روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

یک ژن به نام ZFYVE۲۸ که هنوز هم به طور قابل‌توجهی در هنگام خواب نرمال و خفتگان به طور قابل‌توجهی متفاوت بود ، مقایسه شد . هارت گفت مشخص نیست چرا چهار نفر دیگر تکثیر می‌شوند ، اما شاید آن چهار نفر فقط برای خوابیدن در افراد افسرده حال افسردگی مهم هستند ( که به عمد بین گروه اول دانشجویان و دوم متفاوت بود ) .
هارت فیلد با دو مسیر مولکولی که قبلا ً شناخته شده‌است ارتباط دارد ، هارت گفت : " اما با وجود نتایج knock ، هنوز شواهد کافی وجود ندارد که مشخص شود آیا تفاوت بین methylation در انسان‌ها باعث خواب کوتاه یا وراثت می‌شود یا به خاطر خواب کوتاه .
حداقل یک تست هارت وجود دارد که گفت می‌تواند تصور کند انجام دادن پاسخ می‌تواند پاسخ را پیدا کند : Recruit برخی خواب معمولی . متیلاسیون DNA خود را امتحان کنید . موضوع را به چند هفته خواب محدود کنید . دوباره متیلاسیون DNA را آزمایش کنید. اگر it's اساسا ً متفاوت باشد ، آنگاه احتمالا ً خواب کوتاه می‌تواند منجر به methylation شود . اگر نه ، امکان باز می‌ماند که این تغییرات موجب خواب کوتاه‌مدت شوند . در واقع ، تیم تحقیقاتی یک کمک مالی برای چنین پروژه‌ای را پیشنهاد کرده‌است .
هارت گفت که در حال حاضر ، ZFYVE۲۸ به عنوان یک مورد آزمایشی عمل می‌کند تا نشان دهد که روش اختلاط کرم و تجربیات انسانی برای کشف ارتباط خواب و خواب یک مسیر سازنده برای تحقیقات خواب است .
او گفت : " این اولین مدرک خوبی است که تفاوت‌هایی در متیلاسیون مرتبط با خواب وجود دارد که یک مکانیزم جدید برای منظم کردن خواب ایجاد می‌کند .
" خوابیدن کمی متناوب با ماراتن خواب باعث جلب توجه ، خلاقیت در جوانان می‌شود .
مبدا :
دانشگاه Baylor
خلاصه :
محققان دریافته اند که خوابیدن بر روی خواب و پس از چند روز پی‌گیری با snoozes طولانی ، به شناخت بدتر نیز مرتبط است - - هم در توجه و هم در خلاقیت - - در جوانان ، به خصوص در مورد پروژه‌های بزرگ ، محققان پیدا کرده‌اند .
محققان دانشگاه Baylor دریافته اند که خوابیدن بر روی خواب و پس از " گرفتن " روزه‌ای با snoozes طولانی ، به شناخت بدتر نیز مرتبط است - - هم در توجه و هم در خلاقیت - - در جوانان ، بویژه در مورد پروژه‌های بزرگ ، محققان دانشگاه Baylor پیدا کرده‌اند .
مایکل scullin ، دکتر مایکل scullin ، رئیس آزمایشگاه علوم عصبی و اعصاب خواب و استادیار روانشناسی و علوم اعصاب در کالج هنر & گفت : "هر چه تغییرپذیری بیشتر آن‌ها در خواب شبانه آن‌ها نشان داده شود ، درک آن‌ها در طول هفته بدتر شد " .
او گفت : " پس از اتمام پروژه‌های بلند ، دانش آموزان خواب را محدود می‌کنند و سپس به خواب باز می‌گردند و سپس تکرار می‌کنند : " پروژه‌های اصلی که خواستار وظایف و مهلت‌های متعدد هستند - - بیشتر از آزمایش‌ها - - به نظر می‌رسد که به تغییرپذیری خواب کمک می‌کنند ."
مطالعه دانشجویان طراحی داخلی در ژورنال طراحی داخلی به صورت آنلاین منتشر می‌شود . پژوهشگران گفتند که این امر همچنین دارای پیامدهایی برای هنر ، معماری ، طراحی گرافیک و رشته‌های دیگر است که از مدلی برای آموزش مبتنی بر استودیوی طراحی استفاده می‌کنند .
الیس شاه ، معاون استاد طراحی داخلی در دانشکده بهداشت و علوم انسانی ، گفت که طراحی داخلی " یک فرهنگ عجیب " است ، جایی که محرومیت از خواب تقریبا ً نشان افتخار است .
او گفت که بیدار ماندن در یک پروژه به عنوان تعویق اندازی دیده نمی‌شود بلکه توسط برخی از دانشجویان و اعضای هیات‌علمی در نظر گرفته می‌شود تا یک سنت و بخشی عادی از برنامه‌های درسی مبتنی بر استودیو باشد تا آن‌ها را برای شغل خود آماده کند .
کینگ گفت : " از آنجایی که عموم مردم هنوز هم حرفه طراحی داخلی را درک می‌کنند ، و به اشتباه فکر می‌کند که ما همانند decorators هستیم ، حسی وجود دارد که شما می‌خواهید سخت‌تر کار کنید و آن‌ها را اشتباه کنید .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: