روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

صرع در ارتباط با حجم و ضخامت مغز
مبدا :
کالج دانشگاهی لندن
خلاصه :
به گفته تحقیقات جدید ، صرع در ارتباط با ضخامت و اختلاف حجم در ماده خاکستری بسیاری از مناطق مختلف مغز است . بزرگ‌ترین مطالعه تصویر برداری تصویر برداری عصبی از افراد مبتلا به صرع ، نشان می‌دهد که صرع بر تفاوت‌های فیزیکی گسترده ‌تری نسبت به آنچه پیش از این فرض شده بود، و حتی در انواع صرع که در صورت تحت کنترل بودن در نظر گرفته می‌شوند ، در نظر گرفته می‌شود .
با توجه به تحقیقات جدیدی که توسط UCL و دانشکده پزشکی کک دانشگاه کارولینای جنوبی انجام شده‌است ، صرع در ارتباط با ضخامت و حجم در ماده خاکستری بسیاری از مناطق مختلف مغز ، همراه است .
بزرگ‌ترین مطالعه تصویر برداری تصویر برداری عصبی از افراد مبتلا به صرع ، که امروزه در مغز چاپ می‌شود، نشان می‌دهد که صرع معمولا ً شامل تفاوت‌های فیزیکی گسترده ‌تری نسبت به پیش فرضی است ، حتی در انواع صرع که در صورت تحت کنترل بودن ، more محسوب می‌شوند .
برخی از اختلالات مغزی که محققان شناسایی کرده‌اند ظریف هستند و هنوز هم در هر گونه از دست دادن کارکرد دخیل نبوده اند .
ما تفاوت‌های موجود در مغز را حتی در epilepsies مشترک پیدا کردیم که اغلب نسبتا ً بی‌خطر تلقی می‌شوند . در حالی که ما هنوز تاثیر این تفاوت‌ها را ارزیابی کرده‌ایم ، یافته‌های ما نشان می‌دهد که there's بیشتر به صرع باشد تا اینکه ما درک کنیم ، و حالا باید تحقیقات بیشتری برای درک علل این تفاوت‌ها انجام دهیم .
صرع ، یک اختلال نورولوژیکی و عصبی است که ۰.۶ تا ۱.۵ درصد جمعیت جهان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد، که شامل بسیاری از syndromes و شرایط مختلف است، و با تمایل به مصادره تعریف می‌شود .
این تحقیق توسط کنسرسیوم جهانی صرع - صرع ، بخشی از معمایی که مقر آن در دانشکده پزشکی کک دانشگاه کارولینای جنوبی قرار دارد ، و داده‌های حاصل از ۲۴ مرکز تحقیقاتی در سراسر اروپا ، آمریکای شمالی و جنوبی ، آسیا و استرالیا به چاپ رسید . روش‌های مغزی ساختاری از اسکن مغزی MRI از ۲، ۱۴۹ نفر مبتلا به صرع ، و در مقایسه با controls سالم ۱، ۷۲۷ استخراج‌شده، استخراج شد . گروه صرع بر روی هم برای الگوهای مشترک تحلیل شدند و به چهار زیرگروه تقسیم شدند تا تفاوت‌ها را شناسایی کنند.
گروه شاهد کاهش ضخامت ماده خاکستری در بخش‌هایی از لایه بیرونی brain's ( پوسته ) و کاهش حجم در مناطق مغزی subcortical در همه گروه‌های صرع در مقایسه با گروه کنترل بود . کاهش حجم و ضخامت با طول عمر بیشتر صرع در ارتباط بودند . شایان‌ذکر است که افراد مبتلا به صرع ، حجم کمتری را در تالاموس ( تالاموس ) نشان می‌دهند - ناحیه‌ای که سیگنال‌های حسی و حرکتی را رله می‌کند و قبلا ً تنها با epilepsies خاص - - و کاهش ضخامت در قشر موتور ، که جنبش body's را کنترل می‌کند ، مرتبط بوده‌است .
این الگوها حتی در میان افراد مبتلا به idiopathic تعمیم داده می‌شوند که نوعی صرع است که با فقدان هر گونه تغییر قابل‌توجه در مغز مشخص می‌شود ، به گونه‌ای که نوعا ً an باتجربه قادر به دیدن هر چیز غیرعادی در اسکن مغزی آن‌ها نخواهد بود .
دکتر کریستوفر ولان ( دکتر کریستوفر and ) و موسسه انفورماتیک در دانشکده پزشکی کالج سلطنتی جراحان در ایرلند ) اظهار داشتند : " برخی از تفاوت‌هایی که یافتیم این بود که آن‌ها تنها به خاطر اندازه نمونه بزرگ که ما را با داده‌های بسیار قوی و دقیقی در اختیار ما قرار داد ، ردیابی شوند . "
محققان همچنین تفاوت‌های بین گروه‌ها را شناسایی کردند ، که می‌گویند باید تفاوت در بیولوژی زیربنایی را منعکس کنند، همانطور که مطالعات ژنتیکی اخیر پیشنهاد دادند .
. " a neuroanatomical epilepsy epilepsy epilepsy common common common common common common common types types types types types types types types multiple multiple multiple multiple across across across epilepsy epilepsy epilepsy epilepsy ،،،،،،،،،،،،،،،،، have دکتر ولان گفت : " ما دریافتیم که تغییرات ساختاری در مناطق مختلف مغزی وجود دارند که به درک ما از صرع به عنوان اختلال شبکه اطلاع می‌دهند . "

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: