روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

" این ایده که خوابیدن و معاشقه با هم ممکن است با هم رقابت کند شهودی است اما به صورت تجربی مورد مطالعه قرار نگرفته است و مکانیسم‌های اساسی اساسی مورد بررسی قرار نگرفته اند . Kyunghee کوه ، PhD ، استادیار علوم اعصاب ، کالج پزشکی سیدنی در دانشگاه توماس جفرسون و نویسنده ارشد در این مطالعه می‌گوید : " ما می‌خواستیم بدانیم که محرک خواب و رانندگی جنسی برای تعیین رفتار رقابت می‌کنند . "
محققان دریافتند که در حالی که یک مگس نر معمولا ً بیشتر شب را بیدار می‌کند و اگر یک زن در آن حوالی وجود داشته باشد، یک مرد که اخیرا ً چندین زن را درمان کرده‌است ( و بنابراین رانندگی جنسی کم ) زن را نادیده می‌گیرد و به خواب می‌رود . آن‌ها کشف کردند که تعداد کمی از نورون‌ها ( موسوم به MS۱ برای ماده ۱ ) octopamine را آزاد می‌کنند که یک انتقال‌دهنده عصبی شبیه به noradrenalin انسان است تا مگس‌های نر را در یک محیط جنسی بیدار نگه دارند . نورون‌های Silencing به مردان اجازه می‌دهند که حتی زمانی که یک زن وجود دارد به خواب بروند ، در حالی که نورون‌های MS۱ فعال به طور مصنوعی ، مردان را حتی زمانی که تنها هستند ، بیدار نگه می‌دارد . جالب است که اگر چه ماده‌ها همان نورون‌ها را دارند اما فعال‌سازی آن‌ها تاثیری بر خواب زن ندارد . نورون‌های MS۱ به گروهی از نورون‌ها که قبلا ً شناسایی نشده اند، برای رفتار جنسی نرینه ، تعلق ندارند ، بلکه به جای آن با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند تا مردان را بیدار نگه دارند تا بتوانند به دادگاه مراجعه کنند .
مشخص نیست که آیا مکانیزم‌های مشابهی در انسان‌ها کار می‌کنند یا نه، اما دکتر کوه می‌گوید " معلوم است که noradrenalin هوشیاری را در انسان‌ها افزایش می‌دهد. با این حال ، اولین اهداف برای تیم او شناسایی نورون‌های ویژه‌ای است که به طور مستقیم با نورون‌های MS۱ ارتباط برقرار می‌کنند و بررسی می‌کنند که چگونه فعال‌سازی آن‌ها منجر به سرکوب خواب و چگونگی تنظیم فعالیت نورونی می‌شود .
این کار توسط موسسه ملی بهداشت ، R۲۱NS۰۹۴۷۸۲ و R۰۱NS۰۸۶۸۸۷ و predoctoral fellowships از بنیاد پرتغالی علوم و فن‌آوری حمایت شد .
پیدا کردن نشانه‌هایی از پردازش حافظه در حین خواب
مبدا :
(Universitaet )
خلاصه :
خواب به ما کمک می‌کند اطلاعاتی که در طول روز یاد گرفته‌ایم را حفظ کنیم . ما از آزمایش‌ها انجام‌شده بر روی حیوانات می‌دانیم که خاطرات جدید در طول خواب دوباره فعال می‌شوند . مغز تجربه قبلی را در حالی که خواب می‌بینیم دوباره تکرار می‌کند - و این بازپخش باعث تقویت حافظه در طول شب می‌شود. تا به امروز ، نشان دادن چنین فعال شدن مجدد در انسان‌ها دشوار بود ، زیرا فعالیت نورون‌های فردی را نمی‌توان مشاهده کرد و اغلب حافظه تمام شبکه‌های مناطق مغز را فعال می‌کند . در حال حاضر دانشمندان روش‌های تشخیص الگوی آماری جدید را از زمینه یادگیری ماشین برای رسیدن به این مشکلات به کار برده‌اند .
خواب به ما کمک می‌کند اطلاعاتی که در طول روز یاد گرفته‌ایم را حفظ کنیم . ما از آزمایش‌ها انجام‌شده بر روی حیوانات می‌دانیم که خاطرات جدید در طول خواب دوباره فعال می‌شوند . مغز تجربه قبلی را در حین خواب پخش می‌کند - - و این بازپخش باعث تقویت حافظه در طول شب می‌شود. تا به امروز ، نشان دادن چنین فعال شدن مجدد در انسان‌ها دشوار بود ، زیرا فعالیت نورون‌های فردی را نمی‌توان مشاهده کرد و اغلب حافظه تمام شبکه‌های مناطق مغز را فعال می‌کند . دانشمندانی که از توبینگن گرفته شده‌اند روش‌های تشخیص الگوی آماری جدید را از زمینه یادگیری ماشین برای رسیدن به این مشکلات به کار برده‌اند .
محققان در طی خواب با electroencephalography ( EEG ) فعالیت مغزی را ثبت کردند . آن‌ها فعالیت مغز الکتریکی را در شرکت کنندگانی که قبلا ً انواع مختلفی از تصاویر را تحت شرایط مختلف یادگیری مطالعه کرده بودند ، اندازه‌گیری کردند . سپس آن‌ها یک ماشین بردار پشتیبان را آموزش دادند - - یک الگوریتم ized کامپیوتری برای شناسایی الگو - برای تشخیص این شرایط مختلف یادگیری . سپس این الگوریتم برای افراد تست جدید بکار گرفته شد و قادر به پیش‌بینی انواع عکس‌هایی که قبل از خوابیدن مطالعه کرده بودند - - تنها بر روی فعالیت مغزی آن‌ها در طول خواب . یادگیری این تصاویر باید بر فعالیت brain's خفته تاثیر داشته باشد .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: