روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

به طور کلی ، آمریکایی‌ها خواب کیفیت ضعیفی دارند . در این کتاب ، استوارت داده‌های بنیاد ملی خواب را شامل می‌شود که می‌گوید :
۶۴ درصد آمریکایی‌ها حداقل چند شب در هفته یک مشکل خواب را گزارش کردند .
۱۰ درصد والدین خواب خود را " منصفانه " یا " فقیر " دانستند .
خواب ضعیف با اضطراب همراه است ، بهره‌وری کاری کاهش‌یافته ، پرخاشگری ، چاقی ، عملکرد ضعیف مدرسه ، شادی زناشویی پایین‌تر و مرگ و میر را افزایش می‌دهد .
استفاده از عادات خواب خوب یکی از موثرترین روش‌ها برای حفظ سلامت جسمی و روانی است .
چطور شروع می‌شود ؟ این کار چگونه به پایان می‌رسد ؟
والدین اوقات سختی را به خاطر می‌آورد که دقیقا ً چه زمانی و چطور شروع به خوابیدن کردند . بسیاری گفتند که آن برنامه‌ریزی کرده یا مورد بحث قرار گرفته‌است ، " این اتفاق افتاد " استوارت می‌گوید که یک پدر به اشتراک گذاشته بود که یک تخت‌خواب خریده ، اما آن‌ها حتی آن را از جعبه بیرون نیاوردند .
پایان دادن به هم‌کار اغلب با یک برنامه شروع می‌شود ، اما اجرای آن می‌تواند یک چالش باشد . استیوارت می‌گوید که والدین چندین نمونه از تنظیم timeframes را ارائه کردند ، مانند گفتن اینکه زمانی که مدرسه شروع می‌شود ، باید در بس‌تر خود بخوابند . علی‌رغم تلاش‌های والدین برای پایان دادن به خوابیدن ، برای بسیاری از خانواده‌ها ، این کار به طور طبیعی بدون یک برنامه به پایان رسید .
استوارت در طی صحبت‌های خود با والدین ، چیزهای زیادی در مورد این که والدین تحت فشار احساس می‌کنند که یک کودک " عالی " را بزرگ کنند ، آموخت . بسیاری از والدین از کلمات یا عبارات مربوط به کار استفاده می‌کنند - فرزند داری ۲۴ - ۲۴ است ، در حال حاضر روی عرشه است - برای توصیف مقدار باور نکردنی فعالیت که در شب اتفاق می‌افتد . استوارت در جامعه آمریکایی می‌گوید که رقابت زیادی میان والدین وجود دارد ، که به همین دلیل است که بسیاری از خانواده‌ها این واقعیت را پنهان می‌کنند که آن‌ها با هم می‌خوابند .
" فشار زیادی وجود دارد . استوارت گفت : " همه فکر می‌کنند که آن‌ها می‌دانند چطور از هر کس دیگری بهتر باشند . متاسفانه ، قضاوت زیاد و به طور کلی ، حمایت بسیار کمی از والدین است ."
استیوارت می‌گوید این نظرات و نگرانی‌ها از سوی والدین در مورد مسائل بزرگ‌تر در ایالات‌متحده ، مانند نیاز به مرخصی زایمان و مرخصی مناسب و یا مرخصی استعلاجی که به خانواده‌ها سود می‌برند ، می‌باشد .
مدرسه ابتدایی نوجوانان را در کش‌مکش بین جامعه و زیست‌شناسی آغاز می‌کند .
مبدا :
دانشگاه براون
خلاصه :
دهه‌ها تحقیق توضیح می‌دهد که چرا بیولوژی نوجوانان ساعت ۷ : ۳۰ صبح را به این مشکل تبدیل می‌کند .
تصور بر این است که خواب احساس آرامش ، آرامش و آرامش را به وجود می‌آورد ، اما هنگامی که مری carskadon در مورد خواب نوجوان در مناطق مدرسه با زمان‌های شروع زود صحبت می‌کند ، او از کلمات بسیار راحت‌تر استفاده می‌کند .
carskadon ، استاد روان‌پزشکی و رفتار انسانی در مدرسه پزشکی وارن Alpert در دانشگاه براون ، گفت : " سیاست اجتماعی با آنچه از زیست‌شناسی می‌بینیم ، برخورد می‌کند .
در طول ده‌ها سال مطالعه ، carskadon نشان داده‌است که دو سیستم که خواب ، ریتم شبانه‌روزی و فشار خواب را تنظیم می‌کنند ، هر دو تغییر می‌کنند و بچه‌ها بزرگ می‌شوند . در حالی که آن‌ها هنوز به همان مقدار خواب در طول دوران کودکی نیاز دارند - - به طور ایده‌آل ۹ تا ۱۰ ساعت - - کودکان بزرگ‌تر به طور طبیعی تمایل دارند بعدا ً به خواب بروند ( مانند ریتم شبانه‌روزی ) . این به این معنی است که آن‌ها هم از لحاظ بیولوژیکی مستعد خواب هستند ، برای تسکین کامل این فشار خواب - - یا نیاز بیولوژیکی به خواب . با این وجود ، جامعه اغلب نیازمند این است که آن‌ها صبح زود بیدار شوند .
او گفت : " آن‌ها از فشار خواب بسیار خواب‌آلود هستند ، اما در عین حال باید در زمانی که سیستم شبانه‌روزی آن‌ها را می‌خواهد در مدرسه باشند . "

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: