روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

tuh در شمال فیلادلفیا واقع شده‌است ، منطقه‌ای که یکی از بالاترین میزان مرگ و میر نوزادان در آمریکا و بسیاری از نوزادان متولد شده در فقر و مادران جوان است که منابع کافی برای مراقبت از یک نوزاد ندارند .
به منظور تعیین اینکه آیا برنامه ایمن T در کاهش میزان اشتراک گذاری بس‌تر موثر بوده‌است ، تیم تحقیق تم یک مطالعه سری زمانی را با استفاده از مادران و نوزادان انجام داد که بین ۱ ژانویه ۲۰۱۵ و ۱۵ نوامبر ۲۰۱۶ در کنار یکدیگر قرار گرفتند . در ۷۲ ساعت پس از تخلیه ، با تلفن تماس تلفنی برای یک مصاحبه شغلی استاندارد برای ارزیابی محیط خواب نوزادان ، از جمله محل خواب نوزاد خود تماس گرفته شد . پس از ۳ ماه مه سال ۲۰۱۶ صندوق کودک به عنوان یک گزینه واکنش اضافه شد ، زمانی که تم پل شروع به تهیه جعبه‌های بچه رایگان برای تمام مادرانی کرد که در tuh تحویل داده شدند.
این مطالعه به دو گروه تقسیم شد . گروه کنترلی که داده‌های آن بین ۱ ژانویه ۲۰۱۵ و ۷ فوریه ۲۰۱۶ جمع‌آوری شد دستورالعمل‌های دشارژ استاندارد را دریافت کردند که شامل دستورالعمل‌هایی در مورد خواب نوزاد سالم بود . داده‌ها برای گروه مداخله بین ۸ فوریه ۲۰۱۶ و ۱۵ نوامبر ۲۰۱۶ جمع‌آوری شدند . گروه مداخله آموزش دریافت کرد که شامل توصیه‌های خواب کودک safe ای که توسط یک گروه منتخبی از پرستاران ثبت‌نام‌شده و تحت عنوان پزشک اطفال به او تحویل داده شد . همچنین به هر مادر خلاصه‌ای از نکات آموزشی در روی یک door laminated داده شد . گروه مداخله همچنین یک جعبه کودک دریافت کرد که با تشک فوم و ملحفه و لوازم کودک کامل شده بود . همچنین هر مادر یک ویدئوی ۳ دقیقه‌ای آموزشی را در مورد استفاده از جعبه بچه به عنوان یک گهواره bassinet تماشا می‌کرد .
این معبد برای یک مصاحبه پس از تخلیه بین ۱ ژانویه ۲۰۱۵ و ۱۵ نوامبر ۲۰۱۶ با مادران ۵، ۱۸۷ تماس گرفت . در مجموع مادران ۲، ۷۶۳ مصاحبه را تکمیل کردند ، نرخ پاسخ ۵۴ % برای گروه کنترل و ۵۲ % برای گروه مداخله .
تیم تحقیقاتی متوجه شد که:
آموزش خواب رو به رو و ارائه یک کادر کودک با تشک محکم و رویه متناسب ، میزان اشتراک گذاری تخت را ۲۵ درصد در هشت روز اول زندگی کاهش داد .
برای نوزادانی که به طور انحصاری با شیر مادر تغذیه می‌شوند ، جمعیتی که در معرض خطر اشتراک گذاری تخت قرار دارند ، به میزان ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده‌اند .
از میان مادرانی که جعبه بچه را دریافت کردند ، اکثریت گفتند که از جعبه به عنوان محل خواب کودکان خود استفاده می‌کنند .
از میان مادرانی که جعبه بچه را دریافت کردند، ۱۲ % گفتند که از جعبه به عنوان محل خواب اولیه یا معمول برای کودکان خود استفاده کرده‌اند .
از میان مادرانی که به طور انحصاری با شیر مادر تغذیه می‌کردند و همچنین از جعبه به عنوان یک فضای خواب استفاده می‌کردند ، ۵۹ % گفتند که جعبه شیر مادر را آسان‌تر کرده‌است .
دکتر Heere ، که محقق رهبری نیز بود ، می‌افزاید : " مطالعات آینده برای تعیین این که آیا تاثیر این مداخله در طول ۶ تا ۱۲ ماه اول زندگی پایدار است ، و اگر این مداخله می‌تواند به طور قابل‌توجهی میزان مرگ مرتبط با خواب را در جمعیت‌های بزرگ در طول زمان کاهش دهد ، ضروری است ."
جنیفر Rodriguez ، BSN ، RN ، مدیر خدمات پرستاری در tuh می‌گوید : " برنامه ایمن T یک تلاش تیمی کامل با سطح بالایی از هم‌کاری بین پرستاران و پزشکان تمپل و it's الهام‌بخش برای دیدن تاثیر این برنامه بر سلامت بیماران و خانواده‌های آن‌ها است . "
آلودگی هوا ممکن است باعث اختلال در خواب شود
مبدا :
انجمن قلب آمریکا
خلاصه :
سطح بالای آلودگی هوا در طول زمان ممکن است به روش خواب خوب night's به دست آید ، طبق تحقیقات جدید ارایه‌شده در موسسه بین‌المللی ATS ۲۰۱۷ آلودگی هوا در طول زمان ممکن است به یک خواب خوب night's برسد .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: