندگان می‌گویند که این یافته‌ها ، اگر در آزمایش‌های بالینی تکرار شوند ، می‌توانند در نهایت منجر به immunizations مبتنی بر probiotic برای محافظت در برابر اختلال استرس پس از حادثه و اضطراب و یا درمان‌های جدید برای افسردگی شوند .
نویسنده اصلی ، متیو فرانک ، یکی از اعضای ارشد تحقیقات در دانشکده روانشناسی و علم اعصاب گفت : " ما دریافتیم که در جوندگان این باکتری خاص ، Mycobacterium vaccae ، در واقع محیط را به سمت یک دولت ضد التهاب تغییر می‌دهد .
اضطراب ، استرس پس از حادثه و اختلالات ذهنی مرتبط با استرس به اندازه یکی از چهار نفر در طول زندگی خود تاثیر می‌گذارد . تحقیق بالا حاکی از آن است که التهاب ناشی از استرس ناشی از استرس می‌تواند خطر چنین اختلالاتی را افزایش دهد و در بخشی از واکنش انتقال‌دهنده‌های عصبی تاثیر گذار مثل نور اپی نفرین یا دوپامین تاثیر بگذارد .
فرانک گفت : " یک ادبیات قوی وجود دارد که نشان می‌دهد اگر شما یک واکنش ایمنی التهابی در افراد ایجاد کنید ، آن‌ها به سرعت نشانه‌هایی از افسردگی و اضطراب را نشان می‌دهند .
تحقیقات همچنین نشان می‌دهند که ضربه روحی، بیماری یا جراحی می‌تواند مناطق خاصی از مغز را تحت‌تاثیر قرار دهد، و واکنش فتنه‌انگیز خود را به عوامل استرس زا که می‌تواند منجر به اختلالات خلقی و کاهش شناختی شود ، ایجاد کند .
فرانک گفت : " ما دریافتیم که Mycobacterium vaccae اثرات منفی استرس را نیز مسدود کرده‌است و باعث ایجاد یک فنوتیپ مقاوم در برابر استرس در مغز شده‌است " .
یک مطالعه قبلی در بولدر که در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم ( PNAS ) منتشر شد ، نشان داد که موش‌های تزریق‌شده با یک آماده‌سازی گرمای کشنده M . vaccae و سپس با یک مرد مهاجم بزرگ‌تر برای ۱۹ روز قرار دادند ، رفتار اضطراب کمتری را نشان دادند و احتمال کمتری در رنج کشیدن یا التهاب در بافت‌های محیطی خود داشتند .
برای مطالعه جدید که این هفته در ژورنال مغز ، رفتار و Immunity منتشر شد ، فرانک و نویسنده ارشد ، کریستوفر Lowry ، دانشیار در فیزیولوژی یکپارچه ، مشخص کردند که دقیقا ً M . vaccae در مغز انجام می‌شود .
موش‌های نر سه بار به این باکتری تزریق کردند ، یک هفته از هم جدا شده و در هیپوکامپ یک ناحیه مغز مسئول تغییر عملکرد شناختی ، اضطراب و ترس - - هشت روز پس از تزریق نهایی بود .
پس از قرار گرفتن در معرض یک عامل استرس زا، حیوانات immunized نیز سطح پایینی از پروتیین ناشی از استرس را نشان دادند ، یا alarmin ، به نام HMGB۱ ، به بازی در sensitizing مغز به التهاب ، و بیان بالاتر of ، یک کلید گیرنده برای نگهداری سلول‌های گلیال ( سلول‌های ایمنی brain's ) در یک حالت ضد التهاب کمک می‌کنند .
موش‌های عفونی مانند در اولین مطالعه رفتار نگرانی کمتری را بعد از استرس نشان دادند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: