روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

تاو در تمام بیماران دارای حداقل یک فرم بود . روش کار : این مطالعه کارآزمایی بالینی بر روی ۶۰ بیمار مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک انجام شد . مواد و روش‌ها : این مطالعه از نوع توصیفی - مقطعی بود که به صورت مقطعی در سال ۱۳۸۸ انجام شد .
در بسیاری از بیماری‌های نورودژنراتیو , آسیب به طور قابل‌توجهی افزایش یافت . به عنوان مثال , در بیماران مبتلا به بیماری آلزایمر , یک پاتولوژی α - syn - - مشابه با یک - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -.
این یافته‌ها نه تنها شیوع بالایی از آسیب را نشان می‌دهند , بلکه پیشنهاد می‌کنند که یک پروتئین پاتولوژی اولیه بیمار ممکن است شیوع و شدت پاتولوژی را تحت‌تاثیر قرار دهد .
وجود آسیب‌های متعدد در بین بیماران مبتلا به آلزایمر متوسط و بالاتر , در بین افراد مبتلا به آلزایمر متوسط و بالاتر , از 49 / 52 تا 49 / 57 درصد بین تنه - یا آمیگدال - تنها بیماری جسمی تنه و نیز بیماری شدیدتر از بیماری جسمی - اسکلتی افزایش یافت .
این یافته‌ها از فرضیه " بذرپاشی " حمایت می‌کنند که قبلا ً در سیستم‌های مدل بیماری‌های نورودژنراتیو مطرح شده‌است . پروتئین‌ها ممکن است به‌طور مستقیم بر سایر پروتئین‌های طبیعی , آسیب‌پذیر و آسیب‌پذیر تجمع و از طریق انتقال سلولی پروتئین‌های سمی تجمع و تجمع یابند .
ویرجینیا m . y . لی , دکترای مهندسی و استاد پاتولوژی و پزشکی آزمایشگاهی . " اکنون ما نیاز داریم تا برهمکنش‌های پروتئین به پروتیین را دقیق‌تر بررسی کنیم تا درک بهتری از چگونگی پیشرفت آن‌ها در مغز بیماران داشته باشیم . "
نویسندگان دیگر شامل جان آل . robinson , ادوارد بی . لی , شارون x . زی . , van nostrand reinhold , new york , 1992 . بی. سی . مک میلان , جان ای . دودا , دیوید جی . اس . اس . اس . اس . اس . آرنولد دانشگاه هاروارد .
این مطالعه توسط موسسه ملی بهداشت انجام شد . برنامه آلزایمر , کارن کوهن سگال , مدیر صندوق , مسیر انحطاط آلزایمر کشف شد .
پیدا کردن کلید درمان آینده و تشخیص اولیه است
منبع :
دانشگاه مک گیل
خلاصه :
دانشمندان از یک روش منحصر به فرد برای ردیابی تخریب مغز در بیماری آلزایمر استفاده کرده‌اند و یک مسیر را کشف کرده‌اند که از یک منطقه به منطقه دیگر منتقل می‌شود .
صندوقی برای تحقیقات آلزایمری و گلوریا جی . میلر و آرتور پک
دانشمندان در موسسه عصبی مونترال و بیمارستان ( عصبی ) دانشگاه مک گیل از یک رویکرد منحصر به فرد برای ردیابی بیماری آلزایمر در بیماری آلزایمر استفاده کرده‌اند و مسیری را کشف کرده‌اند که از یک منطقه به منطقه دیگر منتقل می‌شود .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: