روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

بررسی عدم پاسخ :
نرخ کلی پاسخ نوجوانان برابر با ۲۴.۴ درصد است . این امر از نرخ non ۱۴.۱ % در نمونه خانوار ، معادل ۱۸.۲ درصد در نمونه مدرسه کور شده ، و ۷۷.۷ درصد در نمونه مدرسه کور شده تشکیل شده‌است . عدم واکنش به میزان زیادی به دلیل امتناع ( ۲۱.۳ % ) بود ، که در خانواده و نمونه‌های مدرسه کور شده به ترتیب از والدین به جای نوجوانان ( ۷۲.۳ % و ۸۱.۰ % ) حاصل شد . تعداد امتناع‌ها در نمونه مدرسه کور ، در مقایسه ، تقریبا ً به طور کامل ( ۹۸.۱ % ) از پدر و مادر که موفق به بازگشت کارت راضی به امضا شده بودند، انجام شد .
Schizophrenia
تعریف
اختلال ذهنی یک اختلال ذهنی است که در فرآیندهای فکری ، ادراک ، پاسخگویی عاطفی و تعاملات اجتماعی مشخص می‌شود . اگرچه دوره شیزوفرنی در بین افراد فرق دارد ، اسکیزوفرنی عموما ً پایدار است و می‌تواند هم سخت و هم از لحاظ غیر فعال باشد .
علائم شیزوفرنی ، علایم اختلالات روانی مانند توهم ، هذیان و اختلال فکری ( روش‌های غیر معمول تفکر ) و نیز کاهش بیان احساسات ، کاهش انگیزه برای رسیدن به اهداف ، دشواری در روابط اجتماعی ، اختلال حرکتی و اختلال شناختی است . اگر چه نشانه‌ها نوعا ً در اواخر نوجوانی و یا اوایل بزرگسالی آغاز می‌شوند ، اسکیزوفرنی اغلب از یک دیدگاه رشد مشاهده می‌شود . اختلال شناختی و رفتارهای غیر معمول گاهی در کودکی ظاهر می‌شوند و حضور مداوم علائم چندگانه نشان‌دهنده مرحله بعدی این اختلال هستند . این الگو ممکن است باعث ایجاد اختلال در رشد مغز و نیز عوامل محیطی مانند قبل از تولد و یا استرس زندگی اولیه شود . این دیدگاه ، این امید را به وجود می‌آورد که مداخلات اولیه ، دوره شیزوفرنی را بهبود خواهند داد که اغلب به شدت از کار می‌افتد وقتی که درمان نشده باقی می‌ماند .
اطلاعات اضافی را می‌توان در صفحه موضوعات سلامت NIMH در Schizophrenia یافت .
سن - Of برای Schizophrenia
Schizophrenia معمولا ً در اواخر سنین نوجوانی تا اوایل سی‌سالگی تشخیص داده می‌شود ، و تمایل دارد زودتر از مردان ( اواخر سنین بلوغ - ۲۰ سال) نسبت به زنان ظاهر شود ( اوایل دهه ۲۰ - اوایل دهه ۳۰ ) . ۱ ، ۲ تغییرات ظریف در شناخت و روابط اجتماعی ممکن است قبل از تشخیص واقعی ، اغلب با گذشت سال‌ها ، مقدم باشد .
رواج of
برآورد شیوع دقیق شیزوفرنی ، به دلیل عوامل بالینی و روش‌شناختی مانند پیچیدگی تشخیص شیزوفرنی ، همپوشانی آن با اختلالات دیگر و روش‌های مختلف برای تشخیص تشخیص ، دشوار است . با در نظر گرفتن این پیچیدگی‌ها ، اسکیزوفرنی و اختلالات روانی دیگر اغلب در مطالعات تخمین شیوع مختلف ترکیب می‌شوند . خلاصه‌ای از اطلاعات موجود در حال حاضر در اینجا ارائه شده‌است .
در سراسر مطالعاتی که از نمونه‌های مطالعه مبتنی بر خانواده ، مصاحبه‌های تشخیصی بالینی ، و سوابق پزشکی استفاده می‌کنند ، برآورده‌ای شیوع شیزوفرنی و اختلالات روانی مرتبط در محدوده آمریکا بین ۰.۲۵ تا و ۰.۶۴ % را تخمین می‌زند . ۳ ، ۴ ، ۵
برآوردها از شیوع بین‌المللی شیزوفرنی در میان افراد institutionalized ، برابر ۰ / ۰ % تا ۰.۷۵ % است . ۶ ، ۷
بار of
علی‌رغم شیوع نسبتا ً کم بودن آن ، اسکیزوفرنی مربوط به نگرانی‌های شدید بهداشتی ، اجتماعی و اقتصادی است .
Schizophrenia یکی از ۱۵ عامل اصلی معلولیت در سراسر جهان است . ۸
افراد مبتلا به اسکیزوفرنی خطر مرگ و میر پیش از موعد ( مرگ در سنین پایین نسبت به جمعیت کلی ) را دارند . ۹ ، ۱۰ ، ۱۱ ، ۱۲
میانگین طول عمر بالقوه که برای افراد مبتلا به اسکیزوفرنی در آمریکا گم شده‌است ، ۲۸.۵ سال است . ۱۰
بیماری‌های شایع پزشکی مانند بیماری‌های قلبی ، بیماری کبد و دیابت ، میزان مرگ و میر بالای مرگ و میر در میان افراد مبتلا به شیزوفرنی را افزایش می‌دهد . ۱۰ دلیل ممکن برای این مرگ و میر زود هنگام، نرخ‌های فزاینده این شرایط پزشکی و تحت درمان و تحت درمان آن‌ها است . ۱۳

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: