روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

اسمیت که بر این باور است که تحقیقات بیشتری باید بر روی فعالیت‌های مربوط به خواب حیوان انجام شود ، می‌گوید : " ما پیشنهاد می‌کنیم که باید به عنوان گونه‌های مشروع و اجتماعی در خواب مورد استفاده قرار گیرد . علاوه بر این ، درک جامع از هم‌زیستی انسان - حیوان ، پیامدهای مهمی برای خواب انسان ، روابط انسان و حیوانات دارد .
ریتم‌های خواب - بیداری به طور گسترده با سن و هم در میان افراد یک سن مشخص متفاوت است.
ساعات خواب دیروقت در نوجوانان و ریتم‌های خواب تا ۱۰ ساعت در افراد فرق می‌کند .
مبدا :
PLOS
خلاصه :
با توجه به یک مطالعه جدید ، ریتم‌های خواب که بازتابی از سیستم‌های روال شبانه‌روزی دارند در نوجوانان بیشتر از بزرگسالان است و تا حدود ۱۰ ساعت در هر سنی متفاوت است .
با توجه به مطالعه منتشر شده در ۲۱ ژوئن ۲۰۱۷ در مجله دسترسی آزاد به نام Dorothee فیشر از دانشکده بهداشت عمومی ، آمریکا و همکارانش ، ریتم‌های خواب که بازتابی از سیستم‌های روال شبانه‌روزی در نوجوانان بیشتر از بزرگسالان است ، و تا ۱۰ ساعت در هر سنی متفاوت است .
سیستم شبانه‌روزی People's با نور و تاریکی در محیط هماهنگ است و باعث ایجاد chronotypes : ریتم‌های فردی در فیزیولوژی ، شناخت و رفتار می‌شود . به عنوان مثال ، افراد مبتلا به chronotypes زودتر به خواب رفته‌اند ، در حالی که افراد مبتلا به chronotypes دیر وقت می‌خوابند و می‌توانند در روز بخوابند . در حال حاضر ، ۳۰ درصد نیروی کار ایالات‌متحده برنامه کاری غیرمعمول ، مانند شیفت متناوب یا تمدید ماموریت ، و وظیفه فراخوانی را دارد . این برنامه‌های غیر معمول با خطرات سلامتی و ایمنی مرتبط هستند . زمانبندی سفارشی ممکن است به حداقل رساندن این ریسک‌ها کمک کند .
فیشر و همکارانش برای بررسی تغییرات chronotypes در ایالات‌متحده ، داده‌های گزارش‌شده خود را از ۵۳، ۶۸۹ پاسخ دهندگان زمان آمریکا از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۴ تحلیل کردند . محققان از حد وسط خواب در اواخر هفته به عنوان یک پروکسی برای chronotype استفاده کردند .
محققان دریافتند که chronotypes می‌خوابند ، هم در طول عمر individual's در میان گروه‌های سنی و هم در میان افراد . بزرگ‌ترین تفاوت در chronotypes در دوران بلوغ و اوایل بزرگسالی است . Chronotypes بعدا ً در سنین بلوغ و در سن ۱۹ سالگی به اوج رسید . متوسط chronotype یا متوسط خواب در سن ۱۷ تا ۱۸ سالگی ۴ : ۳۰ صبح در مقایسه با ساعت ۳ : ۰۰ صبح در ۶۰ سالگی بود . اکثر مدارس دولتی آمریکا ساعت ۸ : ۳۰ صبح یا زودتر شروع می‌کنند ، که نشان می‌دهد که دانش آموزان دبیرستان در طول شب بیولوژیکی به مدرسه می‌روند . این کار از به تاخیر انداختن زمان شروع مدرسه برای بهره‌مند شدن از خواب و روال شبانه‌روزی دانش آموزان دبیرستانی کمک می‌کند .
به علاوه محققان دریافتند که chronotypes تا ۱۰ ساعت از فردی به فردی بدون در نظر گرفتن سن متغیر است . این امر ممکن است فرصت‌هایی برای ایجاد برنامه‌های کاری خیاطی برای chronotypes فراهم آورد ، که مهم است زیرا کارگران syncing با زمان‌های کاری بهینه خود می‌توانند به کاهش خطرات سلامتی و ایمنی کمک کنند .
زمانبندی خواب بهینه می‌تواند به اندازه ۱۰ ساعت در میان افراد متفاوت باشد ، به این معنی که chronotypes مخالف می‌توانند بدون اطلاع از این که این کار را انجام می‌دهند ، یک تخت‌خواب را به اشتراک بگذارند . چه چیزی شما را تحت‌تاثیر قرار می‌دهید ، تحت‌تاثیر سن و جنسیت قرار می‌گیرد : به طور متوسط ، افراد مسن‌تر زودتر از مردان و زنان در طول نیمه اول زندگیشان chronotypes از مردان هستند ."
افرادی که دیر به رختخواب می‌روند کنترل کمتری بر نشانه‌های OCD دارند.
مبدا :
دانشگاه Binghamton
خلاصه :
براساس تحقیقات جدید ، زمان خواب دیر با کنترل کم‌تر درک شده افکار عقده‌ای در ارتباط است .
طبق تحقیقات جدید از دانشگاه Binghamton ، دانشگاه ایالتی نیویورک ، اواخر وقت خواب با کنترل کم‌تر درک شده از افکار عقده‌ای در ارتباط است .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: