روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

در مقایسه با داروهای غیر درمانی ، ۲.۱۶ برای quetiapine ، ۲.۴۶ برای risperidone ، and برای olanzapine و ۵.۰۸ برای haloperidol ، خطر نسبی متفاوت به نظر می‌رسد . داروهای ضدروان پریشی معمولی یا " معمولی " که شامل haloperidol است ، در مقایسه با داروهای ضدروان پریشی غیرمعمول " غیرمعمول " مانند risperidone و quetiapine ، حدود ۵۰ درصد نسبت به خطر مرگ و میر نسبی مرتبط بوده‌اند .
داروهای Antipsychotic دارای اثرات جانبی بالقوه متفاوتی هستند ، از جمله کاهش هوشیاری ، افزایش خطرات دیابت و بیماری‌های قلبی ، کاهش فشار خون ، و - - با اختلالات حرکتی طولانی‌مدت که می‌تواند شبیه به آن‌هایی باشد که در Parkinson's دیده می‌شوند . هشدارهای اولیه FDA براساس یافته‌های افزایش فشار بین کاربران antipsychotic بود . Weintraub گفت : " اما محققان هنوز کاملا ً درک نمی‌کنند که چرا این داروها با مرگ و میر بالاتر در برخی از گروه‌های بیمار مرتبط هستند ."
او و همکارانش در حال حاضر مطالعه‌ای را انجام می‌دهند که ممکن است باعث ایجاد نور بیشتر بر روی این مکانیزم شود . آن‌ها همان پایگاه‌داده same را بررسی خواهند کرد ، به مرگ و میر ، تشخیص بیماری‌ها ، جراحات و دیگر قسمت‌های جدید سلامت بیمار - - در میان بیماران Parkinson's که داروهای ضدروان پریشی را می‌گیرند و آن‌ها را با همان کنترل‌های مناسب مقایسه می‌کنند ، بررسی خواهند کرد .
در حال حاضر ، Weintraub پیشنهاد می‌کند که متخصصان اعصاب و پزشکان دیگر باید داروهای ضدروان پریشی را تنها پس از جستجوی راه‌حل‌های احتمالی دیگر تجویز کنند ، از قبیل درمان هر گونه شرایط پزشکی بیمار مرتبط با روان‌پریشی ، کاهش میزان استفاده از درمان‌های جایگزینی دوپامین ، و به سادگی مدیریت روان‌پریشی بدون داروهای ضدروان پریشی را کاهش می‌دهد .
Weintraub گفت : " باید در این بیماران تنها زمانی که جنون دارای اهمیت بالینی است ، مورد استفاده قرار گیرد و بیماران احتمالا ً نباید بدون ارزیابی مجدد این داروها را رها کنند ."
کشف ویژگی‌های مناطق subcortical در شیزوفرنی
مبدا :
دانشگاه اوساکا
خلاصه :
دانشمندان دریافتند که بیماران مبتلا به شیزوفرنی ، یک تقارن volumetric leftward خاص برای the pallidus ، یکی از غدد عصبی مرکزی مغز را نشان داده‌اند . عقده‌های قاعده‌ای در انگیزه و اراده دخیل هستند ، نقص آن ممکن است منجر به مشکلاتی در زندگی اجتماعی شود . این یافته انتظار می‌رود که به روشن کردن مکانیسم pathological underlying شیزوفرنی کمک کند . علاوه بر این ، این یک گام به سمت توسعه استراتژی‌های درمانی برای شیزوفرنی است .
یک گروه تحقیقاتی ژاپنی دریافت که بیماران مبتلا به شیزوفرنی ، یک تقارن volumetric leftward خاص برای the pallidus ، یکی از غدد عصبی مرکزی مغز را نشان داده‌اند . عقده‌های قاعده‌ای در انگیزه و اراده دخیل هستند ، نقص آن ممکن است منجر به مشکلاتی در زندگی اجتماعی شود . این یافته انتظار می‌رود که به روشن کردن مکانیسم pathological underlying شیزوفرنی کمک کند . علاوه بر این ، این یک گام به سمت توسعه استراتژی‌های درمانی برای شیزوفرنی است .
گروه تحقیقاتی به رهبری Ryota Hashimoto استادیار دانشگاه اوساکا ، Naohiro اوکادا ، دانشجوی کارشناسی‌ارشد در دانشگاه توکیو و Kiyoto Kasai ، استاد دانشگاه توکیو ، یافته‌های قبلی را تکرار کرد که حجم of pallidus ( یکی از غدد عصبی در مغز ) در شیزوفرنی بزرگ‌تر از موضوعات سالم است . همچنین ، این گروه دریافتند که بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی ، عدم تقارن حجمی leftward برای the pallidus را نشان داده‌اند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: