روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

محققان دریافتند که نوزادان که مربی خانواده هستند ، به طور متوسط ، در ۴۳ درصد از ضبط تحلیل‌شده ، در حالی که نوزادان کنترل ۳۰ درصد از مکالمات ضبط‌شده را بیان می‌کنند . علاوه بر این، در ۱۴ ماه ، مداخله کودکان به طور قابل‌توجهی بیشتر از کنترل کودکان است ، همان طور که به وسیله ضبط صدا و نیز گزارش‌ها والدین اندازه‌گیری شد .
یک رستوران اصلی این است که هر والد می‌تواند این استراتژی‌های ارتباطی را با استفاده از parentese ، تعامل با کودک - در فعالیت‌های معمول خود ، وارد کند .
Ferjan رامیرز گفت : " یادگیری زبان می‌تواند در طول روتین روزمره مانند تعویض پوشک ، خرید خواربار یا به اشتراک گذاشتن غذا ، مشتعل شود .
والدین یکی از مهم‌ترین و مهم‌ترین معلمان هستند و ما خوشحالیم که نشان دهیم آن‌ها می‌توانند اثر مثبت فوری بر رشد زبان child's داشته باشند . مهارت‌های زبان ابتدایی ، پیش‌بینی‌های مهم یادگیری تقویتی برای خواندن و موفقیت آن‌ها در مدرسه هستند و والدین می‌توانند به طور مستقیم نتایج child's را در این روش تحت‌تاثیر قرار دهند ."
این مطالعه توسط بنیاد خانواده Overdeck و پروژه ذهن Ready آماده شد . دیگر نویسندگان این تحقیق ، سارا Lytle ، مدیر آموزش و پرورش در I ، و دانشجوی کارشناسی‌ارشد (ملانی ماهی ) بودند .
تصویربرداری متوالی از جنین‌های بدون نوردهی ، اغلب رشد مغزی نرمال را نشان می‌دهد .
ناهنجاری‌های مادرزادی در مغز در تعداد کمی از بارداری مبتلا به Zika دیده می‌شود .
مبدا :
سیستم بهداشت ملی Children's
خلاصه :
تصویربرداری ( US ) انجام‌شده در دوران بارداری و پس از زایمان نشان داد که بسیاری از اختلالات مغزی مرتبط با نوزادان که در دوران بارداری در معرض ویروس Zika قرار دارند. برخی از نوزادان Zika که تصویربرداری آن‌ها در دوران بارداری طبیعی بوده‌است ، ناهنجاری‌های مغزی ملایم توسط تصویربرداری تشدید مغناطیسی آمریکا و مغناطیسی ( ام آر آی ) پس از تولد آن‌ها تشخیص داده شد .
تصویربرداری ( آمریکا ) که در دوران بارداری و پس از زایمان انجام شد ، نشان داد که بسیاری از اختلالات مغزی مرتبط با نوزادان که در دوران بارداری در معرض ویروس Zika قرار دارند ، بر طبق یک مطالعه گروهی که در روز ۲۶ نوامبر ۲۰۱۸ در JAMA اطفال آمریکا منتشر شد . برخی از نوزادان Zika که تصویربرداری آن‌ها در دوران بارداری طبیعی بوده‌است ، ناهنجاری‌های مغزی ملایم توسط تصویربرداری تشدید مغناطیسی آمریکا و مغناطیسی ( ام آر آی ) پس از تولد آن‌ها تشخیص داده شد .
سارا ب . Mulkey ، M.D. ، دکترای خود را در سیستم بهداشت ملی Children's و نویسنده اصلی study's می‌گوید : " در مطالعه ما، ما اختلالات مغزی ملایم در تصویربرداری عصبی از پس از زایمان را برای کودکانی که تصویر برداری آن‌ها در دوران بارداری طبیعی بود ، تشخیص دادیم . بنابراین ، برای پزشکان مهم است که به نظارت بر رشد مغز نوزادان پس از تولد ادامه دهند ."
به گفته مراکز کنترل و پیش‌گیری بیماری‌ها ( سی‌دی ) ، تا اواسط اکتبر ۲۰۱۸ ، نزدیک به ۲، ۵۰۰ زن باردار در آمریکا عفونت Zika را تایید کرده‌اند و حدود ۲، ۴۰۰ تن از آن‌ها زایمان کرده‌اند . در حالی که بیش از ۱۰۰ کودک آمریکایی با نقص‌های مادرزادی متولد شده متولد شدند ، اکثریت قریب به اتفاق کودکان در معرض Zika در ایالات‌متحده در هنگام تولد طبیعی بودند . مطالعه تصویربرداری عصبی ترتیبی ، دکتر Mulkey ، به دنبال تعیین طیف یافته‌های مغز در نوزادان در معرض Zika در رحم با استفاده از هر دو ایالات‌متحده و MRI قبل و بعد از تولد است .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: