روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که رویکرد " عقل سلیم " برای درمان درده‌ای افیونی دیگر در ۱۰ دقیقه قبل از انجام داروهایی که آن‌ها را از معرض خطر wean رها می‌کند - - ممکن است به طور ایمن طول بستری شدن آن‌ها را کاهش دهد .
یک بررسی انتزاعی از این مطالعه ، " یک رویکرد جدید برای ارزیابی و درمان کودکان با سندرم روده نوزادان ( NAS ) "، در روز یکشنبه ۷ مه در جلسه انجمن دانشگاهی کودکان در سان‌فرانسیسکو ارائه خواهد شد .
حدود ۹۵ درصد از بیمارستان‌های ایالات‌متحده برای هدایت درمان ، براساس ۲۱ نشانه عقب‌نشینی افیونی از آن استفاده می‌کنند تا درمان را هدایت کنند . اینها شامل رعشه ، تشنج ، گریه بیش از حد ، اسهال ، استفراغ ، ازدحام ، عطسه و علائم دیگر هستند که می‌تواند برای کودک برای خوردن و خوابیدن مشکل باشد . کودکان مبتلا به علائم شدید در درمان pharmacologic ، نوعا ً با استفاده از مورفین یا متادون ، شروع می‌شوند .
محققان در بیمارستان دانشگاه ییل - بررسی کردند که آیا مداخلات غیر - برای NAS در یک رویکرد اصلاح‌شده به نام " بخور ، خواب ، کنسول گری ( خدمات گریز ) ، داشتن اتاق مادران با نوزادان و تغذیه مکرر آن‌ها ، می‌تواند به کودکان کمک کند زودتر به خانه بازگردند .
پنجاه کودک در این مطالعه بین مارس ۲۰۱۴ و اوت ۲۰۱۵ شرکت داشتند . محققان بر این باورند که در ۳۰ ( ۶۰ درصد ) از نوزادان دستورالعمل FNASS سنتی را نشان خواهد داد . با این حال ، با استفاده از دستورالعمل‌های مرکز خدمات کارآفرینی ، مورفین در تنها ۶ بیمار ( ۱۲ درصد ) شروع شد .
این مطالعه همچنین نشان داد که از ۳۰۱ روز بیمار ارزیابی شده‌است، امتیاز FNASS شروع یا افزایش درمان مورفین در یک چهارم روز را توصیه کرده‌است . در عوض ، به دنبال مدل مرکز خدمات ، مورفین حدود ۳ درصد از روز افزایش یافت یا افزایش یافت .
ماتیو گراسمن ، استادیار کودکان در مدرسه پزشکی و کیفیت و ایمنی در بیمارستان ییل که در سال ۲۰۱۱ مدل مرکز خدمات کارآفرینی را راه‌اندازی کرد ، گفت که استفاده از رویکرد جایگزین به کاهش طول بستری برای نوزادان با NAS از ۲۲.۵ تا ۵.۹ روز بدون افزایش نرخ readmission کمک کرده‌است .
ماتیو Lipshaw ، نویسنده چکیده ، MD ، MD ، گفت که این یافته‌ها به ویژه برای اپیدمی فلج‌اطفال در ایالات‌متحده در ایالات‌متحده مهم هستند . دکتر Lipshaw اشاره کرد که میزان شیوع NAS برابر بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۵ در ایالات‌متحده افزایش داشته‌است و منجر به برآورد ۱.۵ میلیارد دلاری هزینه‌های بیمارستان در سال ۲۰۱۲ شده‌است .
دکتر Lipshaw گفت : " ما دریافتیم که یک رویکرد حس مشترک مبتنی بر سلامت کاربردی نوزادان یک روش ایمن و موثرتر برای درمان NAS نسبت به دستورالعمل‌های درمان سنتی است ، که به طور قابل‌توجهی در معرض خطر قرار گرفتن در این کودکان و رفع نیازهای بیمار بهتر است ."
دانش آموزان کالج و کرم به دانشمندان در یافتن علائم ژنتیکی جدید برای خوابیدن کمک می‌کنند.
مبدا :
دانشگاه براون
خلاصه :
محققان از طریق ترکیبی از آزمایش‌ها با دانش آموزان کالج و کرم‌های آزمایشگاهی اولین ژن‌های مختص را شناسایی کرده‌اند که تغییرات مولکولی مربوط به مدت‌زمان خواب کوتاه را نشان می‌دهند .
محققان قصد دارند درک کنند که خواب بسیار کمی می‌تواند سلامت را از بین ببرد ، ارتباط بین مدت کوتاه خواب و فعالیت‌های ژن‌های خاص را به خطر بیاندازد ، اما پیدا کردن ژن‌های مرتبط با آن مشکل است . در حال حاضر، گروهی از دانشمندان مستقر در دانشگاه براون ، ژن‌های حامل برچسب‌های " epigenetic " را شناسایی کرده‌اند که به احتمال زیاد همراه با خواب کوتاه‌تر در جوانان در ارتباط هستند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: