روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

خواب ضعیف در اضطراب و افسردگی می‌تواند دیدن مثبت آن را سخت‌تر کند
مبدا :
دانشگاه ایلینوی در شیکاگو
خلاصه :
تحقیقات جدید نشان می‌دهند که قشر کمربندی قدامی ممکن است برای اصلاح پاسخ‌های احساسی منفی در افراد مبتلا به خواب ضعیف که افسردگی یا اضطراب دارند ، سخت‌تر کار کند .
کمبود خواب همه چیز را سخت‌تر می‌کند . تمرکز ، اتمام تکالیف ، و مقابله با استرس روزمره می‌تواند به یک وظیفه مهم تبدیل شود .
افراد مبتلا به اضطراب و افسردگی اغلب دچار مشکل خواب می‌شوند . اما اطلاعات کمی در مورد این موضوع وجود دارد که آیا خواب ضعیف آن‌ها بر یک منطقه خاص از مغز که در تنظیم واکنش‌های عاطفی منفی دخیل بوده‌است ، تاثیر می‌گذارد یا خیر .
محققان دانشگاه ایلینوی در کالج پزشکی شیکاگو ، دریافته اند که این ناحیه از مغز ، قشر کمربندی قدامی ، ممکن است برای اصلاح پاسخ‌های احساسی منفی در افراد مبتلا به خواب ضعیف که افسردگی یا اضطراب دارند ، سخت‌تر باشد . یافته‌ها در مجله افسردگی و اضطراب گزارش شده‌است .
تیم تحقیقاتی به رهبری Heide Klumpp ، استادیار روان‌پزشکی در UIC ، از MRI عملکردی برای اندازه‌گیری فعالیت در مناطق مختلف مغز به عنوان افراد با یک وظیفه تنظیم احساس استفاده کردند . از شرکت کنندگان تصاویری از خشونت نشان داده شد - - از جنگ و حوادث - - و از آن‌ها خواسته شد که به تصاویر نگاه کنند و سعی نکنند واکنش خود را کنترل کنند یا آنچه را که در نور مثبت‌تر می‌بینند را کنترل کنند .
Klumpp گفت که یک نمونه از ارزیابی مجدد ، دیدن چهره یک زن با چهره‌ای به شدت آسیب‌دیده است و او را به عنوان یک بازیگر در آرایش برای یک نقش تصور می‌کند تا به عنوان یک فرد از خشونت .
او گفت : " ارزیابی مجدد چیزی است که به انرژی ذهنی قابل‌توجهی نیاز دارد . در افراد مبتلا به افسردگی و اضطراب ، ارزیابی مجدد می‌تواند مشکل تر باشد ، زیرا این اختلالات با منفی نگری شدید و یا rumination منفی مشخص می‌شوند که این باعث می‌شود چیزهای خوب را دشوار ببیند ."
شرکت کنندگان - ۷۸ بیمار ، ۱۸ تا ۶۵ ساله ، که مبتلا به اختلال اضطراب ، اختلال افسردگی شدید ، یا هر دوی آن‌ها تشخیص‌داده شده‌بود ، برای ارزیابی خوابشان در طول ماه گذشته یک پرسشنامه را تکمیل کردند . یک دستگاه سنجش حرکت به نام an زمان بیدار خود را در بس‌تر یا " کارایی خواب " در طول یک دوره شش روزه اندازه‌گیری کرد . نتایج پرسشنامه نشان داد که سه نفر از چهار شرکت‌کننده معیارهای اختلال خواب قابل‌توجه را برآورده کردند و نتایج actigraph حاکی از آن بود که اکثریت دچار بیخوابی شده‌اند .
در حالی که افرادی که کارآیی خواب پایینی دارند ، براساس داده‌های actigraph فعالیت بالاتری در the دارند ، شرکت کنندگانی که خواب poorer را در پرسشنامه گزارش کردند، مشاهده شدند که فعالیت مغزی کمتری در بخش قدامی مغز پشتی در حین کار ارزیابی مجدد دارند .
Klumpp گفت : " از آنجا که پرسشنامه و actigraph جنبه‌های مختلفی از تجربه خواب را اندازه‌گیری می‌کنند ، تعجب‌آور نیست که فعالیت مغزی نیز بین این معیارها تفاوت دارد . علاوه بر این، پاسخ دهندگان ممکن است قادر نباشند به طور دقیق به خاطر داشته باشند که چگونه یک ماه پیش می‌خوابند . The به صورت عینی خواب کنونی را اندازه‌گیری می‌کنند ، بنابراین نتایج هر دو اندازه‌گیری ممکن است مطابقت نداشته باشد."
Klumpp گفت : " فعالیت DACC بالاتر در شرکت کنندگان با سطوح پایین کارآیی خواب می‌تواند به این معنا باشد که DACC سخت‌تر کار می‌کند تا کار طاقت‌فرسا مجدد را انجام دهد ."
" تحقیقات ما نشان می‌دهند که خواب می‌تواند نقش مهمی در توانایی تنظیم احساسات منفی در افرادی که از اضطراب و افسردگی رنج می‌برند ایفا کند ."
بس‌ترهای موسیقیایی : خوابیدن بیشتر از چیزی است که برخی از والدین می‌پذیرند
تاریخ :
مبدا :
دانشگاه ایالتی آیووا
خلاصه :
والدین می‌دانند که خوابیدن در نظر گرفته نمی‌شود ، اما بسیاری هنوز به فرزندان خود اجازه می‌دهند که شب‌ها با آن‌ها به بس‌تر بروند . پزشکان عموما ً co را دلسرد می‌کنند ، اما یک پروفسور می‌گوید این پدیده‌ای است که فراتر از دوران کودکی و کودکان نوپا کشیده می‌شود .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: