روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

آکادمی پزشکی آمریکا درمان رفتاری ، درمان رفتاری را برای بیخوابی در نظر می‌گیرد . این رویکرد شامل تشخیص و تغییر افکار منفی و رفتارهایی است که بر توانایی خوابیدن و خوابیدن تاثیر می‌گذارند .
دکتر مایکل ایروین ، نویسنده و استاد روان‌پزشکی UCLA و مدیر مرکز Cousins در موسسه Semel برای علم اعصاب و رفتار انسان ، گفت که در حالی که درمان رفتاری شناختی برای برخی افراد بسیار گران است و کمبود متخصصان آموزش‌دیده در این زمینه وجود دارد .
ایروین گفت : " به خاطر این محدودیت‌ها ، ما به مداخلات مبتنی بر جامعه مانند تای چی ، نیاز داریم . " کلاس‌های تای چی در کتابخانه‌ها ، مراکز اجتماعی یا فضای باز در پارک عرضه می‌شوند . انجام دهید - it می‌تواند فیلم‌های آموزشی را در برنامه‌های YouTube و برنامه‌های تلفن هوشمند پیدا کند .
در تحقیقات قبلی ، ایروین و همکارانش متوجه شدند که تای چی ، که بدن را آسوده می‌کند و تنفس را کاهش می‌دهد، التهاب در نجات یافتگان سرطان پستان را با احتمال کاهش خطر ابتلا به بیماری از جمله عود سرطان کاهش می‌دهد .
برای آزمایش اثر تای chi's در بی‌خوابی ، محققان ۹۰ تن از بازماندگان سرطان پستان را استخدام کردند که سه یا چند بار در هفته در خوابیدن مشکل داشتند و همچنین گزارش دادند که در طول روز احساس افسردگی و خستگی می‌کنند . شرکت کنندگان در محدوده سنی ۴۲ تا ۸۳ قرار داشتند و به طور تصادفی به جلسات درمان رفتاری هفتگی یا هفتگی تای چی به مدت سه ماه اختصاص داده شدند . گروه تای چی شکل Westernized از این تمرین را که تای چی chih نامیده می‌شود ، فرا گرفت .
محققان در طول ۱۲ ماه بعد ، شرکت کنندگان را در فواصل زمانی بعدی ارزیابی کردند تا مشخص کنند که آیا آن‌ها علائم بی‌خوابی ، و نیز نشانه‌هایی از خستگی و افسردگی را دارند و مشخص می‌کنند که آیا آن‌ها بهبود خود را نشان داده‌اند یا خیر .
در ۱۵ ماه ، نزدیک به نیمی از شرکت کنندگان در هر دو گروه ( ۴۶.۷ درصد در گروه تای چی ؛ ۴۳.۷ درصد در گروه درمان رفتاری ) به نشان دادن پیشرفت قابل‌توجه بالینی در علایم بی‌خوابی خود ادامه دادند .
وی می‌گوید : " نجات یافتگان از سرطان سینه اغلب برای درمان بی‌خوابی به پزشکان مراجعه می‌کنند . او گفت : " آن‌ها بی‌خوابی ، خستگی و افسردگی دارند و این مداخله ، تای چی ، همه آن پیامدها را به شیوه‌ای مشابه تحت‌تاثیر قرار داد ، با مزایایی که به اندازه درمان استاندارد طلا برای بیخوابی بودند ."
او گفت : " بسیاری از شرکت تای چی کار خود را بعد از این که این مطالعه نتیجه گرفت ، ادامه دادند .
برای بهبود درد مزمن ، خواب بیشتر ( قهوه نیز کمک می‌کند )
در موش‌های بدون خواب ، کافئین و داروهای دیگر برای ترویج هشیاری و تسکین درد بهتر از مسکن.
مبدا :
بیمارستان بوستون بوستون
خلاصه :
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که فقدان خواب مزمن حساسیت درد را افزایش می‌دهد . این نشان می‌دهد که مبتلایان به درد مزمن می‌توانند با گرفتن خواب بیشتر و یا کوتاه کردن دارو برای ترویج هشیاری مثل کافئین ، تسکین پیدا کنند .
تحقیقات جدید از بیمارستان بوستون Children's و مرکز پزشکی بث اسرائیل Deaconess ( BIDMC ) نشان می‌دهد که کاهش شدید خواب ، حساسیت درد را افزایش می‌دهد . این نشان می‌دهد که مبتلایان به درد مزمن می‌توانند با گرفتن خواب بیشتر و یا کوتاه کردن دارو برای ترویج هشیاری مثل کافئین ، تسکین پیدا کنند . هر دو رویکرد نسبت به درده‌ای استاندارد در یک مطالعه سخت در موش‌ها ، که در فصل ۸ ماه مه سال ۲۰۱۷ در مورد طب طبیعی توضیح داده شد ، انجام شدند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: