روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

روانشناسان نظامی
روانشناسان نظامی روانشناسی را در یک محیط نظامی تمرین می‌کنند . این می‌تواند شامل مواردی مانند درمان سربازانی باشد که بیماری روانی یا پریشانی عاطفی دارند ، در مورد جنبه‌های مختلف زندگی نظامی تحقیق می‌کنند و به سربازان کمک می‌کنند تا به زندگی غیر نظامی بازگردند .
برخی روان شناسان نظامی بر روی انجام امور روان‌درمانی در شاخه‌های مختلف ارتش تمرکز دارند در حالی که برخی دیگر دانش خود را از ذهن و رفتار انسانی نسبت به استخدام ، مبارزه با استرس ، آموزش ، تصمیم‌گیری و رهبری اعمال می‌کنند .
روانشناسان شخصیت
روان شناسان شخصیت جنبه‌های مختلف شخصیت و این که چگونه ویژگی‌های فردی بر زندگی و رفتار individual's تاثیر می‌گذارند ، مطالعه می‌کنند . محققان در زمینه روان‌شناسی شخصیت به طیف گسترده‌ای از موضوعات علاقه‌مند هستند که می‌توانند در زندگی روزمره کاربرد داشته باشند .
برای مثال ، آن‌ها ممکن است در مورد نحوه تغییر شکل شخصیت و اینکه آیا آن می‌تواند تغییر کند ، مطالعه کنند . آن‌ها همچنین ممکن است بررسی کنند که آیا ویژگی‌های شخصیتی خاص به بیماری‌ها یا اختلالات خاص گره خورده‌است ، چگونه شخصیت بر تصمیمات افراد تاثیر می‌گذارد ، و عوامل بسیاری که در رشد شخصیت نقش دارند .
روانشناسان مدرسه
روان شناسان مدارس به کودکان در کنار آمدن با مشکلات عاطفی ، آکادمیک ، اجتماعی و رفتاری در محیط‌های مدارس کمک می‌کنند . متخصصانی که در این زمینه از روان‌شناسی کار می‌کنند نقش حیاتی در سیستم آموزشی ایفا می‌کنند ، نوعا ً با والدین ، معلمان ، دانش آموزان و دیگر کارکنان مدرسه هم‌کاری می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که محیط یادگیری سالم ، ایمن ، حامی و سازنده است .
کودکانی که با نوعی از این مسائل دست و پنجه نرم می‌کنند ، چه رفتاری ، عاطفی یا آکادمیک در طبیعت داشته باشند ، می‌توانند با یک روانشناس مدرسه کار کنند و طرحی موثر برای مقابله با این مشکل ایجاد کنند . روان شناسان مدارس در صورت نیاز ، مداخله مستقیم یا مدیریت رفتاری را تامین می‌کنند و یا ممکن است به سادگی از دانش آموزانی که به کسی نیاز دارند که با آن‌ها صحبت کند ، حمایت و مشاوره کنند .
روانشناسان اجتماعی
روان شناسان اجتماعی رفتار گروه‌ها را مورد مطالعه قرار می‌دهند ، از جمله اینکه چگونه مردم در محیط‌های اجتماعی رفتار می‌کنند و چگونه این گروه‌ها بر رفتار فردی تاثیر می‌گذارند . یک روانشناس اجتماعی ممکن است درباره طیف گسترده‌ای از موضوعات از جمله نگرش‌ها ، تعصب ، ارتباطات ، روابط بین فردی ، پرخاشگری و متقاعد کردن تحقیق کند .
برای برخی افراد حرفه‌ای ، این کار عمدتا ً شامل انجام تحقیقات اساسی طراحی‌شده برای افزودن به درک ما از رفتار اجتماعی است . در موارد دیگر ، روان شناسان اجتماعی از مهارت‌ها و دانش خود برای تاثیرگذاری بر رفتار انسانی به منظور ارتقای سالم‌تر و فعال‌تر استفاده می‌کنند .
روان شناسان اجتماعی می‌توانند به خصوص اگر در یک موسسه دولتی یا دولتی به کار گرفته شوند ، به طور متوسط ۸۵، ۰۰۰ دلار درآمد داشته باشند .
کلمه‌ای از verywell
همانطور که از این توصیفات کوتاه می‌توانید ببینید ، انواع زیادی از روان‌شناسی و روان شناسان وجود دارند که بر روی طیف گسترده‌ای از رفتارهای انسانی تمرکز دارند . اگر در حال بررسی یک شغل در روان‌شناسی هستید ، باید مشخص کنید کدام گزینه شغلی بهترین انتخاب برای شما است .
تنوع عظیمی در حرفه‌های روانشناسی وجود دارد و درآمد سالانه و درآمد سالانه به همان اندازه متفاوت است . در یک اقتصاد در حال مبارزه ، بسیاری از دانش آموزان علاقه خود را به برخی از بالاترین مشاغل پرداخت در روانشناسی معطوف کرده‌اند . بالاترین میزان دست‌مزد یک روانشناس به طور متوسط از around تا ۵۵، ۰۰۰ دلار در سال ، با روان‌پزشکی که یکی از بالاترین حقوق‌ها و رتبه‌بندی روانشناسی ورزشی در انتهای پایین است .
در حالی که تعدادی شغلی وجود دارند که بالاتر از متوسط حقوق سالانه دارند ، مهم است به یاد داشته باشید که درآمد واقعی به عوامل مختلفی از جمله موقعیت جغرافیایی ، بخش اشتغال ، سابقه آموزشی و سال‌ها تجربه بستگی دارد .
در مورد برخی از بالاترین مشاغل مربوط به روانشناسی ، حقوق معمول برای اینگونه مشاغل و الزامات آموزشی برای ورود به این زمینه‌ها بیاموزید .

منبع سایت very well mind





:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: