روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

نشانه‌ها در اطراف menses برای افراد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی تشدید می‌شوند.
مبدا :
دانشگاه ایلینوی در شیکاگو
خلاصه :
علایم مرتبط با اختلال شخصیت مرزی - اختلال روانی شدید و مزمن که به دلیل ناتوانی در مدیریت احساسات قوی - - معمولا ً درست قبل و در طول menses بدتر می‌شوند .
طبق مطالعه‌ای در مرکز پزشکی روانشناسی ، نشانه‌های مرتبط با اختلال شخصیت مرزی - اختلال روانی شدید و مزمن که با ناتوانی در مدیریت احساسات قوی مشخص می‌شوند - - معمولا ً درست قبل و در طی menses بدتر می‌شوند .
به گفته موسسه ملی سلامت روانی ، اختلال شخصیت مرزی یک بیماری روانی است که با الگوی مداوم حالات مختلف ، تصویر - تصویر و رفتار مشخص می‌شود . این نشانه‌ها اغلب منجر به اقدامات آنی و مشکلات در روابط می‌شوند . افرادی که اختلال شخصیت مرزی دارند ، اغلب اوقات افسردگی ، افسردگی و اضطراب را تجربه می‌کنند که می‌تواند از چند ساعت تا چند روز طول بکشد . افکار و رفتارهای Recurrent مربوط به خودکشی یا خودکشی نیز متداول است و حدود ۱۰ درصد از افراد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی از خودکشی می‌میرند .
Tory - ، استادیار روان‌پزشکی در دانشگاه ایلینویز در شیکاگو و نویسنده در این مقاله ، می‌گوید : " مطالعه ما اولین مدرک را فراهم می‌کند که زنان مبتلا به اختلال شخصیت مرزی در معرض خطر بدتر شدن علایم در طول دوره قاعدگی خود - - هفته قبل و در طی دوران قاعدگی هستند ، بنابراین هر چیزی که بتواند به بیماران و پزشکان کمک کند ، تغییرات در نشانه‌ها را بسیار مفید پیش‌بینی می‌کند ."
Eisenlohr - Moul و همکارانش می‌خواستند تحقیق کنند که آیا چرخه قاعدگی می‌تواند عامل مهمی برای بی‌ثباتی علایم مرتبط با اختلال شخصیت مرزی در زنان باشد .
Eisenlohr - گفت : " در حالی که ما انتظار داریم که زنان اختلال شخصیت مرزی بیشتری در طول چرخه قاعدگی داشته باشند در مقایسه با آن‌هایی که فاقد اختلال هستند، ما مشکوک هستیم که مشابه زنانی که از سندروم حاد premenstrual رنج می‌برند ، زنان با بی‌پی دی ، ممکن است نسبت به تغییرات هورمونی نرمال حساسیت بیشتری داشته باشند .
محققان زنان سالم را با چرخه‌های قاعدگی معمول بین سنین ۱۸ و ۴۵ سالگی به کار گرفتند که هیچ نوع داروی روانی یا کنترل تولد نداشتند . از میان ۳۱۰ زن که معیارهای غربالگری اصلی را دیدند ، ۱۷ با معیارهای اختلال شخصیت مرزی آشنا شد و ۱۵ زن در نهایت این مطالعه را تکمیل کردند . این بزرگ‌ترین مطالعه آینده‌نگر در حال بررسی تغییرات در حال گردش در بیمارانی با بی‌پی دی تا به امروز است.
شرکت کنندگان چندین پرسشنامه را در ابتدای مطالعه مرتبط با علایم شخصیت مرزی ، مشکلات روانی ، جمعیت‌شناسی ، اضطراب و افسردگی و علائم چرخه قاعدگی کامل کردند . شرکت کنندگان یک رکورد از علایم روزانه مربوط به اختلال شخصیت مرزی و قاعدگی برای ۳۵ روز متوالی داشتند . برای تایید تخمک‌گذاری و ردیابی فازه‌ای چرخه قاعدگی از آزمایش‌های Urine برای غلظت‌های هورمون luteinizing و بزاق استفاده شد .
محققان از سیستم امتیازدهی سنجش Premenstrual کارولینا ، یک پرسشنامه برای ارزیابی اثرات چرخه قاعدگی بالینی قابل‌توجه در علایم عاطفی استفاده کردند تا بررسی کنند که آیا بیماران تغییرات cyclical را به اندازه کافی بزرگ می‌کنند تا عملکرد روزمره آن‌ها را تحت‌تاثیر قرار دهند یا خیر.

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: