روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

اگر قصد خودکشی داشته باشم ، چه کار باید بکنم ؟
اگر در بحران هستید و به کمک نیاز دارید ، این شماره رایگان را که ۲۴ ساعت در روز در دسترس است ، هر روز : ۸۰۰ - ۸۰۰ - TALK ( ۸۲۵۵ ) تماس بگیرید . شما به شرکت ملی پیش‌گیری از خودکشی ، خدماتی که برای هر کسی در دسترس است، خواهید رسید . ممکن است برای خودتان و یا برای کسی که به آن اهمیت می‌دهید تماس بگیرید و همه تماس‌ها محرمانه هستند . همچنین می‌توانید به وب سایت Lifeline در سایت http: / /www.suicidepreventionlifeline.org مراجعه کنید .
اگر کسی بداند خودکشی را مد نظر دارد ، باید چه کار کنم ؟
اگر کسی را می‌شناسید که خودکشی کند ، او را رها نکنید . سعی کنید دوست خود را پیدا کنید یا دوست داشته باشید که به دنبال کمک فوری از سوی پزشک ، امنیت محوطه دانشگاه ، خدمات بهداشتی دانشجو یا نزدیک‌ترین اتاق اورژانس بیمارستان و یا تماس با ۹۱۱ تماس بگیرید . هر گونه دسترسی به او را حذف کنید و یا ممکن است سلاح گرم یا ابزارهای بالقوه دیگر برای خودکشی از جمله داروها داشته باشد . همچنین می‌توانید از طریق تماس با Lifeline - ۸۰۰ - ۲۷۳ - TALK ( ۸۲۵۵ ) درخواست کمک کنید .
در کجا می‌توانم بیشتر در مورد افسردگی و دیگر مسائل بهداشت روانی یاد بگیرم ؟
وب سایت موسسه ملی سلامت روانی ( NIMH ) اطلاعاتی در مورد اختلالات روانی مختلف و مسائل بهداشت روانی فراهم می‌کند . در این وب سایت ، شما می‌توانید در مورد آخرین تحقیقات و اخبار سلامت ذهنی نیز یاد بگیرید . وب سایت با تلفن همراه است . این به این معنی است که شما می‌توانید به وب سایت NIMH در هر زمان ، هر زمان ، و روی هر وسیله‌ای - از کامپیوترهای رومیزی گرفته تا تبلت و موبایل دسترسی داشته باشید .
اصول افسردگی
اصول اصول افسردگی .
مقدمه
آیا شما احساس ناراحتی ، خالی و ناامید کننده‌ترین روز را دارید ؟ تقریبا ً هر روز ؟ آیا شما علاقه یا لذت خود را در سرگرمی‌های خود از دست داده‌اید یا با دوستان و خانواده تان ارتباط دارید؟ آیا شما دچار مشکل خواب ، خوردن و کارکرد هستید ؟ اگر شما این روش را برای حداقل ۲ هفته احساس کردید ، ممکن است افسردگی داشته باشید ، یک اختلال افسردگی جدی اما قابل‌درمان .
افسردگی چیست ؟
هر کسی گاهی غمگین یا کوتاه است ، اما این احساسات معمولا ً با کمی زمان سپری می‌شود . افسردگی نیز به " افسردگی بالینی " یا " اختلال افسردگی " نیز گفته می‌شود و این اختلال افسردگی است که باعث ایجاد نشانه‌های افسردگی آوری می‌شود که بر چگونگی احساس ، فکر کردن و رسیدگی به فعالیت‌های روزانه مانند خوابیدن ، خوردن ، و یا کار تاثیر می‌گذارد . برای تشخیص افسردگی ، علایم باید بیشتر روز ، تقریبا ً هر روز برای حداقل ۲ هفته وجود داشته باشند .
انواع مختلف افسردگی چیست ؟
دو مورد از رایج‌ترین شکل افسردگی عبارتند از:
افسردگی عمده - علائم افسردگی بیشتر در طول روز ، تقریبا ً هر روز برای حداقل ۲ هفته که با توانایی شما در کار ، خواب ، مطالعه ، خوردن و لذت بردن از زندگی تداخل دارند . یک قسمت می‌تواند تنها یک‌بار در زندگی یک فرد رخ دهد ، اما بیشتر اوقات ، یک فرد چندین قسمت دارد .
اختلال افسردگی پایدار ( dysthymia ) : داشتن علائم افسردگی که حداقل ۲ سال طول می‌کشد . فردی که مبتلا به این نوع افسردگی است ممکن است برخی از افسردگی اصلی را همراه با علایم افسردگی کم‌تر داشته باشد .
برخی از انواع افسردگی کمی متفاوت هستند و یا ممکن است تحت شرایطی منحصر به فرد رشد کنند ، مانند :
افسردگی روحی : زنان مبتلا به افسردگی دچار افسردگی شدید در دوران بارداری یا پس از زایمان ( پس از زایمان ) می‌شوند .
اختلالات عاطفی فصلی ( SAD ) : نوعی افسردگی است که در فصل‌های پاییز و اوایل زمستان و در طول بهار و تابستان شروع می‌شود .
افسردگی روحی : این نوع افسردگی زمانی اتفاق می‌افتد که فرد دچار افسردگی شدید به علاوه نوعی جنون ، از جمله اختلال باورهای غلط کاذب ( کاذب ) یا شنوایی یا دیدن چیزهای ناراحت‌کننده که دیگران نمی‌توانند بشنوند یا ببینند ) .

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: