روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

چه تحقیقاتی برای بهبود تشخیص و درمان اختلال شخصیت مرزی انجام شده‌است ?
پژوهش در مورد اختلال شخصیت مرزی با توجه به عوامل خطر زیستی و محیطی , با توجه ویژه به علائمی که ممکن است در سنین جوانی ظاهر شوند , متمرکز شده‌است . محققان در حال انجام مطالعاتی بر روی نوجوانان در معرض خطر اختلال شخصیت مرزی هستند تا روش‌هایی را توسعه دهند که به شناسایی زودهنگام اختلال کمک می‌کنند . تحقیقات اختلال شخصیت مرزی نیز بر توسعه و ارزیابی مداخلات دارویی و دارویی برای پیش‌گیری از رفتارهای خودکشی و خودکشی متمرکز است که با نرخ بالایی در میان افراد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی رخ می‌دهد .
چطور می‌توانم در تحقیقات بالینی شرکت کنم ?
کارآزمایی‌های بالینی , مطالعاتی هستند که به دنبال راه‌های جدید برای پیش‌گیری , تشخیص , یا درمان بیماری‌ها و بیماری‌ها از جمله اختلال شخصیت مرزی هستند . در طول آزمایش‌ها بالینی ممکن است درمان‌های جدید , داروهای جدید , ترکیبات جدید داروها و یا روش‌های جدید برای استفاده از درمان‌های موجود باشند . هدف کارآزمایی‌های بالینی تعیین این است که آیا یک آزمایش یا درمان جدید وجود دارد یا خیر .
اگرچه ممکن است شرکت کنندگان از بخشی از یک آزمایش بالینی بهره‌مند شوند , شرکت کنندگان باید آگاه باشند که هدف اولیه یک آزمایش بالینی کسب دانش علمی جدید است تا دیگران در آینده بهتر باشند . تصمیمات در مورد شرکت در یک آزمایش بالینی بهتر از هم‌کاری با متخصص بهداشت مجاز است .
برای یادگیری بیشتر در مورد آزمایش‌های بالینی , لطفا ً از آزمایش‌های بالینی nih ( nih ) استفاده کنید .
کجا می‌توانم کمکی پیدا کنم ?
مکان یاب روانی
برای اطلاعات بیشتر , منابع و تحقیقات در مورد بیماری‌های روانی , به وب سایت وب سایت www . کتابخانه ملی علوم پزشکی ایران نیز اطلاعاتی در زمینه طیف وسیعی از اختلالات روانی دارد .
برای اطلاعات کلی در زمینه بهداشت روانی و تعیین محل خدمات درمانی , مراجعه به مواد مخدر و اداره خدمات سلامت روان به عنوان خط تلفن خط مراجعه در مرکز خدمات بهداشتی - درمانی به کمک سازمان بهداشت جهانی انجام شد . علاوه بر این , یک مکان یاب درمان نیز در وب سایت خود دارد .
از پزشک خود بپرسید
پرسیدن سوالات و ارائه اطلاعات به ارایه‌دهنده خدمات مراقبتی تان می‌تواند مراقبت شما را بهبود بخشد . صحبت کردن با پزشک , اعتماد را ایجاد می‌کند و منجر به نتایج بهتر , کیفیت , ایمنی و رضایت می‌شود . مراجعه به آژانس تحقیقات مراقبت‌های بهداشتی و وب سایت کیفیت برای چند نکته
اطلاعات بیشتر درباره پیدا کردن یک ارائهکننده خدمات بهداشتی یا درمان اختلالات روانی در وب سایت ما در دسترس است .
مجدد
این کتاب در حوزه عمومی قرار دارد و ممکن است بدون اجازه از سوی دولت, تکثیر یا کپی شود . استناد به منابع به عنوان یک منبع ارزشمند است . ما شما را به بازتولید آن تشویق می‌کنیم و از آن برای بهبود سلامت عمومی استفاده می‌کنیم . با این حال , استفاده نادرست از مصالح دولتی می‌تواند نگرانی‌های قانونی یا اخلاقی را افزایش دهد, بنابراین از شما می‌خواهیم از این دستورالعمل‌ها استفاده کنید :
رب. ~~~ ۵ هیچ گونه محصولات , فرآیندها , یا خدمات تجاری را تایید یا توصیه نمی‌کند , و نشریات ما ممکن است برای اهداف تبلیغاتی یا تایید استفاده نشوند .
پزشکان توصیه‌های پزشکی خاصی را ارایه نمی‌دهند یا توصیه‌های درمانی یا ارجاع را ارائه نمی‌دهند ; مواد ما ممکن است به شیوه‌ای استفاده نشود که ظاهر چنین اطلاعاتی را داشته باشد .
درخواست‌ها نشان می‌دهند که سازمان‌های غیر فدرال نشریات ما را به روش‌هایی تغییر نمی‌دهند که یکپارچگی و برند را هنگام استفاده از انتشار به خطر بیاندازند .
افزودن لوگوی دولت غیر فدرال و لینک‌های وب سایت‌ها ممکن است ظاهر غیر قانونی محصولات یا خدمات یا خدمات تجاری خاصی را نداشته باشد .

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: