روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

در مطالعه آن‌ها ، که در ارتباطات طبیعت منتشر شده‌است ، عصب شناسان نشان می‌دهند که انسان‌ها نیز خاطرات اخیر را در خواب از بین می‌برند . آن‌ها نشانه‌هایی از چنین پردازش مجدد در خواب عمیق موج و هم در خواب REM را پیدا کردند ." دکتر Monika Schonauer ، که این مطالعه را اجرا کرده و داده‌ها را با هم‌کار خود سارا Alizadeh تحلیل کرده ، توضیح می‌دهد : "بنابراین ، مطالعه ما شواهد اولیه‌ای ارائه می‌کند که پردازش وابسته به خواب منجر به تثبیت آن‌ها می‌شود " . جالب‌تر اینکه ، تاثیر بازپردازش بر حفظ حافظه در خواب آهسته موج یافت شد ، اما در خواب REM ، به نظر می‌رسد که خواب سبک آهسته و خواب REM هم در پردازش حافظه شرکت دارند . با این حال ، آن‌ها باید نقش‌های متفاوتی داشته باشند " . او می‌گوید که اکنون برای کسب درکی از عملکرد خواب REM ، اهمیت ویژه‌ای دارد .
دکتر استفان Gais که دانشمند پیشرو بود می‌گوید : " ما باید راهی پیدا کنیم تا الگوهای مربوط به یادگیری و یادگیری را در گستره وسیع فعالیت مغز در طول شب شناسایی کنیم . با کمک الگوریتم‌های تشخیص الگوی چند متغیره ، محققان قادر به استخراج اطلاعات خاص در مورد مطالبی که قبلا ً آموخته بودند از فعالیت مغز الکتریکی انسان بودند . Gais با توجه به مطالعات آینده مطمئن است : " تشخیص الگو یک روش بسیار حساس است که در علوم زیستی به طور گسترده ‌تری اتخاذ می‌شود . من مطمئن هستم که این کار به ما کمک خواهد کرد به خصوص در neurosciences شناختی ، که به ما اجازه بررسی رونده‌ای مخفی قبلی مانند رویاها و فرآیندهای تفکر فی البداهه را می‌دهد ."
تنهایی در جوانان در ارتباط با کیفیت خواب ضعیف
مبدا :
کالج King's لندن
خلاصه :
ارتباط بین تنهایی و کیفیت خواب ضعیف در مطالعه بیش از ۲۰۰۰ بزرگ‌سال انگلیسی شناسایی شده‌است .
محققان کالج King's لندن ارتباط بین تنهایی و کیفیت خواب ضعیف را در مطالعه بیش از ۲۰۰۰ بزرگ‌سال انگلیسی پیدا کرده‌اند .
براساس این مطالعه که در طب روان‌شناختی منتشر شد ، lonelier نفر به احتمال زیاد ۲۴ درصد بیشتر احساس خستگی می‌کنند و در طول روز دچار مشکل می‌شوند .
تنهایی توسط محققین به عنوان یک احساس نگران‌کننده تعریف می‌شود که افراد هنگامی که درک می‌کنند روابط اجتماعی شان کافی نیستند ، تجربه می‌کنند . این از مفهوم انزوای اجتماعی متمایز است ، چرا که افراد می‌توانند از نظر اجتماعی منزوی باشند ، بدون احساس تنهایی ، یا احساس تنهایی کنند با وجود اینکه توسط بسیاری از مردم احاطه شده‌است .
در حالی که تاثیر تنهایی در میان افراد مسن به خوبی مستندسازی شده‌است ، این یک مشکل رایج برای جوانان است - بنیاد سلامت روانی گزارش می‌دهد که تنهایی بین سنین ۱۸ تا ۳۴ ساله است . با این وجود ، اطلاعات کمی در مورد مشکلات سلامتی که همراه با تنهایی در بین بزرگسالان جوان و یا تاثیر روی خواب وجود دارد ، شناخته شده‌است .
محققان از دانشگاه King's لندن داده‌های نمونه‌برداری از ریسک محیطی را نمونه‌برداری کردند . این مطالعه گروهی از دوقلوهای ۲، ۲۳۲ ۱۸ ساله به دنیا آمد که در انگلستان و ولز متولد شدند . آن‌ها تنهایی را با پاسخ دادن به چهار سوال اندازه‌گیری کردند : " اغلب شما احساس می‌کنید که از همراهی و همراهی استفاده نمی‌کنید ؟ چه روزهایی را ترک می‌کنی ؟ چه روزهایی را از دیگران جدا می‌کنید ؟ و تو چند وقت تنها احساس تنهایی می‌کنی ؟ …
آن‌ها همچنین کیفیت خواب را در ماه گذشته اندازه‌گیری کردند ، از جمله زمان خواب ، خواب خواب و اختلالات خواب و اختلال عملکرد روزمره مانند بیدار ماندن در طول روز .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: